:

31 maja 2014


8 komentarzy:

  1. Akurat wtedy?! Jak pech to pech. Będę wtedy na wycieczce klasowej -______-
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, musicie to przeciągać? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też będe wtedy na wycieczce klasowej, ale w ten dzień wracam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. O wiele lepiej poczekać, a wejść ''na gotowe''. Jak znam Marysię, na pewno zaskoczy nas kunsztem pięknego wykończenia stronki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj mialam wesele brata, we wtrorek bierzmowanie, w srode egzamin do plastyka +w miedzy czasie cos jeszcze poprawiam :) tak hak mowi migo, lepiej wejsc na gotowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ugh... CZEKAM! ♥ Miałam nawet na insta oddzielny post o mnie i mojej obserwacji XD

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)