:

8 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy #8

Doładowanie ss które dzisiaj losowałam wygrała Kawa007 .Wylosowałam generatorem liczbowym, aby nie było żadnych wątpliwości. Liczyłam liczbę zgłoszeń (nie licząc innych komentarzy) w poście.
Jutro wylosujemy aż 4 reklamy w linku na pasku bocznym. Każda osoba dostanie po jednym czyli wygrywa 4 osoby!





Aby brać udział w losowaniu trzeba poprawnie odpowiedzieć na pytanie:
Jaki magazyn zyskał najwięcej w przeglądzie magazynów z dnia 28.06.13r
(szukajcie w raportach)

Oto kilka zasad :
-Na zgłoszenie się po nagrodę macie 24h (oraz kolejne 24h na odbiór)
-Jeżeli otrzymujecie nagrodę pieniężną od razu rezerwujecie coś dla mnie o danej kwocie.
-Udział bloga brać tylko obserwatorzy bloga
-Swoje odpowiedzi możecie podawać do 17.30
-Proszę podpisywać się swoim nickiem.
-po nagrody zgłaszacie na na stardoll na konto marlesia111 (jeżeli chodzi o reklamy to proszę o kontakt gg)


Ps. Serdecznie chciałam podziękować wam za tak liczne przybycie wczoraj i udzielanie się ;*

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No nie ma to prawda... to nie mienia faktu, że nie ma tam informacji o comiesięcznych przeglądach magazynów.

      Usuń
  2. Disaster magazine (prowadzony przez rihannkie i kawkie :D)
    Mr.Prezes

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwięcej głosów otrzymał DISASTER MAGAZINE :)

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma raportów z 28 czerwca o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że raporty z 28 czerwca tylko przegląd magazynu, a wyniki są w raporcie -.-

      Usuń
  5. Nie ma, czy jestem ślepa? xD

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę stwierdzić, że chyba jesteś ślepa ;D

      Usuń
    2. Masz odpowiedzi wyżej, ja się nie zgłosze bo to bezsens takie cos

      Usuń
    3. Jak ci się nie podoba to się z nami nie "baw" :))

      Usuń
  6. Strzelam że Disaster magazine
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, naszukałam się ;D DIASTER MAGAZINE!!!

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... naszukałam się w komentarzach z tego posta... zaraz się zgłoszę, bo ciężka praca nie może isc na marne.

      Usuń
  8. DISASTER MAGAZINE ;) korcia12super

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)