:

7 czerwca 2014

W butach u...#8


Hej Wam♥ Na wstępie chciałam Was przeprosić za moją nieobecność na blogu! Byłam na wycieczce w Warszawie i niestety nie miałam możliwości wejścia na komputer. Jeszcze raz bardzo Was przepraszam. Dobrze, teraz przejdźmy do sensu tego postu. Dzisiaj naszą gwiazdą zostaje...
...DominikaDomcia czyli Kamil. Jego grafiki od początku mnie zachwycały, były dopracowane w każdym stopniu. Jego grafiki są cudowne ale...no zawsze to ale. Zauważyłam w jego niektórych grafikach coś takiego, że mi się nie podobają. Ale to tylko w niektórych. Ma w sobie duży potencjał i widać, że lubi to co robi i oby tak dalej.


  • Wygląd Bloga: Zmieniony całkiem niedawno i myślę, że jest świetny! Minimalizm..to co lubię. Mimo iż są to same napisy, to bardzo mi się podoba. Nie ma tutaj za dużo do opisywania, resztę oceny pozostawiam Wam.

  • Prace graficzne: Jak już wspominałam, jego grafiki są dobre w każdym stopniu, ale jak dla mnie czegoś w nich brakuje. Nie boisz się używać ostrych cieni, niekiedy używasz ich strasznie mało chociaż wszystko wtedy wygląda fajnie i efektownie. Od początku szło ci świetnie, włosy, skóra i wszystko inne wychodziło wspaniale. Teraz mogłabym powiedzieć, że jest jeszcze lepiej. Bardzo podoba mi się twoja technika, a twoje grafiki zaskakują nie tylko mnie, ale wszystkich.
Poniżej zamieszczam kilka jego grafik:





  • Systematyczność: Na miesiąc przypada do około 5 grafik, a może nawet więcej.
  • Cennik: Zależy od trudności grafiki, dokładniej tak do 70 sd

Jak Wam się podobała dzisiejsza notka? Co sądzicie o Kamilu?
Pozdrawiam ♥

7 komentarzy:

  1. Oj, już nie "przypada", ale "przypadało", teraz robię pewną grafikę i to już koniec.. prawdopodobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace :) Dobre wykonanie. Wygląd jego bloga mi się podoba.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  3. To miło, że ukazał się kolejny artykuł :) Wszystko ładnie, są obrazki etc. niestety mam jedno ale co do wstępu. Wydaje się nieco rozmemłany, brakuje mi szczegółów. Skoro piszesz, że coś ci się podoba, czy też nie podoba to przydało by się jeszcze dodać dlaczego np. podać kilka zalet i wad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super grafiki, bardzo przypadają do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)