:

6 stycznia 2015

Konkurs na nagłówek

Na blogu Qeen-of-fashion został zorganizowany konkurs. 

Graficy do dzieła - konkurs


Kochani, ponieważ mamy nadal mały problem z nagłówkiem ogłaszamy konkurs

Warunki udziału:
- obserwuj nasz blog
wymiary nagłówka: szerokość 1050 pikseli, wysokość max 770 pikseli
-na nagłówku ma być napis Queens of  fashion
oraz podpisane twarze doll, których użyłaś/-eś do nagłówka
- możesz umieścić  max 3 doll 
Twarzą bloga mają być koniecznie osoby ze zgłoszeń do
konkursu na Twarz Bloga QoF
>>KLIK <<
( wybierz najbardziej pasujacą do Twojej pracy)

Nagłówek, który najbardziej nam się spodoba wygrywa:
400sd + dwie darmowe reklamy w poście
oraz 2 wyróżnienia po 100sd
( wszystko zależy od jakości Waszych prac)

Termin oddawania prac upływa 10 stycznia

-------------------------------------------------------------------------------------
Zgłaszacie się? 

Konkurs został przedłużony do 25 stycznia. 

7 komentarzy:

  1. Dzięki za umieszczenie. Co do terminu może być przesuniety jeśli nie zgłosi się nikt.
    pozdrawiam, missmariksza/QoF

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wezmę udział, tylko nie wiem czy się wyrobię, bo taką sobie wybrałem pozę, że nie wiem czy zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! i już dałam komentarz z moją pracą ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs został przedłużony do 25 stycznia.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)