:

25 marca 2014

Cotygodniowe inspiracje


1. Praca wykonana przez Kamila na blog Kamizelke. Bez wątpienia ma swój hipsterski klimat i jest starannie wykonana.
2. Jedna z laleczek przedstawiająca RiRi z najnowszej limitowanej kolekcji ze sklepu Super Supreme.
3. Grafika wykonana i zdobiąca blog Izabelach, na uwagę zasługuje pracochłonny tatuaż i ciekawy nadruk na bluzce.
4. Grafika magazynowa, której autorką jest sparklewand12.
5. Stardollowe słoneczko, do zdobycia za starpunkty (na 31lvl). Mam nadzieję, że chociaż trochę poprawi Wam humor :d
6. Fragment zapowiedzi z najnowszej pracy FunOplera.
7. Zapowiedz grafiki wykonywanej przez Mariettę.
8. Kolejna laleczka z limitowanej kolekcji sklepu Super Supreme tym razem przedstawiająca Karla Lagerfelda.
9. Najnowsza grafika wykonana prze Migo. Dziewczęca, urocza i wiosenna. Wzrok przykuwają wykonane na sukience ptaszki.

43 komentarze:

  1. Kamila grafika (nr.1) jest najlepsza ♥ Migo i Izabelach też zrobiły bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś gejem, że on ci się podoba? W dodatku z serduszkiem...

      Usuń
    2. Nie on, tylko grafika -.-

      Usuń
    3. Podoba mi się grafika (bardziej to jak jest wykonana), a nie ten pan na nagłówku. Gejem to może ty jesteś? Bo ja jestem w 100% hetero :)

      Usuń
    4. Przecież jesteś transwestytą to stwierdziłam, że gejem też. Jak już to raczej nie w 100% hetero, bo w co się ubierasz na stardoll? No rozumiem dziewczyna i sukienki ;p Ale ty?

      Usuń
    5. Ale co Ci do tego co robie? Zajmij się swoim życiem, czy ja Ci co masz robić?

      Usuń
    6. Nie, ty mi nie co mam robić, nawet nie wiesz kim jestem, ale przeglądam zawsze blogi ze stylizacjami i czasami się na nich wzoruje, ale nie mów, że nie jesteś homo jak się tak zachowujesz.

      Usuń
    7. jestem hetero, nie wiem jak ty. Na tym moja odpowiedź się kończy, bo może ponieść mnie bardziej, a nie chce być na tym blogu na czarnej liście czy coś.

      Usuń
    8. Nie unoś się, bo ci sukienkę wywieje. A czemu grasz dziewczyną na sd skoro nią nie jesteś? Jesteś transwestytą? (pewnie nie odpowiesz ;_;)

      Usuń
    9. Anonimku, bardzo prosimy o nie wtrącanie się do życia prywatnego KOGOKOLWIEK, ponieważ to jest gra, w której możesz być nawet obojniakiem, a to nie ma nic do tego kim jesteś w życiu prywatnym! Taka tam niespotykana mądrość moja...

      Usuń
    10. Ale on widocznie lubi ubierać się w damskie ciuchy skoro robi to w grze i to od dawna... Przecież jakby tego nie lubił to by tyle czasu nie poświęcał na przebieranie się w różne sukienki, jeansy damskie itp. Chyba nie ma osoby, która nie powie, że to nie jest transwestyta, patrząc nawet, że ciągle się tak "gejowsko" zachowuje. To samo się tyczy m.in. dominikidomci. Gayyyyyyyyyyys

      Usuń
    11. Anonimie to cię aż tak boli? Co za kołdrę mu robisz? Spokojnie, nawet jeśli ktoś jest homo to cię od razu nie "przerobi" samym byciem, więc wyluzuj i daj mu żyć .Z resztą jak mówi, że jest hetero to raczej jest. Bo jaki miałoby sens bycie homo, ale gadanie, że hetero? To tak samo jakby hetero cisnął kit, że jest homo, po co?

      Usuń
    12. Czy ktoś może mi wytłumaczyć co to znaczy 'gejowsko się zachowywać'? ^^

      Usuń
    13. ja już się w to nie mieszam, jakiś anonimek z kompleksami wymyśla sobie bajeczki, a potem w nie wierzy, ale to już nie moja sprawa.

      Usuń
    14. Naprawdę czuję litość dla osób, których życie tak pokopało po tyłku, że swoje gorzkie żale muszą wyrzucać w internecie denerwując innych. Anonimku wmawiając sobie coś co nie jest prawdą, co najwyżej doprowadzisz się do schizofrenii ;/ Każdy ma prawo być tym, kim chce. Ty też. Get a life.

      Usuń
    15. Czyli oni nie ubierają na sd w damskie ciuchy? I nie robia tego od ładnych paru lat? I ten stardoll to nie jest ich zainteresowanie? Bo jak nie to po co by tu byli?

      Usuń
    16. Ubierają czy nie ubierają, robią czy nie robią - to niczego nie dowodzi. Może to ich hobby i sposób na spędzenie wolnego czasu? Za to z tego co widzę, twoim sposobem na wolny czas jest czepianie się innych ;/

      Usuń
    17. Przecież jakby ubieranie się w sukienki i inne to było ich hobby to byliby to transwestyci. Dużo ludzi uważa tak jak ja.

      Usuń
    18. No dobra. To jakbym teraz powiedziała że jestem chłopakiem to coś to zmieni? Przecież ciągle jestem tą samą osobą, czy coś to zmieniło w moim charakterze? Jeśli nie zmieniło nic to co za różnica jakiej płci byłabym? Tu raczej nie chodzi o czerpanie przyjemności z przebierania w damskie ciuchy, ale realizowanie siebie w wyrażaniu swojego stylu, stylizowanie jakiejś tam postaci, choćby pixelowej. Nie lubię homo, jestem nietolerancyjna, przykro mi. Tylko to, że ktoś gra w to co chce, nie znaczy że jest innej orientacji. Nie sądzisz? Heh, a może jest inaczej? Ale nie uważam, żeby to, że chłopak gra w grę t e o r e t y c z n i e przeznaczoną dla dziewczyn uprawniało k o g o k l w i e k do wyzywania i naśmiewania się z niego. Jak dziewczyna gra w GTA, Cs'a, Metina czy inne gry, których wybaczcie nie znam zbyt wiele to ktoś o niej mówi, że jest lesbą? No raczej nie, więc wybacz. Zastanów się czasem co piszesz (inna sprawa, że jak widać nie masz odwagi nawet się podpisać, heh) bo możesz kogoś krzywdzić słowami. A jak sądzę nie chciałabyś zamienić się rolami w tym spektaklu.

      Usuń
    19. Wow, nie wiedziałem, że jestem gejem! Widze, że ty wiesz lepiej ode mnie kim jestem :)

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. Oj, teraz widać, że NatalieSStyles była tym anonimem. No nie ładnie, ale i tak cie popieram. Chyba nie chodzi o to, że grają w stardolla tylko o to, że są chłopakami interesującymi przebieraniem w damskie ciuchy. Nawet hetero może być transwestytą i nie zaprzeczajcie, że oni nie mają skłonności "transwestyckich".

      Usuń
    22. Właściwie to ja tylko napisałam coś obraźliwego w stronę anonima, później stwierdziłam, że to po prostu bezsensu. Piszę tylko z tego konta mądralo.

      Usuń
  2. 1 i 9 wymiata *.*
    3 mi przypomina chwasta ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Te 'ptaszki' to już takie fejmy, że ja nie mogę :p
    Ps: Jak następnym razem będziecie chciały jakiś fragment mojej grafiki do inspiracji, to dajcie znać, prześlę wersję bez tła, szkoda, żeby ktoś się męczył z wycinaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może od razu przesyłaj wszystkie bo jak narazie jesteś stałym bywalcem hah :D

      Usuń
    2. Te kanarkowe wróbelki są śliczne, więc się nie dziw!

      Usuń
    3. Nie spamuj tak. I tak nikt z tobą nie konkuruje więc jeden post pod tematem wystarczy.

      Usuń
    4. Anonimie czy przeszkadza Ci to, że lubię rozmawiać z ludzi, w dodatku jestem straaasznie gadatliwa oraz odpowiadam ludziom? Oraz... gdybym wszystko napisała w 1 poście, nikt by zapewne nie wiedział gdzie, co i jak :D Mogę pisać - MOGĘ! Więc Ty na pewno mi tego nie zabronisz. A wgl, Marysia może nie zaliczać niektórych moich komentarzy, więc w czym problem?

      Usuń
    5. Ja nie mam nic przeciwko komentarzom/rozmowom w komentarzach. Ten blog jest po to, aby nawiązywać nowe kontakty, zawiązywać więzi :)

      Usuń
  4. Marietta to Kami, po prostu zrobiła starego bloga od nowa, i ma nowy pseudonim :D

    Ukochane 8 i 9!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem ;P ale pomyślałam, że skoro teraz się tak podpisuje, to najwyraźniej chce żeby ją tak nazywano ;D

      Usuń
    2. Tak, wolę żeby mówili o mnie Marietta niż Kami ;p
      Więc, dziękuję że mnie tak podpisałaś XD

      Usuń
    3. Moim zdaniem Marietta tak jakoś dziwnie, nie po Polsku :/ Ja na Kami wolę mówić Kami! :D

      Usuń
  5. Dziękuję za umieszczenie mojej zapowiedzi tutaj *-*

    ~ Marietta ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Kami, idzie Ci coraz lepiej!!!

      Usuń
    2. Dziękuję ;* A kiedy ty dodasz jakąś grafikę?

      Usuń
    3. Ja robię właśnie taką tam graficzkę :D Prześlę Ci na Fb!

      Usuń
  6. Ohoohohoohohohooh Dziękuuuuję :******* Znakomite

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje. Bardzo podobają mi się obydwie grafiki - Kamila i Migo :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)