:

19 maja 2014

W butach u...#7




Hej Wam, dzisiaj chciałabym przedstawić osobę, którą na pewno kojarzycie z bazy. Ma bardzo ciekawą technikę i zawsze potrafi bardzo zaskoczyć swoimi wspaniałymi grafikami. A jest nią właśnie...
...MissRihanna1902! Grafiki wykonuje w większości na zamówienia, czasami na licytacje. Ostatnio swoje grafiki wykonała na dość słynne blogi między innymi na Koralina2346, Spectrum of Stardoll oraz Glamuq. Moim zdaniem są na prawdę świetne. Ma ona swoją metodę cieniowania i mi ona się bardzo podoba. W jej grafikach jest zawsze coś charakterystycznego i oryginalnego.


•Wygląd bloga: Zmieniony dosyć nie dawno, ale myślę że jest na prawdę bardzo ładny. Blog prezentuje się estetycznie i moim zdaniem jest tak bardzo ciemno. Ale podoba mi się ta "gimbusiarska buźka".

Grafika MissRihanna1902

•Prace Graficzne: Staranne, estetyczne, oryginalne grafiki, które potrafią zawrócić nie jednemu w głowie. Wykonuje ona nie tylko grafiki, ale też wspaniale rysuje!

Tutaj możecie zobaczyć kilka przykładowych grafik:




















•Systematyczność: Na jeden miesiąc przypada od 2 do 6 grafik. 

•Cennik: Doll z jedną doll kosztuje 100 sd, ale to zależy od poziomu trudności. Wszystko płatne z góry.

Podoba Wam się dzisiejsze wydanie? Kogo mogę opisać w kolejnym artykule?

7 komentarzy:

  1. SZOOOOOOOK, przecież miało być o Asi?!?! (Już patrzyłam w podglądzie XD) Nie no, tego się nie spodziewałam, niezła zmyłka :) Dziękuję za te wszystkie miłe słowa (mniej i bardziej szczere) XD Wygląd jest zdecydowanie za ciemny, właśnie mam już pomysł na nowy, pozostała tylko kwestia wykonania. Jezu, znowu ten szkic, mam ochotę zapaść się pod ziemię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mnie miało być :O Może i dobrze, że nie było :P Ja się cieszę ;) Chyba kami lubi nas zaskakiwać :D

      Usuń
    2. Tak chciałam najpierw napisać o Asi, ale potem zobaczyłam inny artykuł i nie chciałam powtarzać jednego i tego samego w kółko :D

      Usuń
    3. E tam, nieźle narysowałaś chłopaka ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba grafika w odcieniach pomarańczy (nie wiedziałam jak ją nazwać xD)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)