:

5 maja 2014

Szcęśliwa Siódemka #5

Witajcie, po majówce spodziewałam się więcej prac, dlatego też napaliłam się na to notowanie. Na szczęście uzbierał się komplet prac. Ostatnimi czasy bardzo trudno Wam dogodzić, lecz wymyśliłam coś by urozmaicić me wypowiedzi. A mianowicie do każdej siódemki będę zapraszała gościa specjalnego, który wyrazi swoje zdanie o pracach. Dziś wraz ze mną będzie oceniała wspaniała graficzka, a prywatnie moja przyjaciółka ASIA01! Więc zaczynamy :)



1. Izabelach
Patrze się tępo na prace, nie wiem od czego zacząć. Szkoda że nie zrobiłaś ombre, tylko poszłaś na łatwiznę z jednym kolorem. Ogólnie ostatnio coś nie bardzo wychodzą Ci włosy, wcześniej było lepiej. Najlepszym elementem pracy jest ten sweterek, czy tam bluza, świetne wykonanie. Natomiast zastawia mnie pewien fragment ciała pod bluzką, wygląda trochę jakby były tam naciągnięte  rajtuzy, może gdybyś użyła kolorów, nie byłoby takiego efektu. Jeansowe ogrodniczki chyba też cieniowane czarnym kolorem. Mogłabyś pod cieniami dać jakiś podkład, dzięki któremu ten materiał by bardziej przypominał jeans. Bloggerkę poznałam jedynie po stylu ubrania, bo z twarzy nie bardzo ją przypomina, może przez to że ma okulary i te inne włosy.

Asia01:
Jedna z twoich lepszych prac, ale niestety cieniowanie skóry kuleje. Może spróbuj innej techniki ? Włoski całkiem fajnie wyszły.  Dżins bardzo ładnie wyszedł, ale można by było jeszcze nad nim popracować. Najlepszym elementem tej pracy jest sweterek, który jest naprawdę śliczny .  Zauważyłam, że na bluzce są tylko rozjaśnienia, a bark cieni, popracuj nad tym, bo inaczej praca traci na wartości. Popracowałabym jeszcze nad okiem, bo trochę dziwnie wygląda, okulary spoko.




2.Dominikadomcia
Chyba Kamil zaczął brać sobie do serca to, że daje tak mało cieni :P Ślicznie wykonana niebieska sukienka, widać że się postarałeś i dałeś niewielkie elementy na kołnierzyku, jak i na pasku. Skóra dobrze wykonana technicznie, lecz przeszkadza mi nadmiar czarnych cieni... co nie zmienia faktu że palce i  twarz mi się nie podobają, usta dziwnie wykonane, ucho także do mnie nie przemawia. Włosy ładnie wykonane, nie mam do nich zastrzeżeń. Torba i okulary, do nich równie nic nie mam, są ok. Mógłbyś zacząć sam rysować tła.

Asia01:

Bardzo fajna praca. Sukienka bardzo mi się podoba, a szczególnie jej kolor. Cieniowanie skóry, bardzo ładnie ci wychodzi, ale gdy spojrzałam na ręce, zaniemówiłam, Na placach prawie w ogóle nie ma cieni. Niestety za to duży minus. Torebka ładna, ale popracowałabym trochę nad cieniami. Włoski okej. Szkoda, że tło ze stardoll’a , bo mogłeś wykonać jakieś sam.




3. Izabelach
Patrząc na pracę, od razu mi się rzuca w oczy chaotyczne cienie skóry, dziwny nos i jakby lekka deformacja twarzy. Włosy to lejący się tłuszcz falami, po prostu masakryczne włosy. Wykonanie biżuterii mi się kompletnie nie podoba, wygląda jak najgorsza tandeta z bazarku, no może te "Bad" jeszcze ujdzie... Ogólnie Lana wygląda na tej grafice jak typowy pustak z pompowanymi ustami. Radzę na przyszłość popracować nad szczegółami, oraz nie nakładaj warstw w równych kierunkach, bo wygląda to bardzo nie estetycznie i chaotycznie.

