:

22 kwietnia 2014

Szczęśliwa siódemka #3

Witajcie! Tak, to znów ja i ta nieszczęsna siódemka w której podobno po was jeżdżę. Tęskniliście? Ja bardzo... Jak tam minęły święta moi drodzy? Widać po bazie że chyba wiało ostro nudą, bo tyle grafik zrobiliście. Przez was chyba muszę częściej wstawiać moje notowania! Co do moich świąt, nie miałam ani czasu, ani ochoty siedzieć na kompie, dlatego też wczorajszego dnia nie pojawił się post z mojej strony :) Po za tym mogę śmiało przyznać że wczoraj było mi mokro... proszę bez podtekstów! Dobra, koniec opowieści Nicole, bo gada od rzeczy. W ostatniej siódemce triumfowała Migusia, jesteście ciekawi kto tym razem zostanie poddany mej krytyce?




1. Izabelach


No więc Iska, pacze sobie na tą pracę, no i wow! Ładne, lecz przybliżam i co? Trochę słabo, najgorzej prezentuje się biżuteria. Twarz, no i w ogólnie skóra też słabiutko, dłonie są ble. Wychodzi na to że skrzydła tu robią furorę, są ładnie wykonane i dobrze się prezentują. Co do włosów, podoba mi się jedynie grzywka, ten push-up z tyłu do mnie nie przemawia. Tło z ramką pasują do lalki, bo w poprzednim nagłówku tego bloga miałam mieszane uczucia.

2. MissRihanna1906


Szefowo, co Ty odwalasz? Tło się rysuje, nie rozmazuje! Ogólnie nagłówek prezentuje się dziwnie, te coś na głowie zajmuje tyle miejsca... Lecz podoba mi się pod względem technicznym. Włosy są piękne, ja muszę się w końcu nauczyć, bo nie umiem! Twarz równie ładna, a krzak na głowie po prostu wymiata! Równie piękne korale z czegoś tam, chyba owoców czy tam czego...

3. K.A.T.I.E.


Migo i jej cs'ówka. Świetny pomysł z tym samochodem! choć wiem że nie jest Twój... Lecz i tak podziwiam :) Piękne wykonanie samochodu i czarnych butów, do reszty mam małe wątpliwości. Pierwsze co odrzuca to dwie krzywe mordy, fuuuu! Jedna patrzy z chytrą ciekawością, za to druga ma minę jakby doznała orgazmu, szok! Nie wnikam na co ona patrzy w tym laptopie, ewentualnie możemy dostrzec w jej pozie i minie osobę która nie bardzo może się wypróżnić... hm, zostawmy ten temat :)  Czarne włosy ładne, szkoda tylko że ich nie widać, tak samo z bluzą. Drugiej pani siedzącej niczym na tronie, wdzianko w ogóle mi się nie podoba, technicznie bluza źle jest wykonana i nie za ładnie się prezentuje. Teraz przejdźmy do tego kreatywnego tła, które zachwyca kształtem budynków oraz nieziemską mgiełką.Sama rysowałaś ten asfalt? Bo śliczny jest <3

4. Dominikadomcia


Mój ulubiony blogger! Szkoda tylko że tak słabo wykonany... Ta bladość i ilości cieni na skórze jest przerażająca! Gdzie są rzęsy?! Kształt włosów mi się podoba, lecz trochę zbyt mało pocieniowane, tak samo jak bluzka ze spodniami... czarno to widzę.

5. liliana2511


Coś z cyklu, ja wybierałam :) Podoba mi się całokształt, wybrałam pracę bez tła, sama wiesz czemu... Skóra wraz z twarzą ślicznie, lecz palce coś nie bardzo wyszły. Piękne włosy i okulary. Wcześniej nie zauważyłam, lecz teraz jak tak przybliżam Twoją pracę i oceniam, stwierdzam że jakaś trochę dziwna ta koronka, musiałaś chyba pójść na łatwiznę. Co do rozkloszowanej części sukienki, nie potrzebnie narysowałaś te wszystkie cienie (chodzi o to że na zdj. jest lekko pognieciona). Następną rzeczą która nie bardzo mi przypadła do gustu jest torba, która z pewnością byłaby ok, lecz widziałam oryginał! Bym zapomniała, gdzie są paznokcie?

