:

5 czerwca 2014

Wynagrodzenia dla redaktorów

Aby zmotywować trochę bardziej naszych redaktorów do pracy postanowiłam zorganizować ankietę, w której możecie zagłosować na osobę, która waszym zdaniem najlepiej spełniła się w roli redaktora na naszej bazie. Oczywiście po wynikach są dla nich przewidziane nagrody.

Nagrody
Za pierwsze miejsce 80sd
+

Za 2 i 3 miejsce po 20sd oraz po 3 wybrane ciuchy z podanych poniżej, do podzielenia z resztą redaktorów.
Ankieta potrwa do końca 10 czerwca. Powodzenia.
Na kogo będziecie głosować? Co sądzicie o tym pomyśle?

8 komentarzy:

  1. Ja głosuję na Kawę, ponieważ dawno nie widziałam ( 11 dni ) szczęśliwej 7, W butach u... ( było 19 maja ) a Asia ostatnio ( chyba że te z tym projektem Marysi też jej, to zwracam honor ;> ) dodała posta na fanpage w kwietniu, w wielkanoc. Kawa i Ty jesteście najbardziej aktywne XD Szkoda że Cb tutaj nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Ja wiem, że szczęśliwej 7 nie da się często robić, ale już jest trochę grafik ;D

      Usuń
    2. ( Sory że tyle komentów, lecz jestem gapa :/ ) Aaach! Dział Dawno, dawno temu... Post widziałam ostatnio chyba w Kwietniu, i to był chyba 1 i ostatni post z tego działu z Jego strony...

      Usuń
    3. Nie gapa, tylko na siłe dodajesz komentarze, żeby sobie nabić do komentatora miesiąca.

      Usuń
  2. Ja też zagłosowałem na Kawę, bo mi się podobają jej posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa chyba jako jedyna pisze posty na czas. To do niej leci mój głos :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście głos na Kawę, drogą eliminacji mój wybór jest oczywisty. Fejs całkiem padł. Tenturi napisał chyba tylko jeden post, Kami też nie pisze, a Nicole, hihi, może lepiej bez komentarza XD

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)