:

9 marca 2014

Cotygodniowe inspiracje



 1. Fragmenty pracy konkursowej na wiosenny nagłówek bloga Stardoll for Poland autorstwa Izabelach. Trzeba przyznać, że całość świetnie oddaje klimat wiosny, a Wy jak sądzicie?
 2. Skrzydła pochodzące z oferty karnawałowej, które można było otrzymać doładowując status superstar bądź stardollary. Promocja trwała do 1 marca, a całą reklamę możecie zobaczyć tutaj
 3. Praca konkursowa Marychy na 1 etap konkursu graficznego Sant. Moją uwagę od razu przykuł świetnie wykonany tatuaż po wewnętrznej stronie uda. Co sądzicie o tej grafice?
 4. Zapowiedź wiosenna Nicole. Jestem bardzo ciekawa co tym razem wymyśli nasza zdolna Nikoleka^^
 5. Grafika wykonana przez Pettero. Trzeba przyznać, że jak na początkującego grafika jest całkiem niezła.
 6. Fragment najnowszej pracy asia01 wykonanej na bloga Anndoll88. Podoba mi się pomysł z pędzelkiem w ręce, a Wy co myślicie o tej grafice?
 7. Praca autorstwa 4EverYou wykonana dla bloga 'Kolczykowe Cuda'. Moim zdaniem zarówno naszyjnik jak i kolczyki wyszły bardzo realistycznie. Dobra robota.
 8. Najnowsza grafika Migo. Moje oko przykuł ciekawy wzorek na koszulce i nietuzinkowa mimika twarzy.
 9. Kolejne przedstawienie Taylor Swift wykonane przez dominikadomcia. Bardzo podoba mi się oryginalna, rysunkowa technika zastosowana w jej pracach, a Wy jak uważacie?
10. Buty pochodzące z najnowszej kolekcji sklepu Nelly.com Są dość uniwersalne i myślę, że przydadzą się w wielu stylizacjach ;)

10 komentarzy:

  1. Piąty fragment nagłówka bardzo przypomina mi ten z METAMORPHOSIS.
    Ze wszystkich grafik najbardziej podoba mi się ósemka Migo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze przypominac bo to ta sama osoba.. Ale nie ma co mojej pracy porownywac do tej od liliany.. "troszke" mi jeszcze brakuje :D

      Usuń
  2. hahaha jak zobaczyłam tu moją grafikę to myślałam, że padnę ze śmiechu haha w dodatku te skrzydła. Na początku nie wiedziałam o co chodzi xd

    Czekam co wymyśli Nicole, kolczyki przez 4everyou świetnie wykonane, pomysł Asi z pędzelkiem jest super. Grafika Migo jest świetna, a szczególnie twarz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhu :D Wszystkie prace są super. Marysiu kochanie nie ma się z czego śmiać twoja praca jest super ;) Zapowiedź Nicole i praca Migo najlepsze ! :D

      Usuń
  4. Nie sądziłam, że te kolczyki się tu znajdą. Myślałam, że są lekko zbyt jasne na brzegach, a pudełko mało realistyczne. Ale jak widać wam się podoba ;) Co do innych prac to podoba mi się szczególnie praca MARYCHY oraz Migonetty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za umieszczenie :) Inspiracje są bardzo pomysłowo skonstruowane. Moje oko przykuła oczywiście praca Marysi. Moja pierwsza myśl: Hmm, nie zauważyłam wcześniej tych skrzydeł, dopiero po przeczytaniu opisów wszystko się wyjaśniło. Bez pana Hitlera prezentuje się znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za wyróżnienie :) chyba najbardziej podoba mi sie praca Marychy i Migo :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza trójeczka.Taka nie typowa

    OdpowiedzUsuń

Tutaj śmiało możesz wyrazić swoją opinię. Będzie mi niezmiernie miło ;)