6. DesignerJust


Piękny nagłówek! Lecz Dżasta, mogłabyś w końcu zacząć rysować własne tła. Zacznę od tego co mi się nie podoba, a mianowicie skóra. Dziwne kolory, dziwne cieniowanie, ujdzie twarz. Sukienka także szału nie robi. Za to kłaczki i pies, zajebiste! ogólnie włosie Ci wyszło ładnie :D

 7.Aga19988


Och w końcu ma ulubienica Jagiełło :* Już dawno tak dobrej pracy nie widziałam, no i chyba już nie zobaczę, niestety to ostatnia praca tej autorki. Gdy wysłałaś mi zapowiedź, miałam mieszane uczucia. Wszystko to sprawka tych dziwnych pleców... nie pytałam czemu je tak pocieniowałaś, ale cóż. Suknia jakby z innej epoki, wykonana oczywiście przecudnie. O tak! Tu jest prawdziwy push-up! I ten tajemniczy wzrok, jakby chciała powiedzieć " opadło mi ramiączko, lecz nie dla psa kiełbasa". W tle piękny las, który idealnie pasuje do tej tajemniczej istoty. Podziwiam za tak piękne wykonanie kory. Z pewnością nagłówek wygląda bardzo wiosennie i świeżo, chyba na długo pozostanie w mojej pamięci.

*8. superNicol0001 (Jak mogliście?!)

Przyznam, że pierwszy raz słyszę o takowej graficzce... Sama bym takiego bezguścia nie wstawiła tu, lecz skoro już to coś wybraliście, no cóż. Technika nie jakiej Nicoleki jest dziwna. Te nie stardollowe cienie, ech no masakra jakaś! Te cieniowania kolorami, to jakiś żart? Współczuje osobie która miała to na blogu (Pozdro Wiki!) Dłonie wyglądają jakby były poparzone, ryj pewnie też, dlatego jest schowany w dół. Gacie jak po tacie, ach ten boski jasny cień na nich. Nadruk z jakimiś cwelami, niby pasuje bo sama też podobna :P A czapkę to chyba zarypała jakiemuś dzieciakowi. Tłuste włosy bleee! Aż żółte.



To koniec na dziś, jak podobały się oceny? Mam nadzieje że weźmiecie je pod uwagę tworząc następne pracę. Oczywiście proszę o wysyłanie swoich propozycji na ósmą pozycję!

Pozdrawiam, Nicole

15 komentarzy:

  1. Nie, asfalt akurat nie jest mój :) Co do twarzy niestety, z pustego i Salomon nie naleje, dla mnie były wprost okropne na zdjęciu, a że na grafice będą jeszcze gorsze, można było już wtedy przypuszczać. Szary sweter mi akurat bardzo się podoba w tym wydaniu, kwestia gustu/ Cienie ciemniejszych elementów u mnie akurat są bardzo dobrze widoczne, może masz inną jasność ekranu?

    Wchodzę na Bazę, widzę, że zapowiada się nowe notowanie i myślę: 'O nie, jak znam Nicole weźmie tą masakryczną grafikę z Cs'a której nie mogę zdzierżyć'. Klikam 'czytaj dalej' i dowiaduję się, że moja intuicja nadal ma się dobrze :)

    Nie mam pomysłu na ósmą propozycję, bo nie chcę nikogo wrobić w ten bigos... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Super grafik i nie wiem o co chodzi z biżuterią.Cała grafika oddaje klimat bloga i świetnie do niego pasuje.
    2.Grafika ładna,wiosenna lecz włoski troszeczkę tłuściutkie.
    3.Mordki nie ładne i takie krzywe iiiii.....No po prostu nie fajne.Reszta to jakaś bomba cudu!Podziwiam też Migo za wykonanie samochodu.
    4.Chłopaczek trochę anemiczny jakby si.ę czegoś naćpał.Nie ładny i jak już pisałam blady jak trup :/
    5.Napisałoby się "Nic dodać nic ująć".Jednak jak się przypatrzysz to widzisz twarz dziewczyny.Twarz jak u pyzatego dzieciaczka :)
    6.Blada ta dziewucha!Twarz zupełnie w innym odcieniu niż reszta ciała,sukienka to klasyk.Nie postarała się na dziewczynę.Tylko piesek mi się podoba :)
    7.To jej ostatnia grafika,więc może dlatego taka słaba :/
    8.Zacznę od czapeczki:Jak byłam mała to taką miałam.Tylko była zielona :) Twarz: Nie ma się do czego przyczepić :)Włoski:Według mnie włoski swietne,tylko nie widzę sensu z pomarańczowymi końcówkami.Bluzka:Ładna i staranna :)Łapki:Jak u dziecka.Brzydkie.Spodnie: Hmmmm.......Spoko,ale nie takie świetne jak np. u Migo spódnica.Buty: Nie rozumiem wyglądu tych butów O_o
    Sorry za krytykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemne notowanie ładne prace, ogólnie git majonez, ale nie mogłam przejść obojętnie obok komentarza nade mną. Nosz kurde... Jak można napisać "7.To jej ostatnia grafika,więc może dlatego taka słaba :/" HAHAHAH to dla mnie śmieszne. Grafika jest cudna a włosy powalają. No cóż brak słów. Ale to tylko moja opinia, aha i dziękuje za umieszczenie mnie w tej siódemce szczęśliwców oraz opinię na temat mojej grafiki. A tak na marginesie, kocham twój styl pisana - taki szczery xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, nie mogę z tej "szefowej", weź... za każdym razem kiedy słyszę to słowo to przed oczami mam coś takiego.. http://i62.tinypic.com/2lo17pj.png i w ogóle dzięki za umieszczenie po raz kolejny..., a powiem że mi się ta moja grafika akurat podoba w całości, bo jest taka eteryczna, a poszczególne elementy już nie bardzo, czyli na odwrót w stosunku do tego co napisałaś :P a włosy najmniej mi się podobają, już miałam usuwać i robić cienie od nowa, ale leń mnie ogarnął... ehh. Sama już nie wiem jak to działa. Fajne to wydanie i pod 4. mój przenajukochańszy blogger <3 szkoda tylko, że taki trochę niedopracowany, jeszcze chciałam dodać co do 6., że praca jest świetna i z pewnością była bardzo pracochłonna, a przez te oczojebne tło i napis praktycznie poszła na marne:C na innym tle (np. zielony trawnik) z pewnością lepiej by wyglądał i kolor skóry u dziewczyny i piesek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem dlaczego nikomu nie przeszkadza styl pisania Autorki posta... Może to tylko ja, ale bardzo przeszkadza mi ta widoczna wyższość, arogancja i wszechobecna krytyka. Nieprzyjemnie się czyta, ze względu na coś co określę jako "brak profesjonalizmu", dodatkowo wszelkie uwagi od Krytyczki brzmią jak zazdrosne komentarze młodej, młodej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu jest szczera po to by każdy zauważył swoje błędy i mógł je poprawić? Bo sami swoich błędów raczej często nie zauważamy.

      Usuń
    2. A myślałam, że tylko ja tak uważam :)

      Usuń
    3. (powyższy komentarz do 'I.')

      Usuń
  6. Większość grafików właśnie podchodzi bardzo krytycznie do swoich prac. Poza tym ta szczerość jest wyrażana w odrzucający, chamski sposób. Ale może niektórym się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarbie co gadasz, ostatnia grafika jest CUDOWNA <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio podobało mi się, że Nicole nie słodziła, ale dziś po drugim poście tej serii nie jestem już przekonana. Faktycznie uwagi są niekiedy niezbyt kulturalnie napisane (aby nie użyć sformułowania Izgi :) I dla mnie niekiedy całkowicie abstrakcyjne, bo w jakiś 99% kompletnie się z nimi nie zgadzam.

    Tak np dla według mnie Izabelach narysowała o wiele lepsze afro od Agi, która zostawiła mnóstwo luk w swojej grafice i mimo świetnego tła oraz sukienki, twarz, plecy i włosy dla mnie pozostawiają wiele niedociągnięć. Nie znałam tej pani w zasadzie wcale i może dlatego nie uległam magii grafiki tak do końca :) U MissRihanna1906 patyki są najlepszą częścią grafiki, bo to sprawia, że cała kompozycja jest ciekawa, chyba o to właśnie chodziło, aby zajmowały sporo miejsca. Justyna dla mnie bardzo ładnie narysowała sukienkę, wygląda poprawnie i estetycznie. Twarze z pozy Migo były takie brzydnie na zdjęciach, że tu są o niebo, lepsze, chyba każdy kto widział pozę tak stwierdził. Nikt nie czyni cudów, nie zawsze da się wszystko zmienić :) Dominikadomcia bez charakterystycznej oszczędności w cieniach byłby sobą? Nie, właśnie to jest jego technika i super że ma własną, dla mnie przesada to nic dobrego. Można robić setki cieni (ostatnia grafika) a wcale lepiej nie wygląda przynajmniej moim zdaniem, proszę się na mnie za to nie obrazić :P

    I chyba doszłam wreszcie do przyczyny braku propozycji z naszej strony (komentatorów), haha Migo o tym chyba wspomniała wyżej o ile dobrze zrozumiałam chytrą aluzję. Miejsce jeżdżenia to nie koniecznie szczyt marzeń biednego, zakompleksionego, niepewnego standardowego, prostego grafika jak ja i może inni po prostu pomyśleli podobnie i nie chcieli tu nikogo wskazać. Zmiana nazwy na ,,Pechowa 7'' mogłaby być trafna :)

    Przepraszam, za ten komentarz, ale pozostają mi resztki nadziei, że ty Nicole nie obrazisz się na mnie za niego, bo nic złego nie miałam na myśli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie za ten komentarz polecą hejty w moją stronę, ale co mi tam :)

    Dziwi mnie fakt, że nikt jeszcze nie zauważył, że Nicole ma taki charakter i pisze jak pisze.
    Moim zdaniem lepiej jest nie słodzić, tylko powiedzieć prawdę co o danym nagłówku się myśli. Ja wolałabym być pojechana i poprawiać to co trzeba, a nie narzekać na wszystko w okół. Jeśli chcecie aby wam słodzono, to soryy, ale Nicole Wam tego nie napisze. Mówi tak jak jest prosto z mostu.

    Według mnie ( i tak też sądzi Nicole ) niektórzy graficy nie robią tego co kochają i starają się robić to jak najlepiej tylko lecą na jakość, ale nie będę wymieniała kto ( nawet nie proście )
    Może Nicole napisała o dużej ilości cieni ponieważ ona dąży do tworzenia, jak to ująć realnej grafiki, a niektórzy po prostu tworzą taką rysunkową. Każdemu może powinąć się noga, to się zdarza, ale dla "krytyka" można by tak ująć Nicole, która tutaj piszę o wadach i zaletach to nie ma znaczenia. Wybrała prace jakie wybrała, bo były najlepsze z tego tygodnia.

    Każdemu podoba się co innego i kur** ludzie nie czepiajcie się Nicole, o to że pisze jak pisze. Może macie innego lepszego grafika od Nicole, który zastąpiłby ten dział ?????

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obrażając Autorki:
    Mi sposób pisania zupełnie nie odpowiada, ale może to moje prywatne odczucia. Jest to jednak blog, który od kiedy pamiętam szczycił się tym, że wszyściutkie posty napisane są poprawnie i profesjonalnie. Jakoś ciężko czyta mi się 'a te dwie mordy? fuuuu'. Nie mogę znieść emotikon i wulgaryzmów. Owszem, Nicole jest jednym z najbardziej uzdolnionych grafików lecz bądź co bądź stwierdzenie 'Nicole ma taki charakter i pisze jak pisze' jest troszkę absurdalne biorąc pod uwagę to, iż idąc tym tokiem myślenia możemy w sumie napisać sobie w poście największe głupoty. Redaktorka powinna przyjąć opinię innych co do stylu pisania, ponieważ to chyba czytelnicy na blogu są najważniejsi? Ja czytając czuje się niekomfortowo (?). Jakbym czytała cudzą pocztówkę z wakacji, ale to chyba przez takie zwroty jak 'szefowo', 'Dżasta' i inne takie.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    Chciałabym też powiedzieć, że w erze grafików chyba nastąpił jakiś przełom. Wchodzę sobie na bazę po tak długim czasie i oglądam nowe prace. Powiem szczerze, że Migo zrobiła taaaki postęp! Gratuluję! A no i kibicuję mocno Izabelach bo jest niesamowita. Trzymam za was mocno kciuki i za to, żeby ten renesans (przynajmniej u niektórych) trwał jak najdłużej :)
    3majcie się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migo się bardzo cieszy i cię kocha ♥ Cieszę się, ze zaglądasz.

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)