:

18 maja 2014

Cotygodniowe Inspiracje


1. Fragmenty pracy wykonanej na konkurs dla bloga S.W.W. przez Izabelach.
2. Grafika, która obecnie widnieje na blogu Kawa007.
3. Fragment nagłówka wykonanego przez K.A.T.I.E. dla bloga World of MSS.
4. Grafika wykonana przez LadyGagaStrawbe na konkurs dla S.W.W.
5. Najnowsza praca K.A.T.I.E., czyli kolejna konkursowa propozycja dla bloga S.W.W.
6. Fragment grafiki wykonanej przez Kawa007 także na konkurs organizowany przez blog S.W.W.

MK Ilu delfinów doliczyliście się w dzisiejszych inspiracjach?
Pierwszy prawidłowy komentarz wygrywa 10sd, a dodatkowo spośród prawidłowych odpowiedzi wylosuję osobę, która otrzyma tę oto wypasioną torebkę :P

17 komentarzy:

  1. 14 delfinków ;)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Ładny
    2.Wszystko pięknie poza twarzą medoll
    3.Z tego nagłówka tylko włosy mi się podobają.
    4.Idę zobaczyć, bo ten kawałek ciekawie się zapowiada.
    5.Piękny i chyba będzie widniał na blogu SWW :)
    6.Ładny nagłówek, niezłe połączenie delikatności z pazurem.

    Widzę 14 pięknych delfinów!

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się 2 i 4 :D Ale inne też ;3
    Najpierw myślałam że delfiny są tłem dla pracy Kawy (co) XDD

    A więc... jest 14 delfinków ^^

    Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 delfinow.
    Praca wszystkie na jakims (czytaj: dobrym) poziomie, jednak nic mnie az tak bardzo nie zachwycilo
    soniass999

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja naliczyłam ich 14 :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne prace, naliczyłam 14 delfinów.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace!
    Zliczyłam 14 delfinlów <3

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja liczyłam sama, i najpierw wychodziło mi 12 XD Potem moja tępa głowa zauważyła pozostałe 2 ;D ( por nr. 4 )

    Cd inspiracji - 5 i 2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. delfiniada!!! Ten tydzień kręcił się wokół konkursu SWW :)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)