:

18 marca 2014

Wyniki

Przypominam nagrody:
1 miejsce doładowanie ss (na 3 tygodnie za 11,07) + niespodzianka (reklama w poście na naszym blogu)
2 miejsce 150sd + ubrania
3 miejsce 100sd + ubrania

Ubrania rozdane na zasadzie kto pierwszy ten lepszy.

Serdeczne gratulacje!

Kolejno miejsca zajęły:
1. K.A.T.I.E.
2. Kawa007
3. Asia01
4. Ladygagastrawbe
5. MARYCHA
6. Izabelach
7. Nati_avril11 oraz Mr.Prezes
8. MissRihanna1902

Postanowiłam, że 4,6 miejsce dostaną po 50sd, a 7,8 miejsce po 20sd.

Po sd proszę zgłosić się na konto plgSD, a po ubrania na konto Paula450

Zgadzacie się z wynikami?

9 komentarzy:

  1. Wow, cieszę się z wygranej :) Siedzę chora w domku a tu taka miła niespodzianka. Nie patrzyłam na głosy od kilku dni i spodziewałam się dogrywki z Kawą, bo wiem, że często miałyśmy po tyle samo głosów. Na pewno jeszcze nie raz wezmę udział w takim projekcie o ile zostanie zorganizowany. I teraz najważniejsza sprawa: kiedy świętujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z twojego szczęścia oraz z tego, że weźmiesz udział w projekcie tylko nie wiem kto już będzie jego organizatorem hah

      Myślę, że piątek zorganizuję jakieś zabaw na blogu,MK, imprezę na sd itp. bo niestety w sobotę nie mam czasu. Tylko która godzina by wam najlepiej odpowiadała?

      Usuń
    2. ...tylko nie wiem kto już będzie jego organizatorem
      Dlaczego?

      Usuń
    3. Anonimie, zważywszy na to, że każdy z nas może umrzeć nawet za sekundę jak można być pewnym czegokolwiek?

      Usuń
    4. Marysiu - może gdzieś tak około 4? Ja zawsze w okolicy 4, 3 i 5 mam czas :D

      Usuń
  2. Tak jak głosowałam! Praca Kejt jak dla mnie jest najładniejsza ;) Potem właśnie coś ok. taj jak na ankiecie, lecz wszystkie prace na nagłówku są ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam na Ladygagastrabwe ale praca Kejt też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, a i mam pytanie kiedy będą wyniki loterii partnerskiej z blogiem ciekawszy stardoll ?

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)