:

24 maja 2014

Szczęśliwa siódemka #6

Witajcie, przepraszam Was za małe opóźnienie, lecz nie za bardzo miałam czasu. Widzę że przez ten czas sporo prac zostało wykonanych. Jak w poprzednim notowaniu zaprosiłam kogoś do oceniania ze mną, wpierw jednak spytałam pewną osobę o to, lecz odmówiono mi. Wszystko by było w porządku, ale tłumaczenie "nie jestem dość wykształcona w tym kierunku", bądź "nie chce oceniać innych" wydało mi się dziwne, ponieważ widzę jak regularnie ta osoba ocenia innych pracę graficzne w komentarzach, ponad to była w jury jednego z konkursów graficznych. Ewidentnie widać że chodziło w zupełności o co innego, specjalnie chciałam Ciebie zaprosić do ocen, ponieważ zauważyłam że to zazwyczaj TOBIE coś nie pasuje. No cóż, może to i lepiej, bo moi dzisiejsi goście są na prawdę zajebiści. Jesteście ciekawi kto?
 Największy miłośnik stardollowej grafiki, baczny obserwator wszystkich ciekawych blogów, wierny komentator i krytyk, który zawsze piszę co myśli, jeden z lepszych stylisów, a prywatnie mój przyjaciel JARUS55!
Najlepiej zapowiadająca się graficzka tego roku, dziewczyna dążąca do celu, która nie boi się krytyki, nigdy się nie poddaje, jej nagłówki widnieją na blogach takich jak: stardoll for poland, Queen of fashion, znana również z konkursu Miss Stardoll World  IZABELACH!





1. Ladygagastrawble
Nicole: Sam pomysł mi nie przypadł do gustu, jest dziwny. Zacznę od tego że wybrałam tą wersję do oceny, ponieważ tło było porażką. Rozumiem że lepiej zrobić takie coś, niż wkleić jakiś rozmazaniec, lecz mogłabyś być bardziej kreatywna. Skóra wykonana poprawnie, trochę nie rozumiem twego opisu na blogu, dałaś jaśniejsze cienie na skórze by przełamały je włosy? Moim zdaniem jak mocne cienie, to na całej grafice, jak mdłe i bez wyrazu także na całości. Włosy to z pewnością najlepszy element tej grafiki, myślę że gdyby nie one, ta praca mogłaby się tu nie pojawić. Bluzka równie świetna. Guziki oraz łańcuszek bodajże od torebki są niestarannie wykonane. Kapelusz nawet w porządku, jest parę niedociągnięć, lecz do zniesienia.
Jarus55:  Nagłówek mi się bardzo podoba, jest świetny. Napisy są oryginalne. Kolorystyka jest niezła. Przedstawiona lalka ma na sobie ciekawy ubiór, ale mam wielkie ALE, co do włosów. zwłaszcza do końcówek. Wyglądają jakby były tłuste albo mało realistyczne.
Izabelach: Moja faworytka w konkursie. Włosy, okulary i koszula są świetnie wykonane. Co prawda na tych loczkach są drobne kanty, ale to taki szczegół. Dziwnie mi o tym pisać, bo sama bym lepiej nie zrobiła. Poza tym to jedna z najczekawszych prac jakie widziałam.

2.Asia01
Nicole: Z pewnością muszę przyznać Asiu że miałaś lepsze prace. Najlepszym elementem grafiki jest chyba pies, jego wykonanie jest bardzo ładne i staranne. Cieniowanie skóry jest poprawne, bardzo mi się podoba, chociaż w niektórych miejscach mogłabyś dać trochę ciemniejsze cienie. Ogólnie technicznie włosy są ok, lecz dają wrażenie zlepionych w jedną kupę. Sukienka nie zachwyca, lecz nie jest najgorzej. Bardzo ładny rower, a szczególnie koszyk. Płot i trawa... ech, tu to mamy coś z cyku wolałabym tego nie widzieć. W ogóle nie wyszło, na szczęście nie rzuca się to w oczy.
Jarus55:Zostawiłem komentarz na blogu SiM o tym, że nagłówek mi się nie podoba. A skoro będe oceniał ten nagłówek, to napiszę, dlaczego mi się nie podoba. Dla mnie największym minusem tego nagłówka jest twarz lalki oraz włosy, które wyglądają jakby ktoś dał na nich mopa (przepraszam, że tak skomentowałem). Nie wiem jak wyglądają dobre cieniowanie, ale z mojego punktu widzenia, czyli czytelnika, cienie są dobre. Jedynie co mi się podoba to piesek, omijam fakt, że on ma czarne oko. Na twoim blogu widziałem lepsze grafiki niż ta, która widnieje na jednym z popularnych blogów o stardoll
Izabelach: Patrzę na Twoje wcześniejsze prace. Są naprawdę świetne. Tutaj masz ode mnie ogromnego plusa za psa i rower. Trawa wydaje mi się zbyt żółta, ta za ogrodzeniem bardziej mi się podoba jeśli chodzi o kolor. Z sukienką też mi coś nie gra, wygląda trochę plastikowo. Czytałam co pisałaś w poście z publikacją tego nagłówka. Nie zrażaj się. Są lepsze i gorsze prace, a z Ciebie jest naprawdę dobry grafik.

