:

14 grudnia 2014

Hot or Not #10



Do 10 HoN zgłosiła się jedna osoba. Brawa za odwagę. 
1. Nati_Avril11
Postać ogromnie mi się podoba. Według mnie obecnie jest to Twoja najlepsza grafika. Miałaś krótką przerwę, ale powrót z taką postacią, rewelacja :)
Najbardziej podobają mi się nogi oraz sukienka. Na sukience widać, że nie ma mnóstwo cieni, a mimo tego jest na prawdę świetna. Nogi są bardzo ładne. Szczególnie kolana oraz najciemniejsze cienie. Włosy są kapitalne, podoba mi się to delikatne ombre i rozmieszczenie cieni. Jedyne do czego mogę się uczepić to to, że postać nie ma szyi, ale z tego co wiem to była to zapowiedź. Teraz najważniejsza kwestia... oczy! Czemu? Jak to się stało, że są one czerwone i jedno lata do góry? 

Z dość oczywistych przyczyn Nati wygrywa to HoN ;)

W tym poście każdy chętny może zgłosić swoją grafikę do HoN. 
W komentarzu pod tym postem proszę podać:
-nick ze stardoll/pseudonim artystyczny
-link do grafiki

Proszę, aby zgłosiło się jak najwięcej osób.

6 komentarzy:

  1. Pozdrawiam, wczoraj wieczorem usunęłam Gimpa. Muszę go przeinstalować na drugi dysk, na głównym nie działa, zabrał mi całą pamięć ( wyskakuje kilka błędów na raz i nic nie mogę zrobić, spowodowane oczywiście brakiem pamięci ) a chciałam skończyć kilka grafik zanim będę miała tableta :/ Może ktoś poleci dobrą stronkę do ponownego pobrania? Ja nie pamiętam skąd go mam x.x

    Grafika Nati jest bardzo ładna, mnie także urzekły sukienka i nogi. Włosy są wykonane rewelacyjnie, miodzio! XD Jest na nich dużo cieni ale wyglądają delikatnie ;) Przyczepiłabym się nie do szyi, ale do wianka :/ Co robi tam ta duża, ciemna plama? :( Dodałabym tam jeszcze kilka cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak z wirusem to... Nie będę miała kompa x.x

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona nie skopiowała niczyjej pracy, bo jedynie wykorzystała zdjęcie.

      Usuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)