:

7 kwietnia 2014

Szczęśliwa siódemka #2

Witajcie w kolejnym notowaniu szczęśliwej siódemki! Prosiłam was byście dali swoją propozycje na ósmą pozycję! I co? Nie doczekałam się... Prosiłabym jednak, byście pod tym postem wysłali pracę, które chcecie zobaczyć za 2 tygodnie. W ostatniej siódemce przypadły wam do gustu pracę Agi, Dżasty i Kamila, chcecie zobaczyć kogo dziś ocenię? Tak więc, zaczynamy!





 1. Izabelach


Coś ostatnio często pojawiają się grafiki z mężczyznami... nie oznacza to, że każdemu to pięknie wychodzi. W przypadku pracy izabelach średnio to wygląda. Mało się postarałaś... rzucają się w oczy kanciaste kontury warstw, jest nie starannie, robione na szybko. Podoba mi się wykonanie kurtki, lecz mogłoby być lepiej. Ach te zielone oczy, takie awww <3 Zarost... straaaaszny, ostatnio u Kamila był taaaki seksi, a tu wielkie rozczarowanie. Włosy jakby nie umyte, ble tłuste :P A do tego kanciaste! Ucho, ech no cóż, nie podoba się i tyle. Ogólnie praca jest ładna... lecz po prostu nie spełnia moich oczekiwań.


2. dominikadomcia

Kamil, co się stało? Ostatnio narobiłeś nadziei że będą same zajebistości, a tu nagle to coś... no wiesz co?! Zacznijmy od tej bladej cery, jest straszna! Te czarne cienie na niej wyglądają nie ciekawie, po za tym jest za mało cieni. Twarz, no cóż, paskudna! Nie wiem czy tak źle Ci wyszła, czy po prostu dziewczyna jest taka brzydka. Kurtka i włosy, tylko to jest super pocieniowane, gdyby wszystko było wykonane tą techniką, nie miałabym się do czego przyczepić. 

3.KateTunsall

 yym, no cóż... nie postarałaś się. Zwykle czarno-białe nagłówki wychodzą ładniej, gdyż używa się tylko dwóch kolorów i jest po prostu łatwiej, lecz w Twoim przypadku nie koniecznie... Tatuaże kompletnie Ci nie wyszły, a skóra to kompletna porażka, zwykłe rozmazańce i parę kresek :/ Bluzka jest w ogóle pocieniowana? Bo ja i moja lupa, nie dostrzegliśmy tego... Podsumowując, miałaś lepsze prace :)

4. K.A.T.I.E.

No Miguś, w końcu coś konkretnego. Mamy tu coś z cyku "ładne", fajnie że to na bloga mojej przyjaciółeczki Wikuź (pozdrowionka Kochana!) Ech, niestety są też w pracy rzeczy "nie ładne" między innymi ta skóra... fuj! Czemu nie używasz kolorów ? Wygląda to tak nie naturalnie. Co do sukienki... jako że widziałam zdjątko na Twym blogasku, więc wiem że w oryginale było nieco inaczej. Po prostu coś spiepszyłaś! Czemu przeźroczysty materiał jest ciemniejszy? Moim skromnym zdaniem powinno być na odwrót, nie sądzisz że byłoby bardziej lekko i powiewnie? A przede wszystkim bardziej wiosennie? Oczywiście do włosów brak zastrzeżeń, są piękne. Na twarzy pani wygląda lekko jakby spuchła, niczym po jakimś botoksie czy coś... hmmm, co z tego że się nie postarałaś? I tak wszystkich rozjebałaś!

5. MissRihanna1902

Hmm, dupy nie urywa... szefowo nie przyłożyłaś się za bardzo do tego. Najbardziej razi w oczy ten paskudny rozmazaniec w tle, o fuu, o blee. Jak mogłaś? Co do takowej postaci... nadruk na bluzie jest fajowy, lecz samo cieniowanie bluzy nie bardzo. Ech nie mogę patrzeć na jej twarz, jest taka dziwna. Do włosów nie mam zastrzeżeń, spódniczka nawet... Skóra, nie jest najgorzej :)

6. K.A.T.I.E.

I znowu nasza Migusia... Dałam tą pracę bo lubię ptaszki, Ty też? Chodzi oczywiście o kanarki, rzecz jasna (czy jak to tam się zwie...). Znowu ta skóra?! oj nie ładnie... Napiszę wprost, tylko sukienka robi tu furorę, włosy spoko, lecz ten dziwny fryz... nie pasi. Torebka też ładniutka :) Jako że wyżej się rozpisałam u Ciebie, to tu skromnie, chyba nie masz mi tego za złe? hm?