 3.K.A.T.I.E.
 Nicole: Praca zrobiła na mnie dobre pierwsze wrażenie, lecz po przyjrzeniu się stwierdziłam co innego. Najlepszym elementem pracy są włosy. Czyżbyś nie użyła czarnego koloru na skórze?A to nowość! Co do kostiumu, w ogóle mi się nie podoba, jest dziwnie wykonany i efekt jest nie fajny. Zastanawiam się co to jest na tym piasku... mgła? może jakiś dym? albo ta pani puściła z tyłka jakieś gazy? Ogólnie podoba mi się tło :)
Jarus55:Najpierw zacznę od plusów, a zakończę na minusach. Moją uwagę zwróciły bosko wykonane włosy, naprawdę mi się podobają. Następnym plusem jest samodzielnie wykonane tło. No i ostatnim plusem jest naszyjnik, który został ślicznie wykonany. Czas na minusy. Nimi są uda, które wyglądają dziwnie.  Początkowo miałem mieszane uczucia co do kostiumu kąpielowego i teraz wiem, że mi nie podoba. Głównie przez kolor oraz cienie na dolnej części stroju kąpielowego
Izabelach:Trochę nie rozumiem cieni przy dolnej części kostiumu. Tam przy nogach. Ale to taki jedyny minus. Na włosy patrzyłam się przez bardzo długi czas i zastanawiałam się jak Ty to robisz, że zawsze tak ładnie Ci wychodzą. Dłoni też zazdroszczę. No i ta biżuteria... *_*


4.MissRihanna1902
Nicole: Pierwsze wrażenie... trochę pusto. Ogólnie moim zdaniem dziewczyna po prawej wygląda lepiej, może dlatego że nie ma cery jak u nieboszczyka. Podobają mi się włosy u obu dziewczyn. Niebieska spódnica ma trochę za mało cieni, przez co wygląda bardzo sztucznie. Kobaltowa sukienka jest świetnie wykonana, bardzo mi się podoba. Szaro-fiołkowa bluzka wygląda trochę na niedokończoną.
Jarus55: Widziałem pierwszą wersję i bardzo się ciesze, że kolor skóry lewej lalki został zmieniony, bo wcześniej wtedy wyglądała jak zombie. Ciuchy zostały nieźle narysowane, zwłaszcza niebieska sukienka. Nie wiem co, ale coś mi nie pasuje w brzuchu drugiej lalki. Napis oraz listki zostały idealnie dobrane do tego nagłówka. Tak cały czas patrzę na tę grafikę i myślę, że ten nagłówek wygląda jakby miał przedstawiać metamorfozę jednej dziewczyny. Heh, ostatnio mam dziwne skojarzenia :D
Izabelach:"Piękna i bestia", czyli kontast urody dwóch postaci. To pewnie zależy od gustu, ale pierwsza dziewczyna... no cóż, nie jest w moim typie. W sumie napisałam to, bo nie mam się do czego przyczepić. Wykonanie mnie urzeka. No i wygląd tej drugiej postaci. Poza tym podoba mi się delikatna kolorystyka.

5. Izabelach
Nicole: Patrząc na pracę, widzę jak dużo czasu poświęciłaś tej pracy. Najbardziej przypadły mi do gustu buty, są śliczne. Równie piękna sukienka. Po twarzy od razu można dostrzec co to za aktorka, lecz nie zmienia faktu że skóra jest chaotycznie pocieniowana, prezentuje się to nie ładnie. Mogłabyś również pocieniować skórę kolorami. Lewa dłoń wygląda bardzo dziwnie, jakby była czymś zgnieciona. Druga dłoń natomiast wygląda na spuchniętą. Włosy ładnie pocieniowane. Fajnie że sama narysowałaś to tło, to na czym leży mogło by być dokładniej pocieniowane.
Jarus55: Mam mieszane uczucia co do tego nagłówka. Bardzo mi się podobają buty oraz sukienka, ale nie podobają mi się w ogóle cieniowanie skóry. Wyglądają naprawdę masakrycznie. Na twoim miejscu bym narysował inny kolor ściany czy cokolwiek, co to jest, bo strasznie zlewa się z szarą sukienką. Ręce wyglądają dziwnie. Lewa dłoń wygląda jak u staruszki, a palce u prawej dłoni wyglądają jakby były spuchnięte.
Izabelach: Hmm... Mogę powiedzieć tylko tyle, że ja lubię tak cieniować. Resztę przemilczę.


