:

28 kwietnia 2014

Szczęśliwa siódemka #4

Siemka, dajecie tak dużo prac że byłam zmuszona o ponowne wstawienie siódemki... wiem że się cieszycie. Ogólnie zajebiście że wam się podoba jak was oceniam, lecz dziś przygotowałam lekko skróconą wersje mych wypowiedzi. Ach... więc zaczynajmy !




1. Dominikadomcia
Co tu dużo mówić, cudowna praca!


2.MissRihanna1906

MMM, jaki słodziak! <3

3. ...TENTURI..
Śliczne tło <3 świetny pomysł! Jestem pełna podziwu.

4.Asia01
Fenomenalna praca Asieńko! Oby tak dalej!

5.Kami151
Oryginalny pomysł, aż zapiera dech w piersiach!

6. Izabelach
Ubóstwiam to dzieło, wszystko takie piękne :)

7. K.A.T.I.E.
Jak zawsze pięknie!


*8. PROSZĘ PISAĆ SWOJE PROPOZYCJE


To tyle na dziś, mam nadzieje że notowanie wam się spodoba. 

Pozdrawiam, Nicole

31 komentarzy:

  1. Bosze, jak ja Ciebie kocham za twoją osobowość! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma ósemka ♥
    http://1.bp.blogspot.com/-dGupSNTPFxA/U1aIFT4TTDI/AAAAAAAACho/Escj-AHhNBw/s1600/accopalypto.png

    Fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tak krótko i mało treści? :/ Wyczuwam ironię w 5! Oryginalny pomysł XDXDXDXDXD :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolałam kiedy krytykowałaś ;_; Można było sobie poczytać, a teraz? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niektóre osoby wolą gdy ich pracę są chwalone, boją się krytyki i nie chcą jej brać do siebie, bo przecież ich prace są taaaakie cudowne! Jeżeli autor pracy nie widzi swych błędów, trzeba im to pokazać dobitnie by dotarło że nie jest tak "cudownie".

      Usuń
  5. Każdy teraz powie, że wolał jak krytykowałaś, a wcześniej mieli do cb wąty, że po wszystkich jedziesz. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to taki piękny słodzący post, ja skorzystałam też na tym czasowo... po co pisać 2 godz o swoim zdaniu, skoro można w 5 min i z głowy :)

      Usuń
  6. Ludzie ogarnijcie się ! Najpierw narzekacie na to że Nicole krytykuje was, a teraz macie sapy o to, że za mało ! Boże tracę wiarę w ludzkość ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo tylko niektórzy mieli o to sapy, być może ciut za ostro, ale podobała mi się ta szczerość ;)

      Usuń
    2. Asiu, im przecież nigdy nie dogodzi. Moja szczerość nie, bo za bardzo, moja słodka ironia nie, bo brak krytyki... idzie zwariować

      Usuń
  7. Nie wiem jak innym, ale mnie w poprzednim poście nie chodziło o to, aby cię urazić albo coś. Jak zwykle pewnie wyrażam się niejasno i z tego wynika nieporozumienie ;p Nie przejmuj się tym (i nie obrażaj) bo tak jak ty masz prawo do szczerości tak my również :)
    ...chyba nikomu nie chodziło o pisanie, że wszystko jest piękne, bo nie jest. Ale i z krytyką nie można przesadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem typem ludzi którzy o byle gówno czy szczerość obrażali się, po prostu jeśli wam nie pasuje mój styl pisania, mój sposób bycia to sorry, lecz ja zmieniać się nie mam zamiaru. Piszę co myślę i myślałam że to czytelnicy docenią...

      Usuń
  8. Nie podoba mi się to.. wg mnie trochę nieprofesjonalne podejście, racja nie podobały się Twoje oceny, ale troszkę tutaj przesadziłaś.. moje zdanie :> Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko blog poświęcony grze, bo wszystko koło niej się kręci. Więc co Ty mi tu gadasz o profesjonalizmie. Piszę co mam na myśli nie zastanawiając się nad tym, dzięki czemu można zobaczyć co siedzi w mojej głowie gdy widzę takową pracę.

      Usuń
  9. Myślę, ze nie chodzi w tym dziale o to by kogoś obrażać, czy coś. Ale te jednozdaniowe opisy są serio żałosne. Powinnaś coś tu ocenić, opisać co fajne co nie, bo do tego został stworzony ten dział. A jeżeli chodzi o tło... hmm. Mam to gdzieś, nakręcajcie się na nie dalej, mi to nie przeszkadza. Ale jak chodziło o wycięcie i wklejenie elementów przez innych grafików to wam przechodziło koło oczu. A jak chodzi o zrobienie podobnego tła to wielka afera. Może od razu napiszcie o tym w Fakcie(?!). Ale co ja się będę bronił, myślcie co chcecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy były opisy w których były przedstawione złe i dobre strony grafiki, Wam się nie podobało. Więc proszę, daruj sobie... Po za tym, ten dział jest do tego by ukazać 7 najlepszych prac w określonym czasie, jako że dział Hot or Not wygasł, chciałam byście tu mogli zobaczyć co źle robicie i nad czym jeszcze popracować. Ale skoro się nie podoba, mogę dawać "galerię prac" do "pooglądania".

      Usuń
    2. Skoro nie do oceniania to do czego jest ten dział? 'Szczęśliwa' sugeruje ze o pracach które Ci się podobają. A dlaczego ograniczasz się do 'ostatniego czasu'? A takie przekomarzanie się, i jednozdaniowe odpowiedzi świadczą o twoim lenistwie, oraz o tym ze nie znosisz krytyki. A wiedz dokładnie na przyszłość ze krytyka=krytyka. Jak jesteś profesjonalna to pisz to co piszesz zwykle. Ja się zawiodłem na tobie, tak jak Migo na mnie.

