:

24 marca 2014

Szczęśliwa siódemka #1

Witajcie, powraca wasz ulubiony dział na Bazie! Lecz z niewielką zmianą... od teraz dział będę prowadziła ja (Nicole). Mam nadzieję że chodź trochę uda mi się zastąpić zajebistą Jagiełło (pozdrowionka dla przyjaciółeczki z branży!) Co dwa tygodnie będą ukazywały się notowania, lecz teraz to Wy możecie wybrać dodatkową pracę, która nie ukazała się w tym notowaniu. Propozycje piszcie w komentarzach, a za dwa tygodnie ukażę się ona jako ósma pozycja. Sorrki za takie brzydkie logo, może kiedyś zrobię lepsze, bo po prostu w rzeczy samej, nie chciało mi się. Tak więc nie zwlekając, zaczynamy !

1. Aga19988 (Jagiełło)
Na pierwszy rzut idzie ma ulubienica! Patrząc ogólnie na pracę mówię, o wow! to jest zajebiste! Później przyglądam się uważnie i co ja pacze... funoplerka nie jest tą funoplerką co żeś mi wcześniej pokazywała, o szok! Zlepiłaś dwie prace. Nie ma to jak wykorzystać inne dzieło, bo wydaje się że tamto nie wyszło :P Głupitka Aguś... przecież to było ładne, mówiłam Ci, tak ? Były by dwie zajebiste pracę, a tak to jest tylko jedna... jak Ty to mówisz "foczki płaczą". Ogólnie futro ślicznie wyszło, lepszego nie widziałam. Sukienka bosko wykonana, widać że trochę nad nią spędziłaś czasu :) skóra mogłaby być bardziej dokładna, nie podobają mi się palce u prawej ręki... są hmm dziwne. Włosy to Ty chyba dziewczyno robisz najlepiej! No i podsumowując pięknie :)

2. Izabelach
Na początku chcę Ci pogratulować wygranej w konkursie SFP! Patrząc na Twoja pracę myślę sobie, o ja! jak Ty się szybko rozwijasz! Niedawno przecież była ta praca z Sima, która nie należała do hmm najpiękniejszych, a teraz... hoho, nie pogada. Pierwsze wrażenie za sobą, lecz gdy wzięłam to pod moja magiczną lupę stwierdzam... jest trochę niedociągnięć, sukienka niczego sobie, lecz ciało w ogóle mi się nie podoba. Fajnie że zrobiłaś własne tło, lecz na niebie się nic nie dzieje. Jezioro również mogłoby być lepiej wykonane, lecz tragedii nie ma :P To nie zmienia faktu, że całokształt mi się podoba.


3.DesignerJust
No to Dżasta zaszalałaś! Muszę przyznać piękne cieniowanie skóry, twarz w oryginalnej wielkości wygląda bardzo realistycznie. Sukienka ładna, lecz nie powala, za to futro och, boskie. No i oczywiście chciałabym rysować tak włosy jak Ty <3 Ta pustka w tle jest trochę niepokojącą... przydało by się jakieś śliczniutkie tło dorównujące tej urokliwej pani. Czerń w tle... to nie był dobry pomysł


4. Kate-Tunstall
Gdybym nie wiedziała że to Twoja praca, rzekłabym że to praca Migo, macie taką podobną technikę heh :P Lalka wygląda nawet spoko, lecz mam wrażenie że jest niedopracowana. Ubrania są bardzo ubogo pocieniowane, a włosy wyglądają na tłuste. Skóra ujdzie, lecz dodałabym parę cieni. Ale i tak jest spoko :D

5. K.A.T.I.E.
Uhu, o wilku mowa! Migusia i jej szalona praca. Podziwiam Twój minimal w cieniowaniu, ja bym tak nie umiała... Najbardziej podoba mi się nadruk na koszulce :D taki wiosenny. Równie ładnie wyszły Ci włosy, lecz niestety muszę się przyczepić do... skóry. Tu minimal Ci nie bardzo służy, chodzi szczególnie o ręce, bo twarz jest całkiem OK.

6. MissRihanna1902
A więc koleżanko, praca jest ładna :P Chociaż śmiało mogłabym stwierdzić, że modelka nie wyraźnie dziś wygląda... dałabym w paru miejscach na twarzy ciemniejsze cienie. Włosy bardzo mi się podobają, dość starannie wykonane. Sukienka jakaś taka dziwna, lecz ujdzie. Całokształt fajnie się prezentuje

7. dominikadomcia
Siódemeczkę zamyka praca Kamila. Patrząc na pracę widzę świetne jeansy i dobrze wykonane oczko. Równie podobają mi się włosy, chodź są mało pocieniowane, piękny zarościk... taki seksi! Ogólnie Pan z nagłówka przypadł do gustu nie tylko dziewczynom... no cóż to zostawię bez komentarza, wróćmy do grafiki :D Rękawy bluzy dziwnie łamane, szczególnie lewy, albo ja mam takie wrażenie :P



Na tym kończę dzisiejsze notowanie, mało się rozpisałam pod grafikami, obiecuje że następnym razem opisze dokładniej co mi w nich wadzi i co jest ładne :) Jak Wam się podobają moje pierwsze oceny ? Co sądzicie o pracach ?