Asia01:

Twoja najgorsza praca jaką do tej pory widziałam. Dwie rzeczy mi się tylko podoba – biżuteria i okulary. Reszta do poprawki. Zacznijmy od cieniowania skóry – co Cię skłoniło do tego, aby robić każdy cień w inną stronę ? Twarz Lany, niestety nie przypomina twarzy Lany, no dobra oprócz ust, nad którymi i tak trzeba by było popracować. Twarz wygląda strasznie nienaturalnie i po prostu brzydko. Okulary jak już wspomniałam podobają mi się, ale pod nimi widzę dwie czarne plamy, które miały ukazywać, chyba rzęsy jak się nie mylę, to do poprawki.  Włosy ujdą, ale nie należą do najlepszych. Sweter trochę chaotycznie pocieniowany.  Moim zdaniem lewa ręka wyszła strasznie staro, mogłaś nad tym popracować.




4. MissRihanna1902
Oho, widzę że Szefowa się przyłożyła do pracy. Zdecydowanie ta Lana mi się bardziej podoba. Pięknie wykonana skóra. Śliczna koszula, lecz ja bym z pewnością dała nieco więcej cieni. Szkoda że tak bardzo zasłoniłaś tą spódnicę tym trawskiem, bo wykonałaś śliczny nadruk na niej. Fajnie że zrobiłaś własne tło, może i nie wymagało dużo pracy, lecz jest niesamowity efekt, na pewno lepsze to od jakiegoś rozmazańca.

Asia01:
Twoja praca jest naprawdę ładna. Też nie jestem zwolenniczką urody Lany, ale tutaj Lana przypomina Lanę :D. Koszula wyszła ładnie, choć dałabym więcej cieni, bo troszkę sztucznie wygląda. Spódniczka bomba. Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to włosy, lepiej Ci wychodziły. Dużym pulsem jest też to, że sama wykonałaś tło.


5. Izabelach
Na początku wielkie zdziwienie, coś Ty wygraficzyła... masakroza. Przyglądając się pracy stwierdziłam że zęby są bardziej złote niż elementy bransoletki. Dostrzegłam również że rękawiczka jak i koszula, nie są pocieniowane. Podoba mi się wykonanie krawata. Lecz znów niestety mamy chaotyczne cienie skóry.

Asia01:

Szczerze, to ten gość mnie przeraża XD. Znowu chaotyczne i nieładne cieniowanie skóry ;/ Usta całkiem okej, ale zęby mogłyby wyjść lepiej.  Wracając jeszcze do twarzy, nie wiem czy zauważyłaś, ale jest ona strasznie kanciasta co dodaje kolejny minus do pracy. Krawat bardzo mi się podoba tak jak ubranie.  Bransoletka nie jest najgorsza, ale nie podoba mi się jej cieniowanie. Tatuaże jak najbardziej na plus. Jedna rzecz mnie zastanawia, dlaczego rękawiczka ( jeśli mogę tak nazwać ) nie ma w ogóle żadnych cieni ? Nie wiem czy Ci się nie chciało, czy nie, ale jeśli na zdjęciu nie było żadnych cieni to mogłaś sama jakieś dodać ;)




6. Kawa007
Trochę słabiutko, pierwsze co mi się rzuca w oczy to ten wzór na bluzce/tunice czy co to tam jest... Czemu ten wzór idzie całym ciągiem tak samo, tam gdzie są zgięcia powinien być lekko pofalowany, ech i nawet na rękawach tak zrobiłaś... Skóra kompletnie mi się nie podoba, wygląda tak martwo, rozumiem że jest stardollowa twarz, lecz o ile mnie pamięć nie myli, cały czas używasz swojej twarzy. Więc jak tu się rozwijać? Włosy technicznie ok. lecz przydałoby się trochę pojedynczych pasm.

Asia01:

Jak ja dawno nie widziałam twoich prac. Włosy, bluzka są mega, Cieniowanie skóry trochę gorzej Ci wyszło niż zwykle, ale mam nadzieję, że to poprawisz. Rajstopy, choć nie do końca są to rajstopy wyszły Ci bardzo fajnie. Tło jest mega, a szczególnie delfiny i nietypowa kolorystyka, trzymaj tak dalej.




