:

18 sierpnia 2014

Post organizacyjny - BARDZO WAŻNE

Jak wiecie druga właścicielka bloga odeszła, dalej powróciłam... tylko na ok. 12 dni. Skoro mamy tak mało czasu muszę zrobić szybki porządek na blogu, aby nowy właściciel miał w miarę to ogarnięte.

--------------------------------------------------------------------------
PAMIĘTAJCIE, ŻE TERAZ TYLKO OD WAS ZALEŻY CZY I JAK BAZA BĘDZIE FUNKCJONOWAŁA!
--------------------------------------------------------------------------



Wiele blogów w pasku bocznym jest już starych, na których nie pokazują się nowe posty. Proszę wszystkich grafików którzy chcą, aby ich blogi były w pasku bocznym o dodanie komentarza wraz z linkiem do bloga!
Paski boczne zostaną wyczyszczone dnia 22.08.14r (oczywiście potem również będzie można się dodać) po czym zostaną dodawane blogi.


Proszę wszystkich redaktorów którzy nadal chcą pisać na tym blogu o napisanie komentarza pod postem (że chcą dalej pisać). Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia, uwagi (kiedy i w jakim dziale pisać itp) co do swojej pracy również proszę pisać!


Jeżeli chciałbyś być twórcą tego bloga zgłoś w komentarzu lub pod numerem gg 38125201. Najbardziej są potrzebne osoby do działów " W butach u...", "Cotygodniowe inspiracje" oraz fanpage.
Napisz co chciałbyś robić, podaj swoje pomysły. Jestem otwarta na nowe propozycje!



49 komentarzy:

  1. Mój i mojego brata blogi
    4EverYou: graphics-4everyou.blogspot.com
    Mr.Prezes: graphics-mrprezes.blogspot.com

    Redaktorka:
    4EverYou: Wywiady

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog: kardeczka.blogspot.com
    Chciałabym prowadzić ,,Cotygodniowe Inspiracje'' - nie mam gg. Czy jakaś inna forma kontaktu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GG to najwygodniejsza forma.. ja też nie mam gg, a korzystam z tego internetowego. Może dałabyś radę założyć?

      Usuń
    2. Odkryłam moje stare i mam cię w znajomych :)

      Usuń
    3. Napisałam do cb na gg :)

      Usuń
  3. http://suzies-passions.blogspot.com
    chciałabym prowadzić w butach u lub cotygodniowe inspiracje :)
    mam gg: 50906371

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ofertę. W najbliższym czasie wybiorę osoby i napiszę do nich na gg :))

      Usuń
    2. Napisałam do cb na gg :)

      Usuń
  4. http://painttero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wreckedimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. K.A.T.I.E.: migonetta.blogspot.com

    Większa część mnie (czyli ta kompletnie wyprana z rozumu) chętnie dołączyłaby do załogi. Jednak ta, której jeszcze trochę w zwojach mózgowych zostało, wie, że nie da razy w roku szkolnym. Kurcze, szkoda, że jest tak jak jest, bo wiadomo. Pierwszy właściciel bloga zawsze jest dla niego najlepszy. Każdy następny przeważnie (bo nie zawsze) olewa sprawę. Jestem ciekawa, kto tym razem obejmie to zacne stanowisko i jak mu się będzie powodziło. Mi i tak Baza kojarzy się wyłącznie z Marysią, czy jest czy jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dziekuje :)
      Kurcze Migo, a moze cos raz w tygodniu, albo na dwa tygodnie? Na prwde wszystko sie przyda, ty na prawde bardzo sie przydasz!

      Usuń
    2. Ze mną będzie tak. że przez pierwszy okres będę super redaktorką, ale potem kiedy rutyna zacznie brać górę nie będzie mi już tak zależało a do tego dołączą się prawdziwe obowiązki będzie ze mnie pisarz na pół gwizdka, że tak powiem. Czyli będzie tak jak w sumie z większością redaktorów. Ten blog to wprost idealny przykład. Praktycznie każdy tak zrobił :( Nikomu takie sytuacje nie są na rękę, więc moja obecność byłaby serio zbędna.

      Usuń
    3. Cóż ja bym powiedziała, że najlepiej zrobisz dla bazy jeśli ma niej po prostu zostaniesz :) Nic nie może trwać wiecznie, ale sądzę, że nie jest to jeszcze moment, aby kończyć.

