:

21 sierpnia 2014

Pierwsze zmiany na blogu

Konkurs na grafika miesiąca oraz komentatora miesiąca zostaje chwilowo zawieszony. Konkursy będą ponownie kontynuowane po remoncie bloga (wewnętrznym i zewnętrznym).



Potrzebne chętne osoby do prowadzenia działów
Kroniki Grafiki
Poradnik graficzny
 (niekoniecznie cieniowanie, mogą być jakieś ciekawe funkcje w programach graficznych o których nie wszyscy wiedzą, efekty itp.)
Nowości 
(dodawanie wiadomości o konkursach, wynikach itp. NIEKONIECZNIE GRAFIK MUSI OBJĄĆ TO STANOWISKO)
Hot or NOT
( czytaj niżej)



Pierwsze wyniki naboru do redakcji. Postanowiłam, że przyjmę więcej niż jedną osobę na jeden dział. Dostali się praktycznie wszyscy którzy się zgłosili. WSZYSCY zostali przyjęci na okres próbny jednego miesiąca.
W butach u...
Misiullaa, Suzies passions

Cotygodniowe inspiracje
Kukardka, Cynia-, 

Hot or Not
Misiullaa

Nowości
Misiullaa

Poradnik graficzny
smile1155, Paula450


Posty z tych działów będą pojawiały się co tydzień. Każda osoba w inny tydzień (jedna w jeden, druga w drugi itd.).Proszę o podanie w komentarzach swoich adresów e-mail, abym mogła wysłać zaproszenie do bloga. 
Posty z cyklu "W butach u..."w niedzielę, a "Cotygodniowe inspiracje" w środy


Kiedyś, kiedyś była na blogu dział "Hot or Not" prowadzony przez ANONIMA (czyli bardzo znaną graficzkę jednak nie pamiętam czy ujawniła, że nim na prawdę była), a potem przez Wieczko6. Niestety Marta bardzo dawno dodawała posty, a teraz nie odpisała mi na to czy zostaje w załodze. Ten cykl jest bardzo ciekawy, jak nie najciekawszy na blogu, jednak bardzo wyczerpujący i mało który grafik zgadza się na prowadzenie go. Zostanie on maksymalnie uproszczony. Ukazywać się on będzie zawsze w piątki. W poście będą pojawiały się losowe dwie grafiki z komentarzem autora, a pod nimi ankieta w której będziecie wybierać która praca jest lepsza. 

Z dniem dzisiejszym z bloga zostały usunięte następujące osoby : Kawa007, ...Tenturi..., asia01, ANONIM, wieczko6, aga19988, zuza. Jeżeli jednak któraś z nich nadal chce pisać na blogu niech napisze do mnie na gg bądź w komentarzu pod tym postem.

_______________________________________________________

JUTRO ZOSTANĄ WYCZYSZCZONE PASKI BOCZNE Z LINKAMI DO BLOGÓW GRAFIKÓW! Proszę o podanie linka do swojego bloga pod TYM postem. 

19 komentarzy:

  1. Jeśli jest stanowisko na poradniki graficzne to ja bardzo chętnie :) Mogę prowadzić na zmianę w gimpie i photoshopie.
    Gdybyś napisała to w pierwszym poście od razu bym się zgłosiła :p A można dwa stanowiska ?
    neko10080@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, możesz ile chcesz tylko, aby nie sprawiało Ci to trudności ;) Zaproszenie wysłane!

      Usuń
  2. ja bym chciala tylko w butach u
    oki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Bardzo dziękuję, że postanowiłaś mnie przyjąć. Jeżeli można, chętnie zajęłabym się jeszcze działem: Hot or Not. Mój mail: sdandwe@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie wysłane. Ok, jeżeli chcesz to jasne, jeżeli jednak ktoś się również zgłosi możliwe, że będziecie pisać na zmianę :)

      Usuń
  4. Cieszę się mój e-mail to wiktoria8822@op.pl
    Czy mamy zaczynać w tej samej kolejności co w poście, czy jak?
    P.S. Kukartka - to stara nazwa i już jej nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w takiej kolejności jak jest napisane w poście ;)

      Usuń
    2. No to biorę się do roboty :) A i jeszcze jedno. Czy muszą to być prace aktualne czy jakieś inne które są inspiracją?

      Usuń
    3. Mogą być aktualne oraz starsze. Tak jak np. w tym wydaniu http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2014/03/cotygodniowe-inspiracje_30.html

      Usuń
  5. Powodzenia wszystkim :) Będzie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym poprowadzić Cotygodniowe inspiracje jeśli jescze bym mógł . Mój email to mgorny9@gmail.com .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlij mi przykładowe inspiracje na gg: 38125201

      Usuń
  7. Ja ci pisałam, że oprócz w Butach u... i HoN jeszcze wezmę na siebie nowości :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie - czy wszystkie osoby zostaną w Cotygodniowych Inspiracjach, czy wybierzecie jedną po okresie próbnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, miesiąc to sporo czasu. Prawdopodobnie to nowy właściciel zadecyduje.

      Usuń
  9. Przepraszam, że dopiero teraz, ale mam pytanie.
    Czy mogłabyś dodać jeszcze mojego bloga do bocznego paska?
    http://graphic-by-klamar33.blogspot.com/

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  10. marnow66@o2.pl

    Oto mój email :)
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)