:

22 lutego 2015

Hot or Not #15





1. Isabella8103
Grafika ogromnie mi się podoba. Lubie ten styl. Sukienka wyszła bajecznie. Praktycznie nie mam czego się tu uczepić. Twarz jest według mnie dobrze dobrana do całokształtu. 
Sukienka jest bardzo ładna. Tło nie wiem czy robiłaś sama, ale jest piękne.

2. FunOpler
Bardzo spodobała mi się twoja grafika. Uważam, że świetnie pasuje do QoF. 
Szczególnie uwagę przyciąga twarz. Jest dobrze dobrana, a wykonanie ozdóbek jest świetne. Strój jest bardzo ładny, ale optycznie spłaszcza biust, nie wiem czy taki był zamiar. 




Dzień kobiet prezenty


W tym poście każdy chętny może zgłosić swoją grafikę do HoN. 
W komentarzu pod tym postem proszę podać:
-nick ze stardoll/pseudonim artystyczny
-link do grafiki

7 komentarzy:

  1. Co się dzieje z bazą? Co raz mniej postów się pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawia się mniej postów, bo już nikomu nie zależy. Gdy były jeszcze posty, to nikt ich nie komentował.

      Usuń
    2. Może spróbujesz rozkręcić blog?

      Usuń
    3. Może gdyby załoga współpracowała?

      Usuń
  2. Obie grafiki są piękne. A Bartek spisał się na medal (pomijając spłaszczenie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za zaśmiecanie bloga, ale skoro to blog graficzny zapraszam na konkurs na nagłówek:
    http://mandarynnnka.blogspot.com/2015/03/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja pierwsza grafika. Chętnie usłyszę szczerą ocenę :)

    http://3.bp.blogspot.com/-xFKnQoSXetI/VUdXbay_9-I/AAAAAAAAFaE/ppEVtFK2LLc/s640/ygtfrd.png

    888kamila

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)