:

9 grudnia 2013

Szczęśliwa siódemka - piąte notowanie

No w tym tygodniu, to ja jestem tak zawiedziona pracami jak jeszcze nie byłam. Wyróżniałam na siłę. Serio. Nawet myślałam, czy nie poczekać jeszcze tydzień aż ktoś coś wyprodukuje ale miało być raz na dwa tygodnie. To jedziemy z tym koksem.

1.Ladygagastrawbe
Bynajmniej, nie wyróżniałam cię na siłę. Widzę teraz te piękne cienie które ukrywałaś przez za słabe cieniowanie. Dużo uszanowanka za sukienkę, włosy i twarz. Buty i torebka są jeszcze wybrakowane, cienie powinny być intensywniejsze. No i brakuje mi cienia pod butem i cieniowania na choinkach. Ale progress jest i to się liczy.

2.Asia01
Praca jest śliczna. Śliczne części twarzy i genialne ubranie. Ale mogło być lepiej. Zawsze może być. XD

3.Mr. Prezes
Buty są świetnie wycieniowane, piękne i odważne, intensywne cieniowanie. Szkoda jedynie, że nie widać wnętra samochodu. No i cień pod butem powinien być ciemniejszy.

4. K.A.T.I.E.
Jestem absolutną fanką kłaczków i ubrania (łącznie z rajstopkami). Twarz jakoś mnie nie przekonuje, może to wina nosa? Nikt nie wie. No i tło też mi przeszkadza, wydaje mi się, że nawet bez gradientu a z pustym tłem byłoby lepiej.

5..oOJasiaOo..
Jak widzę taką pracę i patrzę na rozszerzenie .jpg mam ochotę się pociąć mydłem w płynie. Nigdy nie zapisuj w jpg. Nigdy. To najgorsza zbrodnia z najgorszych zbrodni. 

6. 4everyou
Odkąd prowadzicie z bratem magazyn to macie coraz lepszy warsztat. Uszanowanko. Jestem fanką spodni ale czegoś mi brakuje w twoich cieniowaniach. Niczym się nie wyróżnia. Ot zwykła graficzka, ładna bo ładna ale na tym koniec.

7. Mr.Prezes
Pierwsze co widzę to kiepskie oczy. Polecam poćwiczyć, bo ten brak rzęs wpływa na cały odbiór grafiki. Po zasłonięciu oczu widzę za to ładne usta i zęby. Uszanowanko bo nie każdemu się udaje.

------------------
Dziś krótko, ale i prace nie uwodzące więc co tu wychwalać jeżeli matma czeka. Jak widać poziom tyłka nie urywał. Są takie dwutygodnie, że mam problem z wyborem wśród mnóstwa pięknych prac i takie, kiedy wybór siódemki to kupa nie lada wyrzeczeń estetycznych. Niestety dzisiaj jest ta druga opcja. Mam nadzieję, że jak będzie Sant to będzie tylko pięknie. Tym kończę wywód. (No i gratulacje dla Mr.Prezesa za podwójne wyróżnienie, tydzień dla ciebie :))

Zgadzacie się z moim zdaniem?



12 komentarzy:

  1. Uhu pierwsza :D Szkoda, że w tym dwutygodniu pojawiło się tak mało prac :c Wiem Aguś pozmieniałabym trochę w tej grafice, ale to z przed miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może szczęśliwa 7 powinna być faktycznie raz na miesiąc? Tzn. jest kilka naprawdę świetnych prac, ale ogólnie to chyba najsłabsze notowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ironio, choinki były cieniowane :P Tylko przez śnieg wydaje się, że go nie ma. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, grafiki w tym tygodni są po prostu ładne i dokładnie zrobione. Ale nic poza tym, nic więcej, nic mniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace Migo i Asi01 są prześliczne! *.* <3

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudniejszy tydzień. Może by było więcej prac, ale wszyscy chowają na konkursy i chcą oddać w ostatniej chwili XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie. Codziennie od tygodnia mam dylemat, pokazać, czy nie pokazać, ale nie oddam do ostatniej chwili.

      Usuń
    2. Migo pokaż bo jest świetna :)

      Usuń
  7. Też uważam, że to notowanie jest najsłabsze. Nie spodziewałem się 2 wyróżnień... Może kiedyś uda mi się być 2 razy wyróżniony w dobrym notowaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)