:

8 kwietnia 2014

Wyniki MK i konkursu na stylizację


MK #1 PoshGoldDomini9 - 10sd, klamar33 - 5sd
MK #2 Amelia*_* - 10sd, volteria1 - 5sd
Najciekawsze fragmenty historyjki blogowej - Karolkaa33
MK#4 Amelia*_* - 10sd, barelina11 - 5sd
Zabawa w zgadywanie - Amelia*_* - 20sd
MK#5 Amelia*_* - 10sd, iskrat - 5sd
MK#6 Weronikao99 - 10sd, jarus55 - 5sd
MK#7 kawa007 - 10sd, DzikaNaomi - 5sd


Zgodnie z wynikiem ankiety Konkurs na stylizację wygrywam ja :D hahah serdecznie dziękuję Wam za głosy.

Po nagrody proszę się zgłosić na konto marlesia111.

12 komentarzy:

  1. Ja akurat głosowałam na Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 sd chcę przekazać klamar33. :)
    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ty? Ty przecież miałaś nr. 3 a nie 4 :/ Dziękuję za 35 Sd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaj ja wgl nie ogarniam tej ankiety :I

      Usuń
    2. MissRihanna1902 miała przecież numer 9, zdobyła 20 głosów, czyli najwięcej.

      Usuń
    3. Aaa! A myślałam że to Marycha pisze!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chce nic mówić czy wychodzić na upierdliwą, ale Amelia nie powinna wygrać MK #2, bo podała złą odpowiedz. To jest "projekty by Lika_90" czyli nazwa jej bloga, a nie samo "by Lika_90" jako autorstwo pracy. http://graficy-na-stardoll.blogspot.com/2011/12/starstyle2-kameleon.html, link do samej pracy (na dole podpis): http://4.bp.blogspot.com/-E16wc55YvcQ/TsleCtmDALI/AAAAAAAAB2s/qR8UhPEhYeo/s400/lika222.png Pisze to tylko, żeby zwrócić na to uwagę i żeby potem nie pojawiały się podobne sytuacje. Sd nie chce za to mk (bo wcześniej w kom podałam poprawną odpowiedź).

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)