:

1 kwietnia 2014

Zabawa w zgadywanie

Tak jak w kalamburach pokazuje się np.daną rzecz tutaj będziemy ją opisywać. 
Opisy muszą być takie, aby naprowadziły na daną rzecz, ale nie podały od razu odpowiedzi. 

Rzeczy mogłyby być na prawdę przeróżne więc dziś ograniczmy się do naszego bloga (może to być dział, osoba, czyjś blog itp.



Jeżeli chcecie możecie zobaczyć poprzednie takie zabawy organizowane na naszym blogu. Dla najaktywniejszej osoby jest przewidywana nagroda w wysokości 20sd. 

To może ja zacznę.
Moja tajemnicza "rzecz" będzie raczej dotyczyła grafika. Oczywiście znajduje się on w naszej bazie. Jest chyba jedynym grafikiem (bądź jednym z nielicznych)który nadal tworzy, ale nie wstydzi się swojej przeszłości. Ma bardzo dużo postów, bloga prowadzi przez kilka lat. Można tam zobaczyć początki tego grafika. 
Podpowiedź. Początki te nie były zbyt piękne. Ten grafik na początku prowadził bloga ze swoją kuzynką. 
Kto to może być?

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uważam, że jest Jego najnowsza grafika na Accaro jest lepsza niż grafika z ptaszkami Migonetty.

      Usuń
    2. Nie, to nie jest Dominikdomcia :P

      Usuń
    3. Ale w mojej zagadce jak najbardziej :D Marysiu, jak byś mogła to zajrzyj na GG :*

      Usuń
    4. najpierw sie dowiedz czy twoj wybor jest dobry, bo migonetta jest zle a potem pisz swoją zagadkę i oddaj mi 150sd...

      Usuń
    5. Nie możemy się same pobawić? Boże! ODCZEP SIĘ! ŻADNYCH SD CI NIE UKRADŁAM!

      Usuń
  2. Swoje zagadki możecie też dodawać! ;P

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)