Pozdrawiam, Nicole

22 komentarze:

  1. Najbardziej spodobała mi się praca Kamila. Moim zdaniem jest świetna *-*
    I ten "seksi" zarościk jak ty to określiłaś! ;)
    Ale prace wszystkich są równie warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace są bardzo ładne i wiem o kim mówiłaś :D Maciek/ Truskawka1616 - jego komentarz u Kamila na blogu, ale on jest wtedy gejem? Bo tak to chyba wygląda.

    Nati_avri11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, myślę, że nie chodzi tu o Maćka :D

      Usuń
    2. To o kogo? O ciebie? Bo przecież Maćkowi się "podoba".

      Usuń
    3. haha, może patrzysz na komentarze nie na tym blogu co trzeba :P

      Usuń
    4. To gdzie jest ten komentarz?

      Usuń
    5. aaa https://www.blogger.com/profile/08558531179428468611 to on jest gejem? Ale Maciek też, bo sie tak zachowuje.

      Usuń
    6. hahahhahahahahahaha, te komentarze mnie tak bawią, że pozdrawiam z podłogi!

      Usuń
    7. Ubieracie się w sukienki to się nie dziw, że stwierdziłam fakty ;_;

      Usuń
    8. Chodzi o to, że ubieracie się w dziewczęce ubrania, a jesteście chłopakami chyba.

      Usuń
  3. Bardzo mi miło, że mogłam się tu znaleźć. Konkurs na simie rzeczywiście zmotywował mnie do pracy i postawiłam sobie za punk honoru, żeby się czegoś więcej nauczyć. Teraz wciąż się dokształcam. Fakt z DesignerJust konkurować nie mogę. Jej precyzja, dokładność... brak mi słów. Jej prace są strasznie realistyczne. Futerko Agi jest niesamowite. Jakiś czas temu się na nie gapiłam i zastanawiałam jak ona to robi. Mmm... a Pan z grafiki Kamila, krótko mówiąc jest w moim typie. Oczywiście świetnie wykonany.
    --
    izabelach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jesteś na dobrej drodze :) Każdy kiedyś zaczynał, jeju jak ja sobie przypomnę moje pierwsze prace, przecież to była tragedia! było minęło :P

      Usuń
  4. Fajnie zobaczyć tu swoją prace. Rzeczywiście te cienie na rękawach są trochę (czyt. bardzo) łamane. Bluzę robiłem ostatnią, to chyba z lenistwa się nie starałem :D Co do zarostu, jak zobaczyłem go na zdjęciu, byłem pewny, że przez niego nie dokończę grafiki, bo będzie za trudny, ale się myliłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zarościk to wymiata, seksi na maxa! Ach tam, brałabym :P

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe notowanie! Już czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne grafiki. Co do większości ocen się zgadzam, lecz jedynie wadzi mi tutaj zezik pani który widnieje na pracy panny Miss Riri :D Wszyscy tak pięknie, a ja nawet też ostatnio grafikę zaczęłam, więc nie myślcie że się obijam!

    Pozdrawiam Amelia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że dział wrócił. Cieszę się z oceny, faktycznie staram się lecieć w minimal, bo od czegoś takiego zaczęłam a chcę w miarę trzymać się tego samego :) Odkryłam nie dawno, że więcej nie znaczy lepiej. Swietne oceny, nie z wszystkimi się zgadzam. Np jakże to mamy podobną technikę z Sonią? Szok! To prawda, że rysowanie do tego samego butiku na FS zbliża, ale żeby aż tak? W życiu bym nie pomyślała, że tak mało się różnimy. Ja tu nic podobnego nie widzę :D Artykuł bardzo dobrze się czytało, potrafię sobie wyobrazić, że wymagał sporo pracy, aby ocenić wszystkie prace więc i ja walnę długim komentarzem. Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie XD
      W czym my takie podobne??
      Nie spodziewałam się, że ktoś mnie doda do grona takich wymiataczy, ale dzięki śliczne. Powiem jedno - nie zam się na tym rysowanie wgl więc każdą radę przyjmę chętnie :)
      Ej, migo, pamiętasz jak mówili że jesteś tą Julitą?
      Ja jestem następnym wcieleniem XD

      Usuń
    2. Może to tylko ja mam takie wrażenie, że wasze techniki są podobne :P No Miguś czaje koncepcję z minimalem, lecz w niektórych miejscach miałabym ochotę dorysować jakieś parę cieni :) tak wiem wiem, ja za to daje za dużo tego :P ale cóż, ilu grafików tyle technik :D

      Usuń
  8. Uwielbiam oglądać grafiki i to aż niebywałe co można stworzyć! Bardzo podobają mi się wszystkie, lecz najbardziej 1, 3 i 7 ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)