:

3 listopada 2013

Reklamy

Od dziś na naszym blogu będą pojawiały się reklamy. Fundusze z reklam zostaną przeznaczone w całości na bloga (reklamy, nagrody) - tego możecie być pewni bo ja nie bawię się już w stardoll. Nigdy nie chciałam zarabiać na blogu, nie chcę i nie będę chciała.
Nie chcę zaśmiecać bloga dlatego reklamy będą tylko max. 2 po jednej stronie.

Reklama na pasku bocznym
  • Link (tytuł bloga):
  • 3 dni - 10sd
  • 1 tydzień - 15sd 
  • 2 tygodnie - 25sd 
  • miesiąc - 50sd

  • Obrazek + link (szerokość max 160 px)
  • 1 tydzień 20sd
  • 2 tygodnie 35sd
  • miesiąc 60sd
Do wszystkich cen należy dodać prowizję.

Zamawiając reklamę proszę napisać na nr gg 47974449
-Proszę podać który z tych wariantów wybierasz
-napisać w jakim czasie ma być dodana reklama
- jeżeli jest to reklama z obrazkiem to podać adres do zalinkowanego obrazka
-Podać adres pod jaki ma przekierowywać reklama
 -podpisać się ( na jakie konto mam coś zarezerwować)

Cen reklam nie ustalałam sama, pytałam się kilku grafików po ile powinny być (większość załogi którą udało mi się złapać, ale i nie tylko). Ceny jakie są tutaj są pośrednie. Jest to jedyny blog o takiej tematyce więc nie mogę wzorować się na cenach reklam z innych blogów. Jeżeli ceny okażą się zbyt wysokie zostaną one zmniejszone. hah jak to mi jedna osoba powiedziała "idąc krakowskim targiem wyjdzie po 45sd " za dwa tygodnie w linku, więc ceny i tak są zaniżone.