:

17 kwietnia 2014

Kilka słów o mnie +"Graficzny podwieczorek" #1: Gdzie jest Liliana?


Witam Was bardzo serdecznie! :) Z tej strony ZawszeHannah1. Jestem 13-letnią dziewczyną o imieniu Ola, interesuję się blogowaniem, modą, muzyką, literaturą, jazdą konną. Wierna czytelniczka Bazy i fanka twórczości stardoll'owych grafików. Dziękuję za przyjęcie mnie tutaj, do działu, który bardzo chciałam prowadzić: "Graficzny podwieczorek" (dział poświęcony plotkom na temat grafików). Nie przedłużając, przejdę do sedna postu...

Użytkownicy, którzy śledzą bloga z grafikami 15-letniej Oli (1), na Stardoll kryjącej się pod nickiem Liliana2511, z pewnością zauważyli jej nieobecność. Od prawie dwóch miesięcy nie pojawił się żaden post z jej strony. Co jednak ciekawe, Ola ciągle jest aktywna, a jej wpisy można śledzić na blogu Stylizacje Adusiaczka, w których publikuje stylizacje swojej lalki . I możliwe, że nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby w poście z dnia 17 lutego br. nie napisała, że brak jej czasu z powodu szkoły oraz problemów zdrowotnych, w konsekwencji czego kończy ze Stardoll, co praktycznie równa się końcu wirtualnych przebieranek, makijażu i dekorowaniu wnętrz. Podkreśliła jednak, że to nie koniec jej przygody z grafiką komputerową. Pozornie obietnicę spełniła, bo już następnego dnia na blogu ukazała się zapowiedź z podpisem, że "szykuje się duża grafika". Do dnia dzisiejszego po owej grafice ani widu, ani słychu, a sama Liliana2511 w najlepsze publikuje rozmaite outfit'y na w.w blogu, na przekór temu, co napisała w poście. No cóż, pozostaje nam tylko czekać na jakąś informację ze strony Oli. Ciekawe, co tym razem postanowi, i czy będzie trwała w tym postanowieniu...
EDIT: W chwili, gdy ukończyłam pisać dla Was powyższy tekst, Ola opublikowała posta, w którym zapowiedziała swój powrót i poprosiła o składanie zamówień na grafikę w komentarzach, z których wybierze najciekawszą propozycję i ją zrealizuje. Nieobecność wytłumaczyła tym, że, cytuję: "zjarał jej się laptop, na którym miała wszystko związane z grafiką". Ciekawe, z jakiego komputera w czasie nieobecności na blogu z grafikami publikowała stylizacje na blogu Stylizacje Adusiaczka...

      1).

    (źródło: http://grafika-liliana2511.blogspot.com/)


Pozdrawiam! :)
ZawszeHannah1

6 komentarzy:

  1. Sądzę, że to nie najlepszy wybór tematu :) Aby dodać stylizację wystarczy ''pożyczyć'' komputer od kogoś na parędziesiąt minut, aby zrobić grafikę trzeba nad nią spędzić kilka dobrych godzin, więc nie mając własnego PC jest raczej ciężko. Myślę również, że każdy sam ma prawo decydować kiedy i na ile robi sobie przerwę od grania i bez sensu jest się mu w to wtrącać. Nie za bardzo zainteresowała mnie ta ''plotka'', ale liczę, że niedługo będzie coś ciekawszego :) I oczywiście fajnie, że przybyła nowa redaktorka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super, bardzo fajnie. Ogólnie artykuł jest napisany porządnie, mimo, że temat marny (czyjaś nieobecność nie jest jakąś rewelacją, bo można sobie zrobić przerwę) jakoś to wyszło. Tylko najważniejsze, co w 1 sekundzie przykuło moją uwagę i pewnie innych przykuło/przykuje, a konkretnie... http://2.bp.blogspot.com/-DDmapwN2-9U/U01r37jIeFI/AAAAAAAACjo/nrwTAYyDCok/s1600/plotki.png Czemu ten obrazek jest tak spikselowany? Niby png, a wygląda jakby jpg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykombinowałam tezę, że to jakiś Clipart, czy coś. Może po rozciągnięciu/zmniejszeniu stracił na jakości.

      Usuń
    2. "Postaw tezę i zanalizuj tekst" Przez słowo "teza" przypomniał mi się polski i najnowsze wypracowanie.

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia, nie ja go wykonywałam ;)

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)