:

3 maja 2014

Konkurs na nagłówek letni

Na blogu Wirtualni-Stardoll pojawił się konkurs na nagłówek letni.

Warunki jakie musisz spełnić, aby wziąć udział w konkursie:
- musisz być obserwatorem bloga
- wymiary nagłówka: szerokość: 1000 długość: 600 
-na nagłówku musi być napis Wirtualni oraz pod spodem Wirtualni-Stardoll.blogspot.com
- nie kopiować nagłówków od innych blogów,
- nagłówek ma być związany z wakacjami,
 -proszę nie wklejać lalek z stardoll tylko samodzielnie je zrobić w programie.
- na nagłówku mogą być minimum dwie doll (jedna też może być)

Nagłówek który najbardziej się spodoba wygrywa:
300sd+ dwie darmowe reklamy na bloga

Wyniki zostaną ogłoszone pod koniec maja, lecz jeśli potrzebne będzie więcej czasu, to termin może zostać przedłużony.

Co myślicie o tym konkursie? Będziecie brać udział?

3 komentarze:

  1. ja nie biorę, niestety to nie dla mnie :P
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  2. został mi tylko nagłówek do zrobienia ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie moja sprawa. Nie umiem graficzyć, ani trochę ;( Załamka. Ale życzę innym powodzenia ! :D

    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)