      Usuń
  7. http://ameliastardollpoland.blogspot.com/
    Kurczę, szkoda że MissRihanna odeszła, ale mam nadzieję że zostaniesz z nami przynajmniej trochę dłużej... :/ Kilkanaście razy dziennie tu zaglądam, i patrzę, czy nie ma nic nowego ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. http://asia01graphics.blogspot.com/ mój blog :)
    jeśli chodzi o pisanie na blogu w moim przypadku fanpage'u muszę zrezygnować. Jak widać nie dodawałam postów od bardzo dawna :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, rozumiem. Asiu, a moze cos innego tak jak u Migo z mniejsza czenstotliwoscia? Moglybyscie nawet brac jede. Dzial i dodawac jedna w jeden tydzien a druga w drugi tydzien. Zastanow sie prosze :)

      Usuń
  9. http://my-graphic-creation.blogspot.com/
    Ostatnio nic z mojej strony nie doszło, ale niestety nie mam czasu na większe projekty. Z wielką chęcią jednak zostanę w bazie bo wszystko może ulec zmianie.
    DesignerJust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moglabys dodawac nawet posty co jakis dluzszy czas, mialabys wiecej czasu na pisanie go. :)

      Usuń
  10. http://smile1155-grafika.blogspot.com/
    Chętnie mogę zająć się inspiracjami. Raz lub dwa na tydzień (w roku szkolnym oczywiście) mogę coś dodać ;)
    Tu moje gg: 50410360

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję za propozycję, za kilka dni się odezwę :))

      Usuń
    2. Napisałam do cb na gg ;)

      Usuń
  11. Cześć. Z chęcią zajęłabym się ''W butach u...'' i chciałabym Fanpage'a. Jeżeli już mam być przyjęta do redakcji to do W butach u... Mam 42 poziom i gram od roku. Mam na imię Justyna, a na stardoll kryję się pod nickiem Misiullaa. Jestem stałą czytelniczką tego bloga. Bardzo marzę o pisaniu tutaj.
    Pozdrawiam, Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zostałabym w dziale "Graficzny podwieczorek", od dawna nie dodawałam żadnego posta, ponieważ nie mam zbytnio tematów. Nie ma żadnych plotek na temat grafików, a posty naciągane wydają mi się mało interesujące. Może można by lekko zmodyfikować ten dział, tak, żeby posty mogły pojawiać się systematycznie? Ja również nad tym pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo mi miło, że nadal chcesz zostać. Może wolałabyś post coś w stylu postu dyskusyjnego? Jeżeli masz jakieś propozycje co do modyfikacji działu to pisz. Ja też pomyślę o tym ;))

      Usuń
    2. Myślę, że posty dyskusyjne to dobry pomysł :)

      Usuń
  13. grafika-izabelach.blogspot.com
    Baza nie może upaść ;)
    izabelach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Ja tu zaglądam x razy dziennie :) Co by było bez Bazy.

      Usuń
    2. Na sile nic ciagnac nie bede. Moze redaktorom sie nie chce pisac bo komentarzy jest malo. Skoro tyle jest wejsc i tyle komantarzy :(

      Usuń
  14. Cynia-
    madebycynia.blogspot.com
    Chciałam prowadzić cotygodniowe inspiracje, ale widzę że się spóźniłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlij przykładowe inspiracje na gg 38135301 :)

      Usuń
  15. Dopiero po 23 sierpnia mogę bo wtedy wrócę do polski.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ktoś wie gdzie podziało się tło z bloga? :O też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
  17. mademoiselle-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. http://grafika-nati-avril11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. sybilla-sd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. http://amatorska-grafika-dominiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcześniej mój blog nie pokazywał się w pasku bocznym. Czy mogę się teraz zgłosić, czy mam napisać do Ciebie na gg, tak jak jest napisane w zakładce 'dodaj się'?
    Mój blog: GRAPHICawcia.blogspot.com
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  22. un-recognizable.blogspot.com

    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę zgłosić swój blog: http://apokalipsographics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. http://rozaliasgraphic.blogspot.com/

    Rozalia214

    OdpowiedzUsuń
  25. http://grafikamissrihanna1902.blogspot.com

    MissRihanna1902

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)