6. Nati_avril
Nicole: Ach ten rozmaz w tle... piękny, lecz wygląda tu śmiesznie. Cieniowanie skóry trochę za lekkie, ale fajnie że użyłaś kolorów.Włosy wyszły Ci ładnie, użyłaś w nich trochę ciemniejszych cieni, dzięki czemu nie są mdłe jak reszta pracy. Płaszcz wygląda na niedokończony, przydały by się w niektórych miejscach ciemne cienie. Torba bardzo mi przypomina torebkę z  Basic :P Koszula to samo co w płaszczu, pozbawiona ciemnych cieni.
Jarus55: Pierwsze wrażenie były niezłe, ale po dokładnym przyjrzeniu zmieniłem dużo zdań. Nie podobają mi się tło oraz napis. Patrząc na ten nagłówek, czuję, że grafice brakuje dużo cieni, zwłaszcza na płaszczu. Graficzka zrobiła ładne włosy.
Izabelach: Nie przypadłą mi do gustu torba. Jest rochę jakby niedopracowana. Dziewczyna ma trochę podłe spojrzenie i brakuje mi dolnych rzęs. Plus za koszulę i włosy, gdzie pojedyncze kosmyki bardzo łądnie się prezentują.


7. ..TENTURI...
Nicole: Pierwsze co się rzuca w oczy to cera jak u zmarłego, w ogóle ten wyraz twarzy mówiący "idę Ci wpierdolić". Najlepszym elementem tej grafiki jest zdecydowanie sukienka. Widać dokładnie na rozkloszowanej części że jest plisowana. Trochę nie rozumiem, mogłeś użyć w sukience koloru czerwonego jako cień, a w skórze koloru już nie? To dopiero dziwna akcja... Włosy mogłyby być lepiej wykonane.
Jarus55: Bardzo mi się podoba wizja artystyczna, jest taka oryginalna. Najbardziej mi się spodobało wykonanie sukienki, która wygląda świetnie. Kolor skóry jest ładny, ale nie podobają mi wycieniowanie nóg. Twarz lalki strasznie mnie przeraża, to pewnie przez wzrok, jaki ma medoll. Wykonane włosy wyszły jakoś dziwnie, ale podoba mi się ich kolor.
Izabelach: Nie przypadłą mi do gustu torba. Jest rochę jakby niedopracowana. Dziewczyna ma trochę podłe spojrzenie i brakuje mi dolnych rzęs. Plus za koszulę i włosy, gdzie pojedyncze kosmyki bardzo łądnie się prezentują.



*8. sensation engine
Nicole: Em, podziwiam za to że nie rozmazałaś tła... Ogólnie nie mam pojęcia czemu to się znalazło w propozycjach. Moim zdaniem ta dziewczyna ma jakiegoś zeza, cieniowanie skóry jest masakryczne, jeden wielki rozmaz. Włosy ujdą, wianek też. o jej stroju bez cieni się nie wypowiem.
jarus55: Wiesz jakie miałem pierwsze wrażenie po tym nagłówku? O tak "Ekhm, mhm, mmm, eoeoe, brrr, rrrr, oooeoeoeoeoe". Naprawdę nie wiem co myśleć o tej grafice. Wiem, że mi się nie podoba. Nie lubię jak ktoś daje tło do nagłówka z Google. Twarz wyszła naprawdę śmiesznie, narysowałbym oczy bliżej nosa. Wianek jakoś mi się podoba. Krótko mówiąc, nagłówek wygląda strasznie kiczowato.
Izabelach: Pierwsze co, to tło. Nie zgrowa się ono ani trochę z postacią. Sama dziewczyna też nie wygląda ani stardollowo, ani realistycznie. Była rysowana z głowy? Jeśli tak to gratluję, jeśli była robiona ze zdjęciem, to mogłoby być lepiej. Najładniejsze są włosy. Mało powiedziane... one są świetne. Wianek też mi się podoba, ale wolałabym, żeby był mocniej pocieniowany. Na bluzce nie ma cieni? W sumie sama nie lubię robić zbyt dużo cieni na czarnym, a,e zawsze jakieś się przydadzą...


