:

24 kwietnia 2014

W butach u... #6




Witam Was po raz drugi w wydaniu "W butach u..." Miejmy nadzieję, że tym razem będzie trochę lepiej. Przejdźmy do rzeczy. W dzisiejszym wydaniu chciałabym Wam przedstawić od niedawna słynną i świetną graficzkę. Ma duży potencjał i jest świetna w tym co robi. Jest nią...
...Izabelach, czyli jak sam nick mówi Izabela. Zajmuje się nie tylko grafiką, lecz także projektowaniem ubrań, fryzur czy tatuaży. W jej prezentacji można zobaczyć kila jej projektów. Izabela zajęła 3 miejsce w największym konkursie na Stardoll, dokładniej Miss Stardoll World ( MSW ) Włożyła wiele pracy i pieniędzy, aby dostać się na podium. Wracając do grafiki, jej nagłówki są genialne choć nie zawsze do końca dopracowane. Niedawno zrobiła nagłówek na jednego ze słynnych blogów Queens Of Fashion :



• Wygląd Bloga : W tle widnieje czarno-biały mężczyzna o imieniu Olivier Sykes, tak przypuszczam. Moim zdaniem jest świetnie wykonany, jako iż sama nie za bardzo umiem zrobić czarno biały nagłówek to podziwiam go z każdym wejściem na jej bloga.( KLIK ) Genialnie wykonane tatuaże, podziwiam jej cierpliwość do robienia ich. Jednym słowem super!


 Prace Graficzne : Masz naprawdę dużo cierpliwości do wykonywania małych elementów. Podoba mi się twoje cieniowanie włosów. Jako iż używasz tabletu graficznego jest lepszy efekt całościowy. Idziesz na całość, nie boisz się używać ostrych cieni oraz kontrastu. Kiedy patrzę na twoje grafiki, raczej nic mi w nich nie brakuje. Bardzo mi się podobają!

Teraz zamieszczę kilka prac i projektów Izy :




Moja ulubiona *-*



 





• Systematyczność : Na jeden miesiąc przypada około 5-6 grafik.
Cennik : Grafika z jedną doll 89sd-111sd , grafika z 2 doll 189sd-222sd. Są dopłaty jeśli na grafice ma się znajdować futko, zwierzę czy coś innego. Więcej informacji tutaj.

Zapytajmy co graficy z naszej bazy sądzą o Izabelach :

Co sądzisz o Izabelach?
Liliana2511 - Nie znam jej za bardzo, ale wydaje mi się być miłą osobą.
...tenturi... - Wydaje mi się być miła i sympatyczna, ale nie mogę o niej dużo powiedzieć, ponieważ jej nie 
znam. 
Nati_Avril11 - Nie znam jej za bardzo, ale wydaję mi się być miła i przyjazna.
Marycha - Bardzo cenię ją za to, że pomimo ciężkich początków nie poddała się. Dalej tworzyła, uczyła się i wyszło jej to na dobre. 
Mr_Prezes - Sądzę, że Izabelach to bardzo dobra graficzka, mimo krótkiej kariery.
Z czego ją najbardziej kojarzysz?
Liliana2511 - Najbardziej kojarzę ją z MSW, ale też z Sim gdzie walczyłam z nią o wygraną w konkursie.
...tenturi... - Z nowej grafiki na QoF
Nati_avril11 - Najbardziej kojarzę ją z konkursu na zimowy nagłówek na Sim.
Marycha - Hmmm... z czego ją kojarzę?Oczywiście, że z bazy. Napisała do mnie z prośbą o dodanie bloga do paska bocznego, wysłała kilka prac które wtedy jeszcze nie były opublikowane. Byłam zdziwiona jej zdziwieniem, że się zgodziłam haha. Brała ona udział chyba w jakimś konkursie na nagłówek, w którym dostała glosy, a potem okazało się, że nie przypadł on do gustu.
Mr_Prezes - Najbardziej kojarzę ją z konkursu zimowego na simie i wygranej w konkursie wiosennym na ocomie.
Jak oceniasz jej grafiki?
Liliana2511 -  Tak szczerze, to kiedy zobaczyłam jej pracę na Sim to uznałam, że nie będzie nic z tego dobrego, ale teraz patrząc na jej grafiki to powiedziałabym, że są lepsze od moich.
...tenturi... - Są bardzo fajne, i na prawdę miło je się ogląda.
Nati_Avril11 - Jej grafiki są prawie zawsze dopracowane i estetyczne.
Marycha - Jej prace są staranie wykonane, ładnie prezentują się na blogu. Niestety kilka elementów ma rozpikselowanych czego bardzo nie lubię.
Mr_Prezes - Jej grafiki są na dobrym poziomie, ale często mam wrażenie, że są jakieś niewyraźne. Mimo to są estetyczne i dopracowane.
Jakie 3 słowa ją opisują?
Liliana2511 - Zdolna, zdeterminowana, miła.
...tenturi... - Systematyczność, praca, jakość. 
Marycha - Dążąca do swoich celów, pracowita, miła.
Mr_Prezes - Kreatywna, pomysłowa, pracowita.

Jak Wam się podobał artykuł?
Kogo powinnam opisać w następnym artykule?

3 komentarze:

  1. http://stardoll-wg-was.blogspot.com/2014/04/wielki-konkurs-na-nagowek-blogowy.html konkurs na nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej medoll wygląda jak Maffashion xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się, że się tu znajdę. Ale patrząc na swoje niektóre starsze prace załamuję ręce... Ale ogólnie jest mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)