:

9 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy #9

Osoby które wygrały w losowaniu reklamę to : asia01, Mr.Prezes, Amelia*_* oraz klaudialigenza. Dzisiaj do wygrania są kolczyki HB. 



Aby brać udział w losowaniu trzeba poprawnie odpowiedzieć na pytanie:
 Kto wygrał nagrodę w pierwszym dniu Kalendarza adwentowego u nas na blogu?

Oto kilka zasad :
-Na zgłoszenie się po nagrodę macie 24h (oraz kolejne 24h na odbiór)
-Jeżeli otrzymujecie nagrodę pieniężną od razu rezerwujecie coś dla mnie o danej kwocie.
-Udział bloga brać tylko obserwatorzy bloga
-Swoje odpowiedzi możecie podawać do 17.30
-Proszę podpisywać się swoim nickiem.
-po nagrody zgłaszacie na na stardoll na konto marlesia111 (jeżeli chodzi o reklamy to proszę o kontakt gg)

12 komentarzy:

  1. haha jesteś totalnie nie odpowiedzialna...
    1. Nie dodałaś posta w czasie
    2. Nie wytłumaczyłaś się dlaczego
    3. te pytania są beznadziejne i wgl, nie można się tylko zgłosić tylko odpowiadać na jakieś durne bezsensowne pytania?
    4 nagrody są poniżej jakiegokolwiek poziomu
    TOTALNA PORAŻKA I ŻALL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam/-a zorganizuj 24 nagrody... i nie sap tak.

      Usuń
    2. Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi. Nigdzie nie napisałam, że posty będą pojawiać się punktualnie o 18 tylko w godzinach po niej, a nie wcześniej ;P
      Nie tłumaczyłam się ponieważ uważałam to za zbędne skoro nie obiecywałam, że posty tak jak kilka dni z rzędu będą ukazywały się o 18:18. Tydzień temu w poniedziałek, albo wtorek też było koło godziny 19 ponieważ te dni mam mocno zawalone robotą. Gdybym nie dodała wyników to bym zrozumiała twoje pretensje :)
      Skro ktoś chce wygrać to może się pofatygować i odpowiedzieć na jedno małe pytanie.
      Przykro mi, że uważasz, że nagrody są poniżej jakiegokolwiek poziomu, nie mam sponsorów, ale zapewniam Cię, że zaczynamy dopiero drugi tydzień nagród.

      Bardzo chciałabym, abyś powiedział/a kim jesteś i nie mam tu na myśli tego, żeby ciebie oczernić. Po prostu chcę wiedzieć kto tak sądzi, i porozmawiać z nim co jeszcze mogę zmienić, aby było lepiej ;))

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    3. Skoro jesteś taka odważna, to może napisałabyś komentarz z własnego konta, a nie z anonima, hę?

      Usuń
    4. Boże jak ja nie lubię takich anonimków Zamiast cieszyć się, że Marysia cokolwiek zrobiła to jeszcze narzekają , a po za tym może dla cb nagrody są słabe, a dla mnie fajne :D

      Usuń
  2. Marycha wejdź potem na gg, bo Ci napisałem w sprawie reklamy ;p
    W tym losowaniu nie biorę udziału, bo nie posiadam superstar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalej nie odpowiedziałaś dlaczego wcześniej nie napisałaś .... lol żalowa jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje sprawy osobiste i nie mam wewnętrznej potrzebny aby dzielić się tym na forum publicznym :)
      Chcesz to napisz na gg, odpowiem Ci dlaczego jeżeli tak bardzo Cię to nurtuje. To blog o wszystkich grafikach i nie jestem aż tak zdesperowana, aby żalić się na nim tak jak na moim. Gdybym nie dodała Kalendarza adwentowego wtedy bym uzasadniła dlaczego tego nie zrobiłam ;))

      Usuń
  4. Ubranie z Chanel wygrała HannahDanceDiva ,a 50 sm jagodalin

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszym wygrała HannahDanceDiva i jaaa!! ;D (jagodalin)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaa!!!!!!!! (XDD) (HannahDance Diva) i jagodalin. :D
    I nie losuj mnie, nie jestem SS ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. HannahDanceDiva i jagodalin :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)