:

12 kwietnia 2014

W butach u...#5


Na początku chciałabym się przedstawić. Mam na imię Kamila, na Stardoll kryję się pod nickiem kami151. Mam 14 lat i uczęszczam do 1 klasy gimnazjum. Moją pasją jest moda, sport i gotowanie. Jako iż to mój pierwszy artykuł trochę się stresuje, że może Wam się nie spodobać. Ale to mniejsza o to. Dzisiaj, chciałabym Wam zaprezentować świetną graficzkę a mianowicie...
Jest to słynna i znana dotychczas .K.A.T.I.E. Z jej prezentacji na Stardoll wynika, że ma na imię Migonetta i ma 17 lat. Pewnie każdy ją zna z jej słynnych i wspaniałych grafik! Jej grafiki widniały między innymi na polskich gigantach takich jak : Ciekawszy Stardoll, Styllash, Stardoll For Poland oraz Stardoll i My. Tutaj zaprezentuje Wam kilka jej grafik :

Wygląd Bloga: Widnieje już dosyć długo na jej blogu i myślę, że jego wykonanie jest świetne. Cienie są starannie wykonanie, jak wszystkie jej grafiki a spodnie są super wycieniowane! Twarz jest także niczego sobie, włosy też. Na kamizelce nie widzę cieni, to jest chyba jedyna niedopracowana rzecz. Ale mimo to bardzo mi się podoba.

• Prace Graficzne: Na prawdę, masz wielki talent do wykonywania ubrań. Nie boisz się używać mocnych cieni. Twarze jak dotychczas wykonujesz bardzo starannie i wiesz jak mają wyglądać żeby cała grafika prezentowała się idealnie. Cieniowanie skóry mi się bardzo podoba, używasz mało cieni a i tak wychodzi to ładnie. Od początku szło ci świetnie z wykonywaniem grafik, jednak brakowało mi w nich tego "czegoś". Ale rozumiem, to były początki i nie każdy umiał robić cuda tak od razu. Jednak już kiedy zrobiłaś swoją czwartą grafikę było widać, że się bardzo starasz i chciałaś aby wszystko było na swoim miejscu. Do dzisiaj zachwycają mnie twoje grafiki, ale nie tylko mnie. Masz ogromne grono fanów twoich grafik!

Teraz zaprezentuje Wam kilka grafik wykonanych przez Migo:





Jedna z moich ulubionych! *-*








Jej zdaniem najtrudniejszą grafiką dla niej do wykonania była na polskiego giganta CS :


• Systematyczność:  W tym roku na miesiąc przypada od 4 do 5 grafik. Natomiast w 2013, 2012 i 2011 przypada od 5 do nawet 12 grafik na miesiąc!
• Cennik: Grafika z jedną doll kosztuje 100sd w górę. Natomiast dwie doll do uzgodnienia.

A teraz zapytajmy co sądzą o Migo graficy z naszej bazy :

Co myślicie o .K.A.T.I.E.?
Z czego najbardziej ją kojarzycie?
Co myślicie o jej grafikach?
Jak oceniasz jej grafiki?

...tenturi... : Jest bardzo miła i pomocna! Kojarzę ją z trudnych początków kariery. Jej grafiki są staranne, przyjemne i nie przesadzone. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że jej grafiki są na plus!

asia01 : K.A.T.I.E inaczej Migo jak każdy wie. Migo jest to bardzo miła dziewczyna, zawsze chętnie doradzi i pomoże. Oczywiście najbardziej kojarzę ją z grafiki. Jej grafiki są na prawdę super, można powiedzieć, że świetnie dopracowała swoją technikę. Jej grafiki są jedne z najlepszych.

MissRihanna1902 : Myślę, że to jedna z najlepszych i najbardziej znanych graficzek na stardoll. Najbardziej kojarzę ją ze świetnych prac, które mnie samą zainspirowały do zajęcia się grafiką komputerową. Mówię tutaj np. o nagłówku na Styllash z Beyonce, czy zimowym i wiosennym nagłówku dla CS. Jej grafiki są niepowtarzalne, mają unikalny styl i technikę. Myślę, że Migo ma wrodzony talent do tego co robi i niezwykłe poczucie estetyki, jakoś tak intuicyjnie wie gdzie dać cień i jaki dzięki temu uzyskać efekt. Ciężko to wytłumaczyć. Po prostu za pomocą niewielu cieni i kontrastu potrafi wyczarować naprawdę śliczne prace. Przyjemnie jest na nich zawiesić oko, z reguły są bardzo dopracowane, ale nawet jak nie są, to zawsze świetnie się prezentują.

DesingerJust : Bardzo sympatyczna i utalentowana osóbka z genialnymi pomysłami. Kojarzę ją oczywiście z grafik, które na prawdę są godne uwagi. Zawsze dopracowane, charakterystyczne i widać, że robione z wielką pasją... zdarzają się małe wpadki, ale komu się one nie zdarzają? Zdecydowanie w przypadku .K.A.T.I.E. nie ujmują jej one wielkiego talentu, więc nie mam wyboru i zawsze oceniam je bardzo wysoko bo są na poziomie mistrzowskim.

