:

7 grudnia 2014

Konkurs na nagłówek

Na blogu KonkursJula został zorganizowany konkurs na nagłówek. 

Tekst:
Już trochę nie pamiętam jak to się powinno robić, bo na sd nie wchodzę od dwóch lat (sporadycznie, raz na trzy miesiące, żeby konta nie skasowali), ale coś się wykombinuje.. :D Mój nick to Magazynka00 / zuzu99x, żeby nie było, że jakoś oszukam :> Wiem, że blog wyglądem nie zachwyca, ale musiałam stworzyć jakiś tylko po to, żeby zrobić konkurs, bo innego nie mam :)

No więc konkurs jest taki, żeby stworzyć tło na facebooka o wymiarach 830 (sz) x 320 (w) pikseli. Na tle ma znajdować się Jula. Czy stworzycie to w stylu nagłówkowym, czy po prostu pobawicie się zdjęciami z fajnymi efektami to już od Was zależy :> Pozostawiam Wam wolną rękę.. Na tle nie musi być, że tak powiem, jedna Jula :D Jak Wam będzie pasować :> Tylko proszę, żeby nagłówek był uniwersalny, żebym mogła go wstawić o każdej porze roku :)

Na tle ma się pojawić napis Julita Jula Fabiszewska i gdzieś małym drukiem, mało widocznie adres strony - www.facebook.com/julitajulafabiszewska

Zdjęć Juli macie tutaj całą masę, więc na pewno coś sobie ktoś znajdzie :)

http://julitafabiszewska.pl/galeria/

Miejsce będzie jedno :> Jeżeli mi się spodoba oprócz pierwszego miejsca jeszcze jakaś praca, to będę odzywać się na priv do tej osoby w celu umówienia zapłaty :)

Za pierwsze miejsce oferuję:
- doładowanie sd 2 x 7 zł
lub
ss za 11 zł
lub
100 sd + prov 
lub 
doładowanie do telefonu za 10 zł

Zwycięzca wybierze sobie sam jedną opcję :) Prace wysyłajcie tutaj w komentarzach lub na e-mail magazynka00@o2.pl :)) Dziękuję, czas do 15 stycznia 2015 :> 
-----------------------------------------------------------------------------------
Jesteście zainteresowani konkursem? Bierzecie udział? 

2 komentarze:

  1. Raczej nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, mam dylemat - nie chce mi się graficzyć Juli, bo niezbyt ją lubię, ale nagroda by mi się przydała XD

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)