:

24 sierpnia 2014

W butach u... #9 + powitanie


Dzień dobry! Mam na imię Justyna, a na stardoll kryję się pod nickiem Misiullaa. Mam 42 poziom i na blogu będę zajmowała się serią ''W butach u...'' oraz ''Hot or Not. Dzisiaj przedstawię Wam znaną graficzkę Izabelach. Z jej nicku możemy dowiedzieć się, że ma na imię Iza. Jej prace są cudowne. Wkłada w je dużo czasu. W jej grafikach jest coś takiego co przykuwa wzrok. Widać, że to lubi! Wykonała grafiki m.in. dla: Stardoll i Wy, Modowe Interpretacje, Stardollowe informacje, Queens of Fashion.

Wygląd bloga: Iza dosyć długo nie zmieniła wyglądu. Na jej nagłówku widnieje napis bloga GRAPHIQUE oraz wytatuowany mężczyzna. 

Grafiki: Doskonale wykonujesz małe elementy, do których czasami można stracić cierpliwość. Jak napisałam wyżej, Twoje grafiki przykuwają wzrok i mają zawsze coś w sobie oryginalnego. Podoba mi się Twoje cieniowanie włosów.







Systematyczność: Iza wykonuje około 4-6 grafik.
Cennik: Jedna doll kosztuje 89-111sd, z dwoma doll 189-222sd. Czasami można zapłacić trochę więcej gdy na grafice znajduje się ciężki element do wykonania. Tutaj macie cennik.

Co sądzicie o Izie? Podobają Wam się jej grafiki?
Pozdrawiam, Justyna :)

17 komentarzy:

  1. Świetne wykonanie ,,w butach u...'' :)
    Nie wiem czy uda mi się tak dobrze napisać za tydzień.
    Ja podziwiam Izę i bardzo ją lubię . Fajnie ze napisalas akurat o niej bo balam sie ze napiszesz o ,,tym kims'' o kim ja chce napisac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną pracą, jest chyba ostatnia. A we wszystkich nagłówkach podobają mi się napisy, lubię stosowanie co najmniej dwóch różnych czcionek i różnych efektów, dlatego trafia to w mój gust.
    Misiulloo. powiedz mi co się z stało z Twoim ''zacnym'' konkursem graficznym? :) Czyżby mój komentarz przyczynił się do usunięcia bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to było to coś żywcem skopiowane z opodal? XD jak tak.. to chyba też wiem o co biega. Wczoraj niektórym wysyłały spamy na blogach.

      Usuń
    2. Jaki konkurs? Ktoś mi powie o co chodzi? Co z opodal? :O

      Usuń
    3. Jezu do cholery ludzie zrozumcie to nie jest mój konkurs graficzny! ja tam 'byłam' tylko jurorem, ale już nie jestem, bo zrezygnowałam. Ta, Sophie, sobie dobrze to wymyśliła, żeby zwalić wszystko na mnie, że to ja skopiowałam opodal. Sophie nie ma sd jak ta Kamila. Tylko ja mam i najlepiej na mnie wszystko zwalić. Szczyt chamstwa! Czemu mnie znowu oskarżacie?! Z tej Sophie to tylko podła żmija. Jest właścicielką bloga zakolorowani.blogspot.com a oto jej numer gg: 51444167. A tak wgl, usunięcia bloga? Ona usunęła bloga? O_o?

      Usuń
    4. Po tym jak napisałam jej komentarz, usunęła bloga a potem znowu go przywróciła pisząc że dziękuje mi za ''przypomnienie''. Przepraszam, że tak cię oskarżyłam, ale tak jak sama mówisz tylko twój nick się tam pojawił :)

      Usuń
    5. Ta Sophie pewnie wymyśliła sobie ten konkurs, żeby wyłudzać za darmo grafiki. Ostatnio spamowała do mnie 7248524254 razy, że "mam" jej zrobić grafikę, a jak pisałam, że mam zajętą kolejkę to mi zaczęła spamić coś o policji ;) Wątpię, żeby lalunia miała 2000sd na nagrody, skoro podobno nie ma konta ;p Rozkoszne dziecko z niej, jak już nie miała co pisać to cisnęła mnie od dzi, kur, itp. ;p Żal mi jej troszkę. ps: do mnie pisała z tego nr gg: 39614135

      Usuń
    6. Wiem... Widziałam... Najlepiej, jak jedna z byłych jurorem ma stardoll to najlepiej jej nick podać i ją oskarżyć. Nie gniewam się, bo nie mam za co. Każdy mógł to tak odebrać... :) Zaakceptujesz moje zaproszenie do znajomych na stardoll'u? :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    7. O.. to nasza kochana Sophie ma więcej niż jedno konto.. Na zakolorowani.blogspot.com około 3 razy dla Eryka (Alinnka.) zabrała dostęp do bloga, a gdy się jej pytaliśmy czemu to blogger mi szwankuje.

      Usuń
    8. A już się chciałam zgłosić do konkursu, no bo przecież takie nagrody i taka kreatywność... :(

      Usuń
  3. Fajny artykuł, sama uwielbiam Izabelach :) Najbardziej lubię jej grafikę na Opodal i Stardoll i wy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy artykuł, bardzo dobrze sobie poradziłaś :) Jednak wolałabym aby graficy się nie powtarzali. O Izie już był artykuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety niemożliwe, aby pojawiały się ciągle nowe osoby, zważywszy a fakt, że grafików jest ograniczona liczba. I zawsze będzie. Ja dla natomiast będąc redaktorem tego działu wybierałabym osoby u których ostatnio coś się zmieniło, wystrój bloga, nowy nagłówek, technika. Bo tak jak w tym przypadku zasadniczo nic nie uległo zmianie. Także wyszło mało sensownie pisząc ten post.

      Już nie mówiąc o tym, że o ile dobrze pamiętam zawsze na końcu były opinie innych grafików - a to była moim zdaniem najlepsza część. Której zabrakło.

      Usuń
    2. To prawda że grafików jest mało, ale przecież nie o wszystkich był jeszcze post na blogu.
      U Izabelach mało się zmieniło więc post uważam za zbędny :)

      Usuń
    3. Wiem, ten post był testowy na sprawdzenie tego jak pisze i pisałam do Misiulli później, aby go nie dodawała tylko napisała o kimś innym ;p

      Usuń
  5. Pisałam do Marysi w związku z opiniami. Jeszcze raz do niej napiszę... Jeżeli znacie jakichś grafików, którzy robią ciekawe grafiki to piszcie :) Następny post obiecuję będzie o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)