 7. Izabelach
 Izka, to czwarta praca Twojego autorstwa w tym notowaniu, szaleństwo. Boskie wykonanie głowy kota, najlepszy element tej grafiki. Lecz niestety rzuca się bardzo niestaranne wykonanie, no właśnie nie wiem czego... to jakaś dziupla, bunkier czy co? Może samolot? A na tych spodniach, och dziewczyno! Co tu się dzieje? Kolano białe, na dupie czarne, co jest grane? Twarz ujdzie, lecz włosy... z daleka wyglądają ok, lecz przy przybliżeniu są po prostu nie ładne. Te miasto, średnio tu wygląda.

Asia01:
Niestety moja opinia o twojej pracy nie będzie pozytywna. Jedyna rzecz jaka mi się podoba to głowa kota i jego oczy, które są świetne. Reszta ciała kota wygląda jakby była owinięta w materiał lub prześcieradło ;/  Chyba najgorszym elementem tej pracy jest twarz modelki, niestety Ci nie wyszła. Włosy ujdą, ale robiłaś lepsze. Napisałaś, że jesteś zadowolona ze spodni, niestety tutaj muszę zaprzeczyć, bo można je było bardziej dopracować i efekt byłby o wiele lepszy.  Kurtka też średniawo Ci wyszła.  Budynki w tle fajnie wyglądają, ale nie wiem na czym siedzi dziewczyna i cały czas się zastanawiam co to jest xD



*8. K.A.T.I.E.
Waszą propozycją była praca Migo. Widziałam oryginał tej pracy i trochę sobie poszłaś na łatwiznę. Na swetrze nie wiem co chciałaś uzyskać, lecz na pewno to nie są różyczki. Włosy trochę wyglądają za sztywno, tak trochę nie naturalnie. Równie nie widziałam na zdjęciu takiej idealnej linii porostu włosów. Podoba mi się wykonanie okularów. Skóra mogłaby być bardziej dopracowana.

Asia01:

Migo, kolejna ładna praca .  Nietypowa poza, bo nie pamiętam, aby ktoś kiedyś taką zrobił, no chyba, że mam sklerozę.  Włoski bardzo fajne, a szczególnie ich nietypowy kolor. Sweterek taki sobie, średnio mi się podoba.  Najbardziej w pracy nie podobają mi się usta, a szczególnie zęby.




To wszystko na dziś, mam nadzieje że cieszycie się że mogła was ocenić Asia. Jak zwykle czekam na Wasze propozycje 8 pozycji w notowaniu.

Pozdrawiam, Nicole


14 komentarzy:

  1. Fajne notowanie ;) DUUUŻO IZABELI :O Podoba mi się także to, że zaprosiłaś Asię i w końcu NORMALNIE piszesz! Nie za ostro ani nie za - lizodupnie XD -Moja propozycja tooo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Znalazłam! http://3.bp.blogspot.com/-O4f87yrFrSw/U2au24lXjtI/AAAAAAAAAQQ/OVQ6vAKKaNY/s1600/32r3e.png

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne notowanie ^^
    Proponuję to: http://oi57.tinypic.com/2hz5ue0.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Nati zaproponowała Szelterkę 8) a może tak ja zaproponuje Ciebie co? Xd

      Usuń
  4. Moją faworytką jest zdecydowanie Izabelach, jej grafika pod numerem 1 to miszczostwo świata ( jak ja to mówie XD ) Szybko się rozwija, a dziewczyna na grafice 7 siedzi chyba na rampie deskorolkowej. Tak myślę.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się praca nr 1,5,6,8 :)
    Proponuję tę pracę Izabelach: http://2.bp.blogspot.com/-dNrcbEtURPw/U2P5xnp-PfI/AAAAAAAABL8/BZckx60ueDg/s1600/okoqof.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane notowanie :) Szczególnie podoba mi się praca Kawy. Tradycyjnie nie mam propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło! Dziwne uczucie. Dziękuję za opinię... do tak wielu prac. Co do cieniowania, to takie akurat mi się podoba. I ja też nie wiem na czym siedzi ta dziewczyna. Takie dostałam zdjęcie i nie wnikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, że zaprosiłaś też Asię do oceniania ;) to miło z jej strony, że oceniła z tobą nasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo ucieszyłam jak Nicole dała mi taką propozycję :) Jak mogłam odmówić :p

      Usuń
  9. Proponuję to:
    http://3.bp.blogspot.com/-4kkgpu5_vDY/U1V-WuZ20OI/AAAAAAAADAk/zZV9mGUelo0/s1600/yolo.png

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)