:

3 kwietnia 2014

Casting na redaktorów

Jesteś zainteresowany/a grafiką komputerową na stardoll, bądź grafiką komputerową w ogólnym sensie? Chciałbyś się stać częścią załogi plgsd? A może po prostu pilnie śledzisz poczynania naszych grafików i chciałbyś czasem napisać coś od siebie? Nic prostszego, wystarczy zgłosić się w komentarzu pod tym postem!

Potrzebni są redaktorzy do następujących działów:
W butach u…, Poradnik graficzny w PhotoShopie, Poradnik graficzny w Gimpie, 
Dawno dawno temu…, Plotki
Ogólne wymagania:
- dobra znajomość bloggera
- poprawna pisownia, unikanie błędów ortograficznych, interpunkcyjnych etc.
- doświadczenie
- kreatywność, pomysłowość

Wymagania do poszczególnych działów:
Do „W butach u…”
- ładny i ciekawy styl pisania
- umiejętność wyszukiwania informacji o grafikach z różnych źródeł
Przykłady artykułów możecie znaleźć tutaj

Do „Poradnik graficzny w Photoshopie”
- dobra znajomość programu Photoshop
- w miarę przejrzyste pisanie instrukcji/objaśnień
Przykłady artykułów możecie znaleźć tutaj 

Do "Poradnik graficzny w Gimpie" 
- dobra znajomość programu Gimp
- w miarę przejrzyste pisanie instrukcji/objaśnień
Przykłady artykułów możecie znaleźć tutaj 

Do "Dawno dawno temu..."
- przede wszystkim doświadczenie
- minimalny czas posiadania konta na stardoll 2-3 lata  (im dłużej tym lepiej)
- znajomość starszych grafików i ich prac
- ciekawy styl pisania
Przykład możecie znaleźć tutaj

Do działu "Plotki"
- interesujący, intrygujący styl pisania
- umiejętność wyszukiwania nowinek z różnych źródeł
- pomysłowość
Przykłady artykułów możecie znaleźć tutaj


Zgłaszać możecie się pod tym postem, podając:
- swój stardollowy nick (jeśli nie macie konta, to nazwę na blogerze)
- dział, w którym chcielibyście najbardziej pisać
- krótkie przedstawienie swoich umiejętności (można podać adres swojego bloga, bądź próbny artykuł itp.)
- w jaki sposób można się z Wami skontaktować (nr gg/email/kg na stardoll (do wyboru))
*dla chętnych
- imię, wiek
- zainteresowania
- krótki opis swoich zalet i wad
Powodzenia!

5 komentarzy:

  1. Hej. Nie mam konta na stardoll, znaczy się posiadam ale nie korzystam. Moja nazwa na bloggerze to dreamever, która w najbliższym czasie powinna się zmienić na DreamEverNow. Chciałbym pisać w dziale "Poradnik graficzny w Photoshopie" lub "Poradnik graficzny w Gimpie". Obydwa programy znam bardzo dobrze, myślę że Gimpa lepiej. Aktualnie rysuję w PhotoShopie jednak jestem dzieckiem Gimpa, co oznacza że od niego zaczynałem i znam go na wylot (przynajmniej tak mi się wydaje). Grafiką zajmuję się od 3 lat, jednak rysowaniem postaci od około 6 miesięcy. Bloga postanowiłem założyć dość niedawno, dlatego na nim jest mało postów i grafik. Link do mojego bloga: http://grafikadreamevernow.blogspot.com/ Moje GG: 50271774. Myślę że moje umiejętności są wystarczające na prowadzenie któregoś z tych działów. Imienia wolałbym nie podawać, wieku tak samo. Powiem że jestem chłopakiem, nastolatkiem, który ma ponad 14 lat ;). Interesuję się muzyką oraz grafiką. Dziękuję za przeczytanie, pozdrawiam. DreamEverNow

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Chciałabym prowadzić dział pt ,,W butach u.." Posiadam konto na stardoll o nicku kami151. Widziałam jak właśnie ty piszesz ten dział i pomyślałam że chciałabym spróbować jak to jest. Jestem początkującym grafikiem, na pewno widziałaś moje prace ( http://grafika-kami151.blogspot.com/ ) Można się ze mną skontaktować poprzez GG : 46899919 i konto na stardoll oraz mój gmail : kami151sd@gmail.com. Mam na imię Kamila ( chyba wszyscy wiedzą po nicku XD ) i mam rocznikowo 14 lat. Nie umiem do końca przedstawić swoich zalet i wad bo jeszcze nie miałam okazji żeby pisać na takim blogu i w takim dziale. Moje zainteresowania to : grafika, sport, muzyka i gastronomia. Jak na mój wiek to bardzo dużo zainteresować, ale uwielbiam te wszystkie rzeczy! Serdecznie pozdrawiam całą baze, Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Mam na imię Klaudia, na nazywam się amewieczna123 . Mam 12 lat i pochodzę z woj. łódzkiego. Bardzo lubię pisać posty na blogach, mam doświadczenie w bloggowaniu, ponieważ sama prowadzę kilka blogów. Także potrafię dobrze obsługiwać się bloggerem. Interesuje mnie moda, moim zdaniem tworzę bardzo ładne stylizacje na stardoll, kocham zwierzęta. Bardzo lubię też tworzyć grafikę. Interesuje mnie dział "Dawno, dawno temu...". Jedyną przeszkodą jest to, że gram na stardoll nie 2-3 lata, ale niecały rok, ale myślę, że jakoś będzie. Znam też wielu grafików, a większość podziwiam za bardzo ładne prace. M.in. waszą całą załogę. Najbardziej interesuję się moim blogiem o modzie, życiu fashion-by-klaudia.blogspot.com zamieszczam tam zdjęcia, filmiki, posty. Skontaktować można się ze mną na stardoll w KG lub na priv oraz na moim blogu w zakładce "KONTAKT". Dodam, że mam opanowaną ortografię i interpunkcję. Myślę, że jestem dość pomysłowa. Oto link do przykładowego posta http://bankfotek.pl/view/1702789

    Pozdrawiam całą załogę, powodzenia innym. amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przykładowym poście jest trochę mało tekstu, oraz pozjadałaś parę liter :/

      Usuń
  4. Cześć :) Mam na imię Ola, mam 13 lat. Na Stardoll kryję się pod nickiem ZawszeHannah1. Zainteresował mnie dział "Plotki". Co prawda nie jestem grafikiem, bo uważam, że nie mam do tego talentu (oczywiście edytować zdjęcia umiem), ale codziennie przeglądam blogi o tej tematyce. Nie ukrywam, że interesuje mnie ona bardzo. Lubię wiedzieć, co tam u kogo nowego, więc tematyka działu szczególnie mi odpowiada. Doświadczenie z blogger'em mam całkiem spore,tak jak z blogowaniem, pisanie dłuższych tekstów sprawia mi ogromną przyjemność. Z ortografią, interpunkcją, poprawnością językową etc. żadnego problemu nie mam :)
    Interesuję się modą, blogowaniem, jazdą konną, muzyką. Sądzę, że moimi największymi zaletami są pracowitość i zapał do pracy. Z pewnością też łatwo się nie poddaję. W razie potrzeby kontaktu, podaję numer GG: 48933921. Na Stardoll też codziennie zaglądam, więc i tam można do mnie pisać :) Załączam jeszcze próbny artykuł: http://bankfotek.pl/image/1706118

    Pozdrawiam!
    ZawszeHannah1

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)