:

11 marca 2014

Zmiany, zmiany...

 Z pewnością nie jest to typowy wiosenny wygląd stardoll'owego bloga, ale czy nasz blog jest taki typowy? Oczywiście, że nie! My graficy jesteśmy wyjątkowi, WY JESTEŚCIE WYJĄTKOWI! I nie dajcie sobie wmówić, że nie.
 Co prawda jeszcze 10 dni do kalendarzowej wiosny, ale wiosnę już czuć w powietrzu więc dlaczego ma jej nie czuć u nas na blogu?
Tło na bloga zamówiłam u jednej z graficzek z którą całkowicie straciłam kontakt więc musiałam sama coś na szybko wymyślić, a nie chciałam przeciągać jeszcze tego konkursu bo nawet nie wiem czy to tło dostanę. Jeżeli uda mi się nawiązać kontakt i dostanę tło to zostanie ono zmienione, więc nie zdziwcie się tym jeżeli an blogu będą wprowadzane jakieś zmiany :) Mało nawiązuje do wiosny, ale jak ktoś ma bujną wyobraźnię to mu nie sprawi to problemy haha

-----------------------------------------------------

Do naszej załogi została przyjęta jedna z najlepszych polskich graficzek, a jest nią...
Zajdą również jeszcze inne zmiany w redakcji, ale to za jakiś czas.

-----------------------------------------------------

Doszły również nowe konkursy takie jak Komentator miesiąca oraz Najładniejszy polski blog o stardoll. Więcej o nich dowiecie się w najbliższych dniach :)
Grafikom serdecznie dziękuję za udział w projekcie! Jesteście kochani :* 
Prace były na bardzo wysokim poziomie.Wszystkich dostałam 14, a zgłosiło się 21 grafików. Na nagłówku miały znajdować się tylko pięć (tyle ile liter w skrócie bloga), ale nie mogłam wybrać). Nie myślcie, że jeżeli wasza doll jest z tyłu to jest gorsza! 


PRZESŁANE PRACE


















Oddajcie głos w ankiecie na najładniejszą pracę znajdującą się w nagłówku!
Wyniki ankiety poznacie za tydzień 


Cieszycie się? Podobają wam się zmiany?

15 komentarzy:

  1. Jeeeeezu! *O* Jaki śliczny wygląd! Normalnie nie mg przestać patrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia01 i izabelach to 2 najgorsze prace są rozpikselowane itp. Najlepsze to Katie i Marycha. Ladygagastrawbe też ma bardzo ładną. Praca Missrihanny1902 jest mało widoczna, ale jest fajna tylko twarz psuje efekt. Mr.prezes zrobił fajną sukienkę, ale buty mogły być lepsze. Nati_avril ma jeden cień rzucony na sukienke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo wypowiedzieć swoją opinię, ale nie zgadzam się z tobą, że moja praca i izabelach są rozpikselowane. Masz rację Marycha i Katie wykonały świetne grafiki. Miło by było jakbyś się ujawnił anonimku :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba! Ja miałam przywilej podpatrywania cały czas, co się dzieje, już od początku byłam oszołomiona :D Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marycha, Katie i Nati Avril przesadziły z głowami. A nagłówek i wygląd piękne, świeże, ach ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeezuu jaki piękny, teraz żałuję że nie oddałem pracy bo jest pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia dlaczego doll Kawy jest taka malutka, schowana i jeszcze zasłonięta :( Jest najładniejsza i otrzymuje głos od Migo.

    K.A.T.I.E.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek boski, ale mam jedno znaczące pytanie: Co tutaj wyrabia moja praca? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. Niestety moja najgorsza, tak mi się wydaje xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa oszukuję!!!!!!! Rano nie miała prawie wcale głosów a około 14:00 miała nagle 12!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zdziwiłabym się jakbyś była jedną z wczorajszych oszukujących czyli Aia01 lub Ladygagastrwbe też im dużo przybyło. Ja oddałam głos na Katie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za umieszczenie mojej pracy, całokształt świetnie się prezentuje, z tego co widzę to poza mną wszyscy postawili na elegancję, yhh hyhy ^_^''

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra zmiany!Najlepsze są Kawy i Lady Gagi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na Kejt, bardzo ładna praca, lecz trochę za duża głowa, co się rzuca w oczy :/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)