:

1 marca 2014

Inpiracje z całego tygodnia - reaktywacja

Chciałam wyjaśnić sprawy dotyczące tego działu. Na początku prowadziła go Paula450, niestety potem posty się nie ukazywały, a jak teraz pewnie wiecie odeszła ona już ze stardoll. Myślę, że dział jest dobry tylko należało go trochę ulepszyć. Nazwa "inspiracje z całego tygodnia" zmienia się na "cotygodniowe inspiracje". 

Wcześniej osoba prowadząca dział była zobowiązana dodawać grafiki z tego akurat tygodnia. Teraz może dodawać nawet takie sprzed kilku lat. Bo starszymi pracami też można się zainspirować, a bywają tygodnie, że nie ma nowych prac u grafików. Zamiast dodawać każde zdjęcie osobno teraz będzie to kolarz (nie koniecznie są na nim same grafiki), a pod nim podpisy znajdujących się na nim rzeczy.

Dział na przemian tygodniami będę prowadziła ja (MARYCHA) oraz MissRihanna1902



 1. Grafika autorstwa Kate-Tunstall utrzymana w świetnym klimacie.
 2 Kolejne dzieło K.A.T.I.E.. Przyjemne jest uczucie gdy się patrzy na grafikę w której jest dużo niebieskiego, a mimo to nie jest to zimny odbiór tylko bardziej tropikalny-ciepły :)
 3. Zapowiedź nowej pracy Liliana2511. Widać na niej jak duży postęp zrobiła autorka. Świetnie wycieniowane nogi, oraz ciekawy wzorek na ubraniu. Czekacie na jej grafikę?
 4. Po Izabelach nie wiele osób mogłaby spodziewać się tak świetnej pracy. Na prawdę świetne odwzorowanie celebrytki. Praca była wystawiona na licytację, a ja osobiście zazdroszczę osobie która ją wygrała.
 5 Praca dominikadomcia. Nie jest ona jednak tak dopracowana jak ta z numerem poprzednim, ale również łatwo możemy zauważyć kto się na niej znajduje. Lubicie taki minimalizm w grafice?
 6. Koszulka zaprojektowana przez MissRihanna1902 w Stardesing fashion. Bierze aktualnie udział w konkursie na projekt miesiąca luty na blogu Ciekawszy Stardoll. Nie jest to romantyczna wersja walentynek i właśnie dlatego ona mi się spodobała.
 7. Blazer pochodzący z nowego limitowanego sklepu Strike a Pose. Ubrania zostały wyprzedane jak świeże bułeczki. Sama strasznie żałuję, że nie zdążyłam nic zakupić.
 8. Kawałek grafiki konkursowej na wiosenny nagłówek bloga Stardoll for Poland autorstwa Mr.Prezes.
 9. Grafika wykonana przez Aga19988. Na obrazku widzimy jedynie kawałek świetnego futra które według mnie jest w niej najładniejsze.
10. Szminka pochodząca z reklamy promocji doładowanie ss lub stardollarów która trwała do 19 lutego. Była ona jednym z prezentów jakie osoby które z niej skorzystały miały dodać. Mi osobiście kolor się bardzo podoba dlatego też ją tu umieściłam. Całą reklamę możecie zobaczyć tutaj.

Co myślicie o takiej formie inspiracji? Podobają wam się zmiany? 
___________
Przy okazji zapraszam na nasze blogowe konto na Stardoll!
Kliknij na obrazek. a przeniesie Cię na konto.

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna forma. Ciekawie przedstawiona :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie przedstawione :> Bardzo podoba mi się grafika Migo, a ta od izabelach to naprawdę zaskoczenie, pozytywne oczywiście, świetnie wykonana :) Oczywiście wszystkie inne prace też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! Wszystkie prace graficzne są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace śliczne, ale Migo to jest po prostu mistrz! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz chyba moim celem będzie ukazanie się mojej grafiki tutaj :D świetny dział !

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)