:

11 stycznia 2015

Hot or Not #13



Do HoN zgłosiła się jedna osoba.



1.Rozalia214

Nadesłana przez ciebie grafika ogromnie mi się podoba. Myślę nawet, że to twoja jak na razie najlepsza praca. Szczególnie uwagę przykuwa wielka, piękna, ciemno-czerwona suknia. Jest świetnie wycieniowana. Nie mam co do niej zastrzeżeń. Podobają mi się dolne marszczenia i ten minimalizm co do ilości cieni. 
Twarz jest według mnie dobrze dobrana. Kadet nadaje się idealnie do eleganckich póz, ale jest jedno "ale" - twarz jest lekko rozmazana. 

W tym poście każdy chętny może zgłosić swoją grafikę do HoN. 
W komentarzu pod tym postem proszę podać:
-nick ze stardoll/pseudonim artystyczny
-link do grafiki

Proszę, aby zgłosiło się jak najwięcej osób.

2 komentarze:

  1. Ładna grafika, jeśli dam radę przyśle swoje amatorskkie buty robione w paincie.. powtarzam w PAINCIE.. haha xd To będzie piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. http://bankfotek.pl/view/1848776
    zg się xd

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)