      Usuń
    3. O, dokładnie. Krytyka = krytyka. Nicole, widząc twoje odpowiedzi mam wrażenie, że u ciebie pewność siebie wyszła daleko za bardzo... piszesz (pare wypowiedzi wyżej), że powinniśmy doceniać twoje posty. Za co? :< Kulturalnie wyrażona krytyka to niezwykle pomocna rzecz. Ale dla mnie niektóre epitety były nie na miejscu w poprzednich postach. Pomijając to, że nikt z nas nie jest idealny, nie uważasz? Bez sensu stawiać się ponadto.

      Usuń
    4. Zgadzam się z każdym słowem.

      Usuń
    5. Mam wrażenie Igor że nie czytałeś mojej wypowiedzi którą do Ciebie skierowałam... Twierdzisz że lenistwo to pisanie 2 godziny posta? Może w tym notowaniu chciałam pokazać że krytyka jest czymś ważnym, a bez niej jest nudno i mdło. Ile mam powtarzać że nie jestem profesjonalistką? Nic nie miałam do krytyki mojego poprzedniego notowania, więc o co wam chodzi? Każdy może pisać co uważa, a ja nie mam nic przeciwko. Lecz jeśli ktoś pisze złośliwie bo źle oceniłam czyjąś pracę, to jest po prostu chamskie. Jeśli ktoś ma coś do mnie, niech się nie broni bujnymi wypowiedziami koleżanki, lecz niech napisze sam do mnie... Co do mojej "pewności siebie", oczywiste jest to, że osoba która ocenia pracę innych, wydaje się osobą która uważa się za lepszą, lecz w rzeczywistości jest w ogóle inaczej. Myślę że napisałam wszystko co miałam do powiedzenia, więc darujcie sobie jakieś komentarze...


      Pozdrawiam, Nicole

      Usuń
  10. Wcześniej się nie wypowiadałam. Ale przyznam, że to 'jeżdżenie po nas' bardziej mi odpowiadało niż ta ironia. Taki masz charakter i tak piszesz. Jedni są bardziej bezpośredni, drudzy mniej. Fakt, że dużo pisałaś o słabych punktach prac, ale np. mnie to pomagało. Tamten styl mi wcale nie przeszkadzał. Jedyne co mogłaś zmienić to pisać też o wszystkim co w pracy Ci się spodobało. Czyli taki podział na plusy i minusy... Mam wrażenie, że ten post i opisy zrobiłaś na pokaz, żebyśmy zobaczyli, że lepsza tamta prawda, niż sztuczne słodzenie. W sumie... znając mnie pewnie zrobiłabym tak samo... Poza tym miło, że moja praca po raz kolejny się tu znalazła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, tak w ogóle myślałam że się gniewasz (jak parę osób ocenionych krytycznie przeze mnie...), miło że Tobie to w jakiś sposób pomagało. Widzę że Twoje pracę są coraz lepsze i chcesz szlifować swą technikę. Niestety nie każdy uczy się na własnych błędach i monotonnie daje "to samo". Jako że blog jest dla czytelników, chciałam zrobić wersje bez krytyki, może dlatego jest tylko po jednym zdaniu... bynajmniej nie czułam się sobą to pisząc,chodź i tak chciałam dać tylko "galerie prac" do "pooglądania".

      Usuń
  11. A mi się praca Igora podoba :)) Numerek 1 Migo as always. Za bardzo Ci słodzę haha :3 Jako 8 proponuję http://2.bp.blogspot.com/-yipC9laaM-s/U1foqDJoXXI/AAAAAAAADMM/na1_qN2O99A/s1600/nalicytacje.png
    A nie będę już pisać o tym 'stylu pisania' czy jak to nazwać bo nawet nie wiem co ten post miał na celu pokazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiałaś przekazu tego posta? Oj jak przykro...
      Kto powiedział że praca Igora mi się nie podoba?

      Usuń
    2. No właśnie się nie określiłaś. I przez to nie wiem czy ta praca jest dobra bo nikt nic o niej nie powiedział, tylko patrzą się na samo tło...

      Usuń
  12. Oczywiście że zrozumiałam. Tylko po co to pisać? Dla mnie to zabawne, bo jednak blog jest głównie dla czytelników i my też mamy przecież równe prawo jak ty wyrazić swoją opinię.Ja tu widzę takie 'nie pasuje wam? no to ok to wam napisze jeszcze gorzej'. Prowokacja ;) Napisałam ci w poprzedniej siódemce komentarz na temat całokształtu i wiesz (chyba) co sądzę więc nie będę się powtarzać. Oczywiście - po co się zmieniać? Nie od tego to wszystko jest. Mi chodzi o to, że pewną rolę w byciu redaktorem stanowią kultura, elokwencja i język potoczny powinien być używany sporadycznie.Rozumiem, że chciałaś tu włożyć pewną cząstkę Ciebie i niewątpliwie Ci się to udało ale jak widać nie wszystkim to odpowiada. A co do pracy Igora to opinia (która jest sarkastyczna) mówi jedynie o tle. Napisałam, że mi się podoba, bo zwyczajnie mi się podoba - tyle. Ja się więcej nie wypowiadam bo nie mam ochoty na czytanie docinków czy uszczypliwych odpowiedzi ;)
    --------------------------------------------------------------
    a no i mam pytanko do wszystkich
    co z http://graphic-court.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)