Nati_Avril11 : Migo najbardziej kojarzę z konkursu na SiM, gdzie wygrała konkurs na chyba jesienny nagłówek. Jej grafiki są bardzo dopracowane i myślę, że z pewnością zalicza się do tych  najlepszych polskich grafików.  

Kate-Tunstall : Kojarzę ją z tego, że jest dobrą przyjaciółką, niezawodną w ciężkich chwilach. Uważam, że jej grafiki są świetne, zawsze była i będzie dla mnie wzorem. Moim zdaniem rysuje na bardzo wysokim poziomie. Zawsze do grafiki dodaje coś takiego swojego, przez co łatwo poznać, że to jej praca, ma charakterystyczną technikę.

Izabelach : Muszę przyznać, że jest to osoba, którą najbardziej podziwiam w tym co robi. Jednym słowem jest świetna. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby jej praca nie przypadła mi do gustu. Grafiką zajmuję się w sumie od niedawna, więc i grafikami zaczęłam się interesować nie tak dawno temu. Wcześniej zawsze robiłam "WOW" patrząc na jej grafiki, ale nie zwracałam uwagi na to czyje są. Teraz już wiem. Zauważyłam, że ma specyficzny sposób cieniowania. Dość mocny, ale naturalny... (?) w sumie nie wiem jak to określić. Według mnie jej grafiki to jedne z najlepszych jakie widziałam i u mnie ta dziewczyna ma 6+

Mr.Prezes1.K.A.T.I.E. jak dla mnie jest dość kreatywną graficzką, która nie potrzebuje by ktoś ją prowadził/doradzał jej, bo sama wie czego potrzebuje. 2.Oczywiście z graficzenia, ale też z tego, że była jurorką w SANCIE. 3. Jej grafiki są dość niepowtarzalne. Nie tylko przez talent, co dobre wykonanie ale też przez to, że każda grafika wnosi coś innego, coś nie do powtórzenia. 4. Jak już wcześniej powiedziałem, jej grafiki są niepowtarzalne i widać w nich kreatywne podejście.

Amelia*_* : Katie to bardzo fajna dziewczyna, lubię ją. Do tego ma talent, i urodę! Kojarzę ją głównie z MKonkursu, bo właśnie wtedy ją i jej grafikę poznałam. A tak w ogóle, to Migonetta moim zdaniem jest jedną z najlepszych polskich graficzek na Stardoll i chyba nie da się jej nie kojarzyć. Jej grafiki są super! Uwielbiam je, są bardzo dopracowane i starannie wykonane. Jak już powiedziałam, moim zdaniem jest to jedna z najlepszych polskich graficzek. Jeśli mam oceniać w skali od 1 do 10, to 9 i pół.

Aga19988 : Co myślę o K.A.T.I.E.? Czego ja o niej nie myślę. Utalentowana no. Najbardziej kojarzę ją z jej początków, jak trafiłam na jej bloga i opisałam go na własnej bazie. Co myślę o jej grafikach? Bardzo doceniam to, że używa krzywych. Ja mam problemy z ich ogarnięciem a Migo posługuje się nimi jak dziecko zabawkami. ;_; Jej grafiki oceniam na pracochłonne.

Co myślicie o jej pracach i jak wy je oceniacie? Kogo mam opisać w kolejnym artykule?
Zapraszam do komentowania!

7 komentarzy:

  1. No, i mówiłam się nie stresować pierwszym artykułem bo nie ma czym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy post nie jest źle, ale konicznie popracuj nad interpunkcją :)
    K.A.T.I.E. jest jedną z moich ulubionych graficzek, jej prace są po prostu nieziemsko piękne. ^^ A ostatnia grafika na CS'a to cudo, nie mogę się na nią napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, grafiki ma wręcz cudowne :)
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  4. Post mi się podobał. K.A.T.I.E. jest meqa utalentowaną osobą, co widać. Tworzy świetne grafiki.
    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie artykuł źle nie wyszedł, ale są rzeczy, które warto poprawić np. to, że sie czasami występują powtórzenia tj, używasz jakiegoś słowa, a linijke dalej znów ono występuje. Od "ale" nie zaczyna się zdania, a przynajmniej tak mnie w podstawówce uczono. Te pytania są ok, ale mało i krótko. Chcąc zasięgnąć opini kogoś na czyjś temat radze nie formować pytań "2x1" tj. 2 pytania o jednym i tym samym sensie. Czyli co sądzisz o jej grafikach i jak oceniasz jej grafiki, bo oba na jedno wychodzą. Jak już mówiłam źle nie jest, ale coś poprawić trzeba :) Wybacz za literówki itp. pisze z fona. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego kogo opinać w następnym artykule nie wiem. Już było dość sporo sławniejszych osób, o których warto napisać :p

      Usuń
  6. Czuję się jakoś tak wzruszona tym, że tyle osób ma o mnie tak dobre zdanie. Sama nigdy nie postrzegałabym się jako osoba miła (choć przyznam, że staram się do tego dążyć). Post był dla mnie bardzo przyjemną niespodzianką. Dziękuję tym, którzy się o mnie postanowili wypowiedzieć. Kocham was.
    Zacytuję Agę, bo ten fragment mnie po prostu powalił: 'Co myślę o K.A.T.I.E.? Czego ja o niej nie myślę.' Hihi. To mi się przyda jak nie będę wiedziała co sama o sobie myśleć :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)