7.FunOpler

Hoho, kogo my tu mamy... Bartek ze swoją zapowiedzią magazynu. Jestem baaardzo ciekawa kiedy się ukażę. Widziałam zdjęcie oryginału, no i muszę przyznać że nie bardzo Ci się udała grafika. Czaje koncepcje "łatwy nadruk na sukience" nie ukrywajmy, tylko to Ci wyszło w tej pracy... Skóra to porażka, 5 cieni na krzyż i tyle. Ech skarpety są ble, a włosy to skarbowany tłuszcz. No cóż, przyznam że nie miałam co już wstawić na siódmą pozycję, stąd ten wybór.

*8. - piszcie propozycje!


Tak więc to na tyle w dzisiejszym notowaniu, miałam spore trudności z wyborem prac, ponieważ mało było tych dobrych. Jak wam się podobają moje oceny? Nie byłam zbyt ostra? 

Pozdrawiam, Nicole

 

23 komentarze:

  1. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/Rasierklinge_cropped.jpg
    xDD
    Nie no nie znam się na ocenianiu grafik, dla mnie wszystko ładne :D

    patrycja_2000 ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i oceny są szczere, ale są dupnie napisane xD Z tej szczęśliwej siódemki uwielbiam grafikę Izabeli i sukienkę z kanarkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc wybaczam (że się nie rozpisałaś przy drugiej pracy, rzecz jasna). Nie koniecznie zgadzam się z ocenami. Cieniuję czarnym - bo lubię, wychodzi tak lalkowato i stardoll'owo. Chyba, że mam akurat humor na kolory :) Czytając nie zawsze docierało do mnie co masz na myśli, te barwne porównania. Proponuję mniej wielokropków.

    Dzisiaj widzę, że pojechałaś równo po wszystkich, tak ma być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wielokropki! To czas na przemyślenia, czas na refleksje, tak to odbieraj Miguś! Co do tego czarnego cieniowania, proszę Cię bardzo... cieniuj jak twa dusza zapragnie, lecz wiedz, że się do tego przypierdole :D Ja i moje porównania... no cóż, tak już mam :P

      Usuń
  4. A mi się oceny bardzo podobały. Taka mobilizacja do pracy przez terapie skokowo wstrząsową. Czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie takie podejście do tego miało być :P Nie mam na celu obrazić kogoś, lecz pokazać co można zmienić i poprawić w swoich pracach :)

      Usuń
  5. Grafika 2,4,5,6 mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca zgadzam się z ocenami.. praktycznie wszędzie, ale każdy może mieć inne zdanie, więc noł problem :)
    A ja sobie proponuję 8 - http://2.bp.blogspot.com/-NqjxUrru3TY/UoKtg-DplyI/AAAAAAAABGI/zp2arnXqfKU/s1600/Wiki2346.png
    Pozdrawiam serdecznie, Piotrek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, też chciałabym zobaczyć ocenę do tej pracy. Jeśli można się dołączyć do propozycji Piotrka, to ja bardzo chętnie :)

      Usuń
    2. http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/11/szczesliwa-siodemka-czwarte-notowanie.html

      Grafika jest w tym poście. Została oceniona przez Jagienkę z Warszawy :P

      Usuń
    3. To nie przeszkadza :) Nicole to nie Jagienka.
      Jest nas 3, bo ja też popieram poprzedników, aby ocenić tą grafikę.

      Usuń
    4. O, będzie kolejna grafika z mojego bloga <3 XDDD

      Usuń
  7. Generalnie jakby nie patrzeć to poziom grafik ostatnio trochę spadł, Aga odeszła, ty się lenisz^^ tak sobie myślę, że trochę bardziej teraz graficy idą w estetykę niż w technikę. Haha po prostu wiedziałam, że będzie hejt do tła :D miałam nie dodawać, ale z drugiej strony trochę pusto było... ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ma ukochana Aguś odeszła i mi się nie chce... bardzo lubię zaczynać pracę, lecz z dokończeniem już są problem (zaczętych mam 6 prac). Co poradzę że nienawidzę rozmazańców w tle?

      Usuń
  8. Nicoleko, czy ty wiesz, że szczęśliwą siódemkę ochrzciłam szczęśliwą bo graficy mieli być szczęśliwi po miłych komentarzach? (random facts) Weź tak ich nie pociskaj, może nie jest najlepiej ale są dobre elementy w tych pracach złotko. Xd Ale racja co racja. Nie ma powalających rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)