:

15 listopada 2014

Hot or Not #6



Tym razem do HoN zgłosiły się cztery osoby. Mało, ale zawsze coś. 
1. Apokalipso
Moim zdaniem ta grafiką jest jedną z lepszych w Twoim wykonaniu. Osobiście mi najbardziej podoba się połączenie rysunku z grafiką komputerową. Rzadko widuje takie połączenie i uważam, że to bardzo fajny pomysł. Cieniowanie motoru jest poprawne. Podoba mi się ułożenie białych cieni. Nie przekonują mnie cienie. Jest w nich coś co mnie odpycha. Napis świetny. Ta czcionka mi się ogromnie podoba. Może pamiętasz nazwę? 
2.coolstorybit3ch
Widzę, że zgłosiła się nowa osóbka. Domyślam się, że w świecie grafiki też początkujesz. 
Zacznę od ogólnych atutów twojej pracy. Najlepiej wyszła Ci bluza, bo widać, że starałeś/aś się ją wycieniować. Jak prawie każdy początkujący popełniasz ten sam błąd, który z czasem mija - za dużo jasnych, za mało ciemnych. Nie mówię o samej ilości, ale też i krycia, które dajesz. Dalej, dłoń jest nie wycieniowana. Widzę skromną próbę, ale to jednak mało. Deskorolka ma fajny motyw. Do tego najważniejsze, nie zapisuj w jpg. 
3. Cynia-
Podoba mi się cieniowanie całego ciała. Nogi są delikatne, ale widać wyraziste cienie na krańcach i daje to ładny efekt. Dłonie są moim zdaniem jedną z najlepszych rzeczy w tej grafice, ale brak paznokci przytłacza. Z ubioru to podoba mi się bluzka. Szkoda, że ciemne cienie są skromne, po pod pachą powinno być znaacznie ciemniej, ale i tak moim zdaniem jest na prawdę ładnie. Spódniczka jest śliczna, ale znów to samo. Mało, mało ciemnych cieni. 
4. Mr.Prezes
Podoba mi się motyw nagłówka. Typek z tabletem + akcesoria graficzne. Kupuje. 
Zacznę od góry. Moim zdaniem jest zbyt duże przejście kolorystyczne koszuli. Rozumiem, że chciałeś to zrobić realistycznie, a okolice krawatu powinny być wręcz czarne, ale kołnierzyk nie powinien tak odstawać pod kątem wycieniowania. Krawat jest ładny. Marynarka nie zbyt mi się podoba. Dokładnie to chodzi mi o jasne cienie. Nie przepadam za aż tak jasnymi bez delikatnych przejść, to psuje ogólny efekt. Nie wiem skąd po lewej stronie marynarki te dziwne okrągłe cosie. Tablet jest moim zdaniem najlepszą częścią grafiki. Dłonie są ok, ale też nie zachwycają. Czemu jego lewa dłoń przy ciemnych miejscach jest nagle znów jasna? 






W tym poście każdy chętny może zgłosić swoją grafikę do HoN. 
W komentarzu pod tym postem proszę podać:
-nick ze stardoll/pseudonim artystyczny
-link do grafiki

Proszę, aby zgłosiło się jak najwięcej osób.

Na kogo oddaliście swój głos? Zgłosicie się?

3 komentarze:

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)