:

18 sierpnia 2014

Odchodzę

Hej, zapewne większość z Was już wie, że odeszłam od grafiki, a teraz przyszła kolej na rozstanie się z bazą. Nie chcę niepotrzebnie się rozpisywać, czy też rozczulać.. odchodzę. Głównie zaważył o tym wyjazd za granicę, a po nim zbliżający się rok szkolny. Tym razem chcę więcej zaangażowania poświęcić nauce. Dziękuję za komentarze, za wsparcie i szansę na prowadzenie tego świetnego bloga. Bazą zajmować się teraz będzie (przynajmniej przez najbliższy czas) MARYCHA, więc blog na pewno wyjdzie na tym równie dobrze, jak nie lepiej. Trzymajcie się ciepło.

5 komentarzy:

  1. Rozumiem cię doskonale. Baza bez Ciebie będzie inna niż kiedyś. Będzie teraz tu tak jakoś dziwnie. No cóż ja mogę poradzić. Trzymaj się się cieplutko :*
    Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę bardzo, bardzo szkoda. Bardzo dziękuję Ci za to, że opiekowałaś się bazą przez te 5 miesięcy, byłaś świetna! :*

    --------------------
    Mam ok. 12 dni na znalezienie nowego właściciela oraz załogi (kilka osób z załogi też odeszło). Jeżeli ktoś chce mi w jakiś sposób niech pisze tutaj bądź na gg: 38125201 WSZYSTKIE OFERTY MILE WIDZIANE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( Mam tylko nadzieję, że Baza nie upadnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ;c Fajnie że MARYCHA wraca :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)