:

4 lutego 2015

Ankieta na QOF

Na blogu Queens of Fashion ukazała się już ankieta na nagłówek jaki ma widnieć na blogu. 

Kochani, zapewne nie możecie doczekać się rozstrzygnięcia konkursu na nagłówek. Bardzo Was przepraszam, że trwało to dość długo, ale jak wiecie my również miałyśmy swoje wymagania. Chciałyśmy aby jedna z twarzy Waszych, zgłoszonych do Twarzy bloga QoF widniała na nagłówku. 

Także graficy mieli nie lada wyzwanie, bo nie jest łatwo dopasować stardollową twarz do konkretnej grafiki aby wszystko zgrywało się i byście mogli podziwiać całość. Jestem oczarowana pomysłowością prac.  Graficy spisali się na medal. 
Jest również przykra wiadomość, gdyż nie zakwalifikowałam kilku prac, na których nie było stardollowej twarzy. Tak więc do ankiety przeszły cztery poniższe prace. Dodane są wg kolejności zgłoszeń. 

Możecie głosować, komentować i oczywiście zachwycać się nimi. Ja również jestem ciekawa na którą z prac oddacie najwięcej głosów. W pierwszej kolejności praca ta zagości na QoF. Druga z prac o dużej ilości głosów lub pozytywnych komentarzy będzie gościć w póżniejszym  czasie. 

Nagrodą główną jest 400 sd 
plus 2 reklamy w poście ( lub miesięczna reklama w pasku bocznym).
dokładam nagrodę za drugie miejsce 300sd.
 Dwie prace zostaną wyróżnione nagrodą 100sd. 

Głosowanie trwa 3 dni. ( poniżej)

4 komentarze:

  1. Głos na Migo ;)
    Mogłabym pisać na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Jestem właścielką drugiego polskiego magazynu o stardoll. Po bardzo długiej przerwie zdecydowałam o reaktywacji. Wcześniej sama tworzyłam grafiki ale teraz poszukuję osoby która pomogłaby mi ponieważ nie zawsze dysponuje czasem. Jeśli ktoś jest chętny to zapraszam na bloga, tam jest wyjaśnione jak wysłać swoje zgłoszenie!

    http://magazyn-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)