:

25 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy #24

100sd w kalendarzu adwentowym wygrała Kotek717. Zgłoś się po nagrodę na konto marlesia111 oraz zarezerwuj coś za 100sd + prowizja.

Przypominam, że to nie jest jeszcze koniec zabaw z kalendarzem. Ostateczne zakończenie dziś o 24.00 ;)

Serdecznie dziękuję wam za udział w kalendarzu! To jest na prawdę bardzo ważne ;* 

 Jak oceniacie kalendarz adwentowy?
+ pięć ważnych dat do zapamiętania na najbliższy czas 31.12.13r, 02.02.14r, 14.02.14r, 24.02.14r 03.03.14r

14 komentarzy:

  1. Kalendarz blogowy był na prawdę fajny, mimo że tylko raz wygrałam były świetne nagrody i bardzo fajnie się przy tym bawiłam. Inni pewnie tak samo. Oby więcej takich zabaw na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jak nie wygrywałam, miałam świetny czas, patrząc, jak innym sprawia to radość. Szukanie odpowiedzi i w ostateczności, jak już się miałam poddać, znajdując je, czułam wielkie podekscytowanie (naprawdę XD), bo wiedziałam, że mam szansę wygrać. Chętnie bym to powtórzyła za rok lub zrobiła wersję wakacyjną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! To dobry pomysł, może coś takiego zorganizujemy ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że się kończy :( , ale było super Marysiu ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, szkoda. Przyzwyczaiłam się już do tego, i do czytania waszych komentarzy pod postem :D

      Usuń
  4. Nic nie wygrałam :'c Ale był to super pomysł:D

    zizi009

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nagrodę. Na pewno sie przyda ;)
    Kalendarz był świetny, inne blogi mogą tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  6. To był z pewnością świetny pomysł ;) nagrody też były wypasione, jak najbardziej jestem za powtórką w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)