:

14 października 2013

Konkurs graficzny

Dzisiaj na blogu élégamment został ogłoszony konkurs graficzny. Oto treść zadania:

"Trzeba zrobić grafikę na podstawie zdjęć, które umieszczę poniżej. Wymiary nie mają znaczenia, to nie jest konkurs na nagłówek. Podpowiem, że praca jest niespodzianką i wszystko załatwię po zakończeniu konkursu. Koniecznie podpiszcie swoją grafikę!"


Nie trzeba robić tła, wystarczy tylko postać. 
Mamy do wyboru jedno zdjęcie z dwóch Lany Del Ray oraz jednego Mariny and the Diamonds. Oto one:




Nagrodzone zostaje tylko pierwsze miejsce 100sd. Swoje prace możecie wysyłać do 31 października 2013r. Ostateczna godzina otrzymywania prac to 18.00. 

Weźmiecie udział w tym konkursie? Podobają wam się zdjęcia?

7 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział, jednak gdyż nie przepadam za osobami na zdjęciach, odpuszczę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Laaanka ♥ ja umim graficzyć, ale nie umim. To tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest cudowne, już sobie wyobrażam pracę innych, aż mnie korci żeby zrobić no ale niestety nie umiem :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto spróbować ;)

      Usuń
    2. a jaki program mi polecacie ? miałam gimpa ale jakoś sie dziwnie w paincie zapisywało i nie mogłam tego zobaczyć :c

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)