:

26 maja 2014

Grafik miesiąca - ankieta

Już niebawem koniec miesiąca, a wraz z nim ankieta na grafika miesiąca maj.
Po podliczeniu wszystkich punktów (za inspiracje, szczęśliwą siódemkę i konkursy) ranking prezentuje się następująco:

Nazwa
Blog
Ilość punktów
kami151
grafika-kami151.blogspot.com
5pkt
asia01
asia01graphics.blogspot.com
10pkt
kawa007
mademoiselle-graphics.blogspot.com
35pkt
Rozalia214
rozaliasgraphic.blogspot.com
-
Kate-Tunstall
sybilla-sd.blogspot.com
5pkt
K.A.T.I.E.
migonetta.blogspot.com
30pkt
Mr.Prezes
graphics-mrprezes.blogspot.com
-
emma23bob
izgagraphics.blogspot.com
-
izabelach
grafika-izabelach.blogspot.com
55pkt
Ania1xddd
sensationengine.blogspot.com
10pkt

Tak jak zwykle macie możliwość oddania jednego głosu, a każdy z nich będzie dawał +1pkt do rankingu dla grafika. Ankieta potrwa do 31 maja godz. 23:59.

2 komentarze:

  1. Zagłosowałam na Izabelach. Bardzo mi się podoba jej nowa grafika *-*
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swój głos oddałam na K.A.T.I.E. najbardziej podobają mi się jej nowe grafiki i jej blog.
    Inni graficy także tworzą ladne prace :)

    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)