:

14 października 2013

Szczęśliwa siódemka - pierwsze notowanie



Witam wszystkich parafian. :) Dzisiaj pierwszy mój post na bazie, aż się trochę stresuję(trochę bardzo). Z natury piszę troche chaotycznie więc mam nadzieję, że ktoś załapie mój bełkot. No to jedziemy z tym koksem. Uprzedzam przy okazji, że kolejność grafik nie ma znaczenia i grafiki wyróżniałam według własnego gustu. Czasem trzeba odpocząć od demokracji. :P



1. MissRihanna1902


Missrihannę wyróżniam za szczegóły i inspirację barokiem. Klateczka ładna, sukienka godna podziwu, dopracowana sofa.

2. Sybilla


Tutaj chcę wyróżnić głównie za podobieństwo do pierwowzoru. Już na pierwszy rzut oka da się rozpoznać Rihannę. :D

3. Mr. Prezes


Falbanki. Ą i Ę. Mr.Prezesowi naprawde należy się wyróżnienie za dopracowaną sukienkę.

4. Supernicol001


Niemogłabym nie umieścić tej grafiki Nicole. Kurtka dżinsowa onieśmiela. :D

5.  Wieczko6


Uwielbiam odzianie i  rozwiane włosy, Grafika w najprawdziwiej strardollowym stylu.

6. Asia01

Świetna grafika Aśki, mało kto posądzał ją o takie umiejętności jak te pokazane w tej grafice.

7. K.A.T.I.E.

Stawkę zamyka Migonetta z piękną, nastrojową pracą. Piękne legginsy i włosy.


Poza notowaniem:

Chciałam wyróżnić jeszcze MistAsh i pewna wstydliwa ciapa która nie chciała być wyróżniona
 W tym tygodniu trafiłyście poza notowanie ale tak naprawdę miałam sporą zagwozdkę czy nie powinnyście być tam umieszczone. Powodzenia za dwa tygodnie. :D


Zgadzacie się z moją opinią? Udało wam się trafić do notowania?

19 komentarzy:

  1. Wow, świetny post. Dziękuję za umieszczenie w nim mojej grafiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho, siódma w szczęśliwej siódemce, to się nazywa szczęście szczęść. Fajny post Agusiu, ale koniecznie proszę o dłuższe opisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dłuższymi opisami było by jeszcze lepiej ;P

      Usuń
    2. A tam, jakbym pisała dłużej to bym krytykowała. XD

      Usuń
    3. Hehe no jeździła byś po wszystkich :p hm kurtka jak kurtka, dupy nie urywa :*

      Usuń
    4. Przwiduję Nicoleko, że bym jeździła po wszystkich i by się sypnął hejt. To wolę krótciutko i same atuty. XD

      Usuń
  3. Huehuehue, jestem tajna ( teraz chyba już nie ) na facebookowym fanpejdżu!
    Grafiki świetne, wieczko ♥

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. O.o ja tu trafiłam Dzięki Aguś za umieszczenie mnie w szczęśliwej 7. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafika Nicole i Mr.Prezesa, wieczko- cuudo! *.*

    Nie wiem czy mogę tutaj to ogłosić, ale podaję link do konkursu graficznego: http://votre-source-pour-le-style.blogspot.com/2013/10/konkurs-graficzny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne grafiki, w każdej coś jest :D Przyznaję, że moja praca mnie tu zaskoczyła, bo jest raczej taka... drobna. Faktycznie mógłby być trochę dłuższy komentarz.
    Hmm... Coś jeszcze? Aha! Brakuje mi jednej pracy, a mianowicie...
    http://graphic-atelier.blogspot.com/2013/09/137-uwaga-gwatowne-zmiany-wizji.html
    Heh :D

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za umieszczenie :)) zgadzam się z Lid, brakuje twojej pracy ;___;

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)