:

29 listopada 2014

Hot or Not #8





Tym razem do Hot or Not zgłosiły się tylko 2 osoby. 

1. Rozalia214
Podziwiam, że chciało ci się robić grafikę, na której jest aż 10 postaci. 
Podobają mi się praktycznie wszystkie spódnice.są moim zdaniem sporym atutem całej pracy. Zwłaszcza granatowa (dziewczyna na drabinie), ogromnie mi się podobają zagięcia. Następne będą włosy. Podobają mi się włosy blondynki na drabinie, dziewczyny całkiem po prawej i tej co wygląda jakby chciała do toalety (pod drabiną). Jedyne co mi się nie podoba to tło. Aż zbyt monotonne. Rozumiem, że same postacie miały przykuć uwagę, ale podłoga, która jest skałą sama prosi się o jakieś palmy itp. 

2. Pettero
 
Coraz częściej wszyscy wykonują grafiki z Le Happy ;) Podobają mi się rajstopy. Ich kolor jest świetny. Do tego cienie są moim zdaniem ładnie ułożone. Następnie spódnica. Jasne cienie są super. Nie do końca przekonują mnie włosy. Ten "kreskowany" styl cieniowania nie za bardzo się tu sprawdził. Tło jest całkiem ok, choć szczerze mówiąc cień na ścianie mógłby być chociaż odrobinę większy i ciemniejszy. Nadał by efektu głębi. 




W tym poście każdy chętny może zgłosić swoją grafikę do HoN. 
W komentarzu pod tym postem proszę podać:
-nick ze stardoll/pseudonim artystyczny
-link do grafiki

Proszę, aby zgłosiło się jak najwięcej osób.

Na kogo oddaliście swój głos? Zgłosicie się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)