:

2 kwietnia 2014

Post organizacyjny

Jak zapewne dowiedzieliście się już z wczorajszego postu – Marycha odchodzi. Jestem tak samo zaskoczona i zasmucona jak i Wy. Bez niej ten blog z pewnością nie będzie już taki sam, jak przedtem. Teraz dopiero zdałam sobie sprawę ile zaangażowania, pracy i stardollarów Marysia włożyła w rozwój naszej bazy. Ile poświęciła swojego wolnego czasu dla nas wszystkich i myślę że powinniśmy jej za to bardzo podziękować. Proszę – nie zmarnujmy tego. Ja postaram się jak najlepiej potrafię prowadzić bloga, oczywiście jestem otwarta na wszelkie Wasze nowe propozycje, zawsze możecie wyrazić swoje zdanie w komentarzach, w innych sprawach dotyczących bloga możecie się ze mną skontaktować przez nr GG: 47974449


Czas na kilka spraw organizacyjnych:
1.       Potrzebujemy nowych, kreatywnych redaktorów. Jutro ukaże się post z castingiem oraz dokładną rozpiską naszej obecnej załogi.
2.       Konkurs na grafika kwartału zostaje zamieniony (z powrotem) w konkurs na grafika miesiąca. System oceniania pozostaje taki sam jak przedtem. Resztę szczegółów oraz post zgłoszeniowy zobaczycie niebawem.
3.       Pozostałe konkursy/akcje (komentator miesiąca, najładniejszy polski blog o stardoll, urodziny grafików etc.) pozostaną kontynuowane.

8 komentarzy:

  1. A więc to jednak serio. Oh no!
    Niestety wszystko się zaczyna i kończy, jednak cieszę się, że blog będzie w dobrych, Twoich, rękach. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przykro to czytać, ale dobrze, że zamierzacie kontynuować bloga :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  3. Żal macie dałna wszyscy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stresuj się tak, wrzodów dostaniesz i będzie ci wtedy z japy śmierdziało, nie warto. Ja nie mam tego problemu, ale znam kogoś kto zna kogoś co ma kolegę, który mu opowiedział, że jego stryjek w szkole średniej słyszał o kimś kto miał w rodzinie kogoś z adopcji z rodziny, która miała sąsiada, który mijał pod sklepem kogoś, kto by na urodzinach brata siostry stryja wujka kto miał z tym problem i podobno przejebana sprawa, więc nie warto. 3maj się ramy to się nie posramy i trzymaj się w kupie. Kupy nikt nie ruszy.

      Usuń
  4. Ja życzę powodzenia, szkoda, że Marlena odchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety... To jednak nie był żart. Marycha forever! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że dasz sobie świetnie radę i będzie jeszcze o wiele lepiej niż było! Trzymajcie się wszyscy ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Marysiu też ;* Bez Ciebie nic nie będzie tak dobre, a tym bardziej lepsze ;(

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)