:

25 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy - Bonus

Oto co kryje się pod prezentami pod poszczególnymi prezentami:



1. Bluzka HB + spódniczka Archive + reklama na pasku bocznym, link ( tydzień)
2. 50sd (zarezerwuj coś już 50 z wliczoną prowizją)
3. Blazer ze sklepu Killah oraz granatowe spodnie + reklama na pasku bocznym, link ( tydzień)
4. 500sm
5. Blazer ze sklepu Archive oraz jedyne w swoim rodzaju spodnie + reklama na pasku bocznym, link ( tydzień)
6. Koszulka HB+ spodenki z RIO + reklama na pasku bocznym, link ( tydzień)
7. 50 sd (zarezerwuj coś już 50 z wliczoną prowizją)
8. Reklama w poście na naszym blogu

Oto numery komentarzy które wylosowałam (odpowiedź do komentarza tego samego autora z nazwą liczy się jako jeden, nie uwzględniałam pustych komentarzy)





Osobie z komentarzem np. nr. 17 patrzyłam na to jaką nagrodę chce. Nie sugerujcie się tym, że numerki nie są w takiej samej kolejności jak na obrazku. 




nagroda nr.1 - komentarz nr.10 - -carolla
-nagroda nr.2 - komentarz nr.17 - liliana2511
nagroda nr.3 - komentarz nr. 5- xxemowaxx
nagroda nr.4 - komentarz nr. 3- CudneOczka
nagroda nr.5 - komentarz nr. 24- kehlen12
nagroda nr.6 - komentarz nr. 22- kropeczka108
nagroda nr.7 - komentarz nr. 8- Truskawka1616
nagroda nr.8 - komentarz nr. 14- bad_lady123

12* ten komentarz miała kami151, ale niestety wybrała nr.2 który wcześniej (w kolejności losowania) wybrała Liliana2511
21* ten komentarz miała asia01, ale niestety wybrała nr. 2 który wcześniej (w kolejności losowania) wybrała Liliana2511




19* ten komentarz miała Amelia*_*, ale niestety wybrała nr.7 który wcześniej(w kolejności losowania) został wybrany przez Truskawka1616



Serdecznie gratuluję wygranej, szkoda mi trochę osób które zostały wylosowane, a nie dostały nagrody bo ten numerek prezentu już ktoś miał, więc kami151, asia01 oraz Amelia*_* dostaną nagrodę pocieszenia w wysokości 20sd + prowizja


Mam nadzieję, że przez te 24 dni, a właściwie 25 dni bawiliście się równie dobrze, a może lepiej niż ja :)
Najbliższa możliwość na wygranie czegoś już za kilka dni więc nie śpijcie!

12 komentarzy:

  1. Niezbyt zrozumiały przedział nagród wg mnie, nie wiem, kto ma co XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, maniery wyrzucone do kosza :p
      Gratuluję serdecznie, Wesołych Świąt :)

      Usuń
  2. Gratuluję :) Szkoda, że mi się nie udało :cc

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję:) do kogo zgłosić się po nagrody pieniężne?
    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na konto marlesia111 tak jak i po wszystkie inne nagrody ;)

      Usuń
  4. te nagrody sa zalosne i slabe a ty je i tak dalas przyjaciolom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę rozdawać samych najlepszych na raz, mam już co innego zaplanowane z nimi. Jeżeli nie podobają ci się nagrody to nie musisz, ale niektóre osoby nawet takie chcą. Nie martw się, za niedługo będą lepsze.

      Nie dałam ich przyjaciołom, losowałam? To, że wylosowałam takie osoby nie znaczy, że wybrałam moich przyjaciół. Co, miałam ich wylosować i nie dać nagrody bo są "moimi przyjaciółmi"?

      Usuń
  5. Serdecznie dziękuje za 20 sd ;**

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)