:

6 kwietnia 2014

Cotygodniowe inspiracje

Siemka, z tej strony Kawa007. Od dziś ja będę prowadzić dział Cotygodniowe Inspiracje. :)

1. Zapowiedź grafiki z bloga Harukaa. Szczerze mówiąc nigdy nie widziałam jej grafik, więc czekam.
2. Najnowsza praca autorstwa MissRihanna1902. Myślę, że jest bardzo staranna i miła dla oka.
3. Ostatnia grafika wykonana przez dominikadomcia. Bardzo podoba mi się jej pastelowy klimat.
4. Praca ForeverGorgeous, moją uwagę przykuły najbardziej bransoletki i włosy.
5. Grafika z okładki QOF zrobiona przez Izabelach. Według mnie idealnie oddaje wiosnę.
6. Tatuaże z nowego sklepu INK. Myślę, że niektóre z nich są naprawdę urocze. :)

W tle miasto z facebook'owego stardolla.

7 komentarzy:

  1. Dwójeczka ma piękną kolorystykę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika Kamila jest najlepsza *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracja, ale czwórka to jakaś pomyłka, szczególnie włosy twarz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda bardzo fajnie, ale co tu robi moja beznadziejna zapowiedź?
    Najbardziej spodobały mi się prace 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosennie się zrobiło, szkoda, że pogoda aż tak nie sprzyja ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)