:

22 maja 2014

Wybór kolorów

W związku z tym, że wielgachnymi krokami zbliża się do nas lato, pora pomyśleć o letnim wyglądzie. Już niedługo Baza polskich grafików na stardoll ruszy z 3. edycją projektu na wspólny nagłówek! Jakie zadanie będzie czekało na grafików tym razem? Już wkrótce się przekonacie.

A tymczasem proszę Was o udzielenie odpowiedzi na następujące pytanie. Jak wiecie bardzo zależy nam na zdaniu grafików i czytelników, dlatego.. 

W jakich barwach chcielibyście oglądać bazę latem?
Możecie wybierać spośród kolorów poniżej, albo podawać różne kombinacje np. 3+6 itp.
Swoje propozycje podawajcie w komentarzach pod postem.

29 komentarzy:

  1. Maryśka miała rację, że nie wie kto będzie robił taką 3 edycję ;/

    Ja preferuję kolory nr. 12 i 11 lub kombinację 13 i 15 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna miała zaplanowane swoje odejście, ona wiedziała.. ;(

      Usuń
  2. 2 z jakimś innym kolorkiem.. ale nie wiem jakim :( może 10?

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 i 9 lub 11 i 12. Ale to drugie zestawienie bardziej kojarzy mi sie z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba zestawienie 1 i 11 , najbardziej pasuje mi do lata ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 11, 13. Połączcie to jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja powiem inaczej. Wszystko byle nie zielony! Nienawidzę tego koloru, gdyby trzeba było jeszcze raz się z nim męczyć jak w poprzednik projekcie to ja zdecydowanie odpadam :D Cała pozostała gama mi gra. Jeśli nie będzie zieleni to jestem za wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram 2 (słońce) i 12 lub 11 (woda) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. trudny wybór ;p
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)