To wszystko na dziś, mam nadzieje że podobają Wam się nasze oceny. jak zwykle proszę o propozycje do ósmej pozycji w notowaniu.

Pozdrawiam, Nicole

8 komentarzy:

  1. Dwóch dodatkowych oceniających w jednym wydaniu? Zaszalałaś. Fajne wydanie. Nie bardzo czaję wstęp, ale oceny są ciekawe.
    Nareszcie znalazłam coś ciekawego na 8. pozycję/propozycję/łotever http://3.bp.blogspot.com/-patH3ms2Lbg/U3FmKTjDrpI/AAAAAAAACDA/69uK2LiOq3k/s1600/488344095-e1399382770760.png
    chociaż wątpię by autorka/autor grafiki zrozumiał/a swoją ocenę :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, więc to ja jestem osobą której mowa w pierwszym akapicie. W życiu bym nie pomyślała, że to, że odmówię oceniania będzie powodem aby mieć do mnie TAKIE żale, TAKI problem. Czy ja naprawdę nie mogę się nie zgodzić? No ludzie, co się dzieje z tym światem. Jak mówię, że nie chcę, to nie. Fajnie, wyciągać nie wiadomo jakie wnioski, aluzje których nie ma. To, że piszę komentarze pod różnymi grafikami to co innego, bo z góry wiadomo, że komentarz, może być subiektywny. Ale pisanie posta, który w mojej ocenie ma być profesjonalnie zrobiony, a nie przez kogoś kto nie ma do tego wystarczających kompetencji i NIE CHCE tego robić, jest bezsensem...
    Nicole, możesz mi wyjaśnić co takiego ci zrobiłam? Śmiałam odmówić? Bo nie oganiam co cię boli. Skoro ''może to i lepiej, bo Twoi goście są tacy zajebiści'' to po co te wywody wyżej? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam pierwsze notowanie jakie napisałaś. Podobało mi się, że wszystkich oceniasz bardzo równo, potem nie podobało mi się coś około 2 następnych, bo po prostu nie zgadzałam się z tymi ocenami. Ale jak widzę te brednie na samym początku dzisiejszego notowania, to nie za bardzo wiem co powiedzieć, bo migo mi opowiadała tamtą waszą rozmowę kiedyś tam. było trochę śmiechu z tego :3 pomijając to, że robisz na pewno super grafikę, to uważam, że to jest trochę dziwne, aby kogoś zmuszać do oceniania i jeszcze pisać, że ta osoba ma jakiś problem. to tylko takie moje nieśmiałe spostrzeżenie. Bo ja w życiu nie widziałam, żeby ktoś nie potrafiła szanować czyjejś decyzji w tak mało ważnej sprawie. tym bardziej, że chętnych można znaleźć wszędzie. lepszych czy gorszych to nie ma znaczenia, ale dzisiejsi faktycznie (moim zdaniem) oceniali super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo trafne oceny i fajnie że ocenia to troszkę szersze grono jury. Rozwalił mnie ten opis ,,Zaraz ci wpierdole'' - Nicole genialne xD To chyba wszystko. Uciekam bo zaraz ktoś wpierdoli mi torebką ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie rzadko wchodzę na Bloggera, ale dziś mnie pokusiło, żeby przeczytać nowe posty i trafiłam tutaj.
    Nigdy jakoś specjalnie nie czytałam tego bloga, więc pierwszy raz widzę taki post, ale mogę opisać pierwsze wrażenie. Moim zdaniem pierwsza oceniająca, podpisująca się jako Nicole, ma dość niską kulturę wypowiedzi. Nie wiem, może jestem jakaś stara i zwapniała, ale nie ruszają mnie kloaczne teksty w stylu "albo ta pani puściła z tyłka jakieś gazy?" ;/ Nie wspominając już o wstępie, który obejmował głównie wyrażanie pretensji do, jak się okazało, K.A.T.I.E.. Nie wiem ,nie znam sytuacji, ale uważam jednak, ze takie rzeczy powinno się zostawić do dyskusji na forum prywatnym, nie publicznym. Ortografię i interpunkcję zostawię bez komentarza, bo niestety to internet i nikt i tak na to uwagi nie zwraca.
    Co do pozostałych oceniających nie mam zastrzeżeń, uważam, że dobrze spełnili się w tej roli i pisali całkiem obiektywne opinie, przyjemnie się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na miejscu K.A.T.I.E postąpiłabym tak samo. Nie łatwo jest oceniać innych i dziwię się, że niektórym przychodzi to tak łatwo...
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)