:

30 marca 2014

Cotygodniowe inspiracje




1. Najnowsza praca K.A.T.I.E. Jak zwykle nas zaskakuje oraz oczarowuje swoimi pracami. Ta jest równie boska co poprzednie.
2. Stylizacja autorstwa MissYesebel. Zajęła pierwsze miejsce w konkursie na stylizacje "kwiaty" na blogu Ciekawszy Stardoll.
3. Grafika Lige07 z 2012r. Mi najbardziej spodobała się koszula oraz włosy. Szkoda tylko, że znalazłam jedną wersję z tak brzydko obciętymi włosami.
4. Aktor Ian Somerhalder znany z roli Damona z serialu Pamiętniki wampirów. Tutaj w wykonaniu Izabelach która świetnie odwzorowała jego urodę.
5. Ostatnia grafika dominikadomcia. Nadal zachowuje minimalizm. Zdania na temat tej grafiki są podzielone, aczkolwiek należy ona do jego ładniejszych.
6. Mały porót do przeszłości w grafice stardoll'owej w wykonaniu polskich przedstawicieli. Jest to moja ulubiona praca wykonana oczywiście przez Paula5959.
7. Kawałek wypowiedzi K.A.T.I.E. na temat techniki cieniowania włosów. Mała rada która może pomóc. Całą wypowiedź możecie znaleźć pod jej najnowszym postem :)
8. Legenda polskiej grafiki. Fragmenty sukienki autorstwa JulitQa93. Myślę, że tej autorki nie trzeba nikomu przedstawiać.
9.  Nagłówek który z pewnością był przełomowy. Od tamtego czasu kariera Esther001 nabrała wielkiego rozpędu. Dzięki niemu również większość grafików zaczęła robić prace z przeźroczystym tłem. Zdobił on bloga Uzależnieni. Tutaj możecie zobaczyć torebkę wraz ze znakiem rozpoznawczym- przywieszką.
10.Tło stworzone przez wieczko6. Zdobiło ono nagłówek marcelq dla bloga uzależnieni przez cały jesień.

Która inspiracja najbardziej przypadła wam do gustu?



24 komentarze:

  1. Bosze, Esther001 była moją ulubioną graficzka i Gosi (I_am_collector). Estera nie tylko była podziwiana w grafice, ale również w stylizowaniu oraz dekorowaniu wnętrz. Jeszcze otrzymała tytuł Miss Polski 2012. Ona naprawdę była genialną dziewczyną! Tęsknię za starymi czasami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty tęsknisz. Kiedyś było jakoś tak lepiej, jakoś inaczej :( Estera była również i moją ulubioną graficzką, to dzięki niej zaczęłam się zajmować grafiką. Nawet mam jeszcze od niej wiadomość na stardoll ^^

      Usuń
    2. Podaj mi stronę, która mówi, że ona była Miss Polski 2012.

      Usuń
    3. Przepraszam, pomyliłem rok. Powinno być Miss Stardoll Polski 2011 :)

      Usuń
    4. Nie tylko rok, zapomniałeś wtedy dopisać, że chodzi o stardoll, mogłeś pomyśleć, bo życie to nie tylko stardoll i jak ktoś przeczyta Miss Polski to zrozumie Miss Polski a nie tak jak ty Miss Stardolla. Tyle z mojej strony. A i jeszcze jedno, jak sprawuje się rower? Dobrze się pedałuje? :) Lubie twoje stylizacje i ciebie ogólnie ale wydaje mi się, że jesteś gejem. Była już kiedyś afera, że nim jesteś.

      Usuń
    5. Rower ma się w porządku. Dobrze pedałuje. Jestem gejem i kocham swoją dziewczynę, coś jeszcze? :*

      Usuń
    6. Ty nie masz dziewczyny, nawet jakbyś miał to byś ją oszukiwał. Chyba, że chciałeś powiedzieć "chłopaka" :* Poza tym sorry, nawet w sql gadają o tobie, że jesteś homo.

      Usuń
    7. Proszę, anonimie daj spokój. Każdy ma swoje życie i robi z nim co chce. Przez ciebie zaraz nie będzie można komentować anonimowo tego bloga czego nie chcę robić, ale jestem zmuszona...

      Usuń
  2. Trochę dziwna inspiracja, taki skok p przeszłość. Liczyłam na większą ilość grafik z tego tygodnia, lecz te także są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, Ian *-*
    W każdym razie - świetne inspiracje, bardzo pomocne!
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrót do przeszłości jak najbardziej udany. JulitQa73,moja najukochańsza graficzka. Dziwnie się czuję ''cytowana'', te głupoty co ja nie raz piszę, tak jak w tym przypadku, matko. To moja ulubiona inspiracja pod względem kolorystycznym. Wykorzystanie tła Wieczko w tym zestawieniu to był strzał w dziesiątkę. Miłej niedzieli wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie bardzo mądre i inspirujące głupoty ;p Bardzo mi miło, że ci się podoba :D

      Usuń
  5. Wszystkie prace są śliczne *u*
    [Czemu praca nr.3 jest podpisana AvrilNation (link --> http://bajkowy-sd.blogspot.com/) ?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Tutaj jest oryginał --->http://graphicvault.blogspot.com/2012/06/new-graphic-lige07.html

      Usuń
  6. 5 - inspirował sie zdjęciem Martiny Stoessel :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko jest piękne, kocham te rysunki. Moje zapewne nigdy tu się nie pokażą. Aktualnie czekam aż admin bloga odpisze mi na GG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam żadnej wiadomości :(

      Usuń
    2. Pisałem ze dwa tygodnie temu :(

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)