:

28 kwietnia 2014

Grafik miesiąca - ankieta

Z racji tego, że zbliża się koniec kwietnia - czas na wyłonienie grafika miesiąca :)
Tak obecnie prezentuje się ranking:

Nazwa
Blog
Ilość punktów
kami151
grafika-kami151.blogspot.com
10pkt
asia01
asia01graphics.blogspot.com
10pkt
kawa007
mademoiselle-graphics.blogspot.com
5pkt
Rozalia214
rozaliasgraphic.blogspot.com
-
Kate-Tunstall
sybilla-sd.blogspot.com
5pkt
K.A.T.I.E.
migonetta.blogspot.com
30pkt
Mr.Prezes
graphics-mrprezes.blogspot.com
5pkt
emma23bob
izgagraphics.blogspot.com
5pkt
izabelach
grafika-izabelach.blogspot.com
30pkt
Ania1xddd
sensationengine.blogspot.com
-

Do tego zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami umieszczam ankietę. Przypominam, że każdy głos to +1pkt dla grafika, który waszym zdaniem powinien otrzymać to wyróżnienie.
Głosować można tylko raz, także radzę dobrze się zastanowić ;) Ankieta potrwa do 3 maja.

13 komentarzy:

  1. I tak wiadomo, że wszystkie głosy polecą na Migo, więc zagłosuję na kogoś, kto nie ma wielkiego doświadczenia i 'sławy'. Mój głos leci do kami151.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu mamy niby na nią nie zagłosować? To że jest sławna nic nie zmienia ;) Ja właśnie na nią oddałam głos, bo jest on tego wart. ;D

      Usuń
    2. Dziękuje Ci Bardzo ! ;*

      Usuń
    3. Amelia, o tym mówię. Ja wiem, że jest tego wart, ale zagłosowałam na kogoś innego, bo nie ta osoba możliwie nie będzie miała ich dużo. :)

      Usuń
  2. A ja za głosuję na Ize (izabelach)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja chciałem tylko na pasek boczny... :B Ale niech będzie, może wpadną z dwa głosy. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zgłosiłeś się pod postem zgłoszeniowym na "grafika miesiąca".. O_o jeśli chcesz, to mogę wykreślić twój nick z tabelki w konkursie na kolejne miesiące ;P

      Usuń
    2. Btw. już zostałeś dodany do paska (po lewej stronie) :)

      Usuń
    3. Co... Gdzie? XDDDDD Pisałem na czyjeś gg chyba tylko. XD

      Usuń
    4. A dobra, już wiem gdzie. >D

      Usuń
  4. Ja chciałabym aby wygrała coś osoba, która nie jest sławna i robi świetne grafiki ;) Tak jak na samej górze głos oddaję na kami151 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ogromnie zaskoczona, ze widze t moj nick :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro się zgłosiłaś, to nie wiem skąd to zaskoczenie :D

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)