:

20 kwietnia 2014

Cotygodniowe inspiracje


1. Fragment pracy wykonanej przez kami151. Poza z grafiki (dziewczyna siedząca na huśtawce) jest bardzo dobrze znana, wykonana już wcześniej przez takich grafików jak Aga, czy Liliana.
2. Najnowsza grafika Liliany2511. Myślę, że cała praca prezentuje się wiosennie, dziewczęco i uroczo.
3. Kawałek tła wzięty, z wyżej wymienionej grafiki.
4. Grafika wykonana przez dominikadomcia. Można ją nabyć poprzez licytację, która trwa na blogu Kamila.
5. Fragment pracy wykonanej przez Mr.Prezes. Wygraficzona postać przedstawia Willa z serialu Hannibal.
6. Najnowsza grafika Izabelach, prezentuje typowo westernowe klimaty.
7. Zapowiedzi prac Kawa007. Ciekawe dla kogo wykonuje teraz grafiki Sarah.
8. Motyw wzięty, z obecnego tła na naszej bazie.


3 komentarze:

  1. Praca numer 4 to moja faworytka. Numer dwa też ma u mnie duże uznanie. Co prawda uroda modelki (konkretnie policzki) nie przypadła mi do gustu. Ale to nie ma znaczenia, bo strasznie podoba mi się wykonanie... i ta sukienka *__*. Oczywiście muszę jeszcze dodać, że bardzo mi miło widzieć tu swoją pracę po raz kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się praca Liliany2511, ale bardzo miło widzieć choć kawałek mojej grafiki. Dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się grafika DominikaDomcia, poza tym śliczne wydanie, te kolorki :o cudowne !
    może kiedyś uda mi się zobaczyć jakieś